A csorgo kuplungkosar igen de ez h a belso elvan repedve en ilyet még nemhallottam.normalisan azt amit raz az csere aztan szevasz.kuplungot kicsit szetrugta a kolega sok volt a kerozas de azis kopo alkatresz szal ido utan cseres igyis ugyis
Most néztem meg ezt a Tasis videót. Tényleg mindegyik R1-nek ez a hibája? Egyébként ez a motor ismerős nekem, szerintem az előző tulaja is fent van itt. Tasi bácsiról pedig nem tudom eldönteni, hogy kurva jó szerelő, vagy nem. Mondjuk nekem amúgy is messze lenne, viszont jó lenne találni egy megbízható jó szerelőt. Eddig 10 év alatt nem sikerült.
Ha lenne önálló garázsom, én is megcsinálnám magamnak a szinkronon kívül. De egyelőre még ez van. Nekem sem tűnik vad árnak, főleg úgy hogy meg is bízom a munkájában.
Az egy VFR-be került. De miért a mostaniakban mi van? Én úgy tudom AGM- azaz üvegszálban felitatott sav, ami gondozásmentes. Szárazon árulják, kis palackokban kimérve a sav, beletöltöd, lezárod, és ettől kezdve nem nyúlsz hozzá.
WUT? Grat az előző gazdinak... Gondolom így használta az ember. Így nem csoda a váltócsere sem... Mondjuk ahogy állok lehet olcsóbb lett volna egy váltót cserélni!!?? Nekem amúgy főként kerekezésnél hasznos a gyorsváltó, mert álom vele felgangolni
De nekem nem szakitasi idokkel volt gond hanem a valtokar beleert a vazba valtasnal...jó mi?szakitasnal nemtudott eleg nagyot emelni es 2 fokozat koze rakta
En kivettem a gyorsvaltot a pics@ba..nekem amugy bazzaz rendszer van ott fordulathoz nemtudod allitani csak fokozathoz a valtasi idot.de nemis erdekel kurva gyorsan valtok anelkul is
Hát no, ezen nem csodálkozom. Nem tudom neked ki csinálta, de! a pályamotorozás topic-ban kértem Healtech gyártmányúhoz setup-ot (először csak érdeklődésképp), és az egyik srác (elvileg) AGO-nál padon beállítottnak az adatait küldte el. A pofám leesett, ugyan is nem a profi mód (teljes tartományon asszem 10 db fordulatszámhoz tartozó megszakítási időérték, és ezekből a pontokból csinál egy görbét a kütyü hogy minden fordulathoz megfelelő érték társuljon) volt belőve, hanem egy azaz EGY megszakítási idő (az egyszerű módban) volt beállítva. Na itt döntöttem el hogy nem viszem sehova... Beletelt pár napba, de egész jó lett magamtól is. Ráadásul ha állíttatod, akkor a beállító saját láb erejének az értékéhez állítják, szóval sosem lesz olyan mintha magadnak csinálnád...
Asszem 42 van benne most. Nem az enyém volt, valóban vannak még hiányosságok azért. Viszont engem eléggé meggyőz az alaposság. Én elvonatkoztatok a szövegtől, inkább a munka minőségét néztem amikor a cimborám 600RR-e volt nála. Meggyőzött. Ha a következő 2 évben hibamentesen működik a vas, akkor a kövi szervizre is hozzá viszem.
Meg ilyet még nem is lattam hogy a kuplungkosar belso taro resze ellett volna repedve...amugy szerintem olaj is keves van benne en mindig tultoltom bar en sokat palyazok is vele..a szakit nembantani akarom de ezeknel a technikaknal azert vannak hianyossagai ugy lattam azert..nemtudom hogy a te motorod volt e vagy egy masik rn 19 de pl kajak azthitte ra h ez a big bang blokkos.meg még ő is elismerte h van mit tanulnia ez nem egy 30 eves karbis cucc
Sajna nem emlékszem részletesen az árakra, viszont amiket csinál:
- Szelephézag
- Gyertyacsere, légszűrőcsere
- Szinkron
- Kormánycsapágy
- Első teló olaj
- Motorolaj + szűrő
- Hűtőfolyadék csere
- Általános átnézés (pl. mondtam neki hogy a gyertyák körül tegye rendbe a gyorsváltó kábeleit)
- És persze a kuplung... (+ a lánccsere az olajpumpánál)
Szumma 70 munkadíj (Ebben benne van az is ha korongokat az összeset cseréli, vagy vez. láncot kell cserélni).
Az alkatrészekről meg ne beszéljünk, mert elsírom magam...
Koszi
Csekkoltam videon,de vh ugy csinaltam en is
Viszont 0mA-t mertem kosza aramnak..
Lehet h rossz az uj akku,ugyh holnap viszem vissza,m
13.4V nem birta beinditani es magatol lemerult
Ocseme 11.4V-al inditotta siman
Valahogy így. A műszert először állítsd nagy áramú méréshatárba, utána lehet pontosítani a kisebbekkel. A tompítottad, nagy áramú fogyasztókat ne működtesd, mert hazavágod a műszert.
Igazából.....korrekt ár,,,még ha soknak tűnik is....elég macerás a szétbontás-összerakás....
Vartat tettem bele vegul, a gyari 50e lett vna...
- Szelephézag
- Gyertyacsere, légszűrőcsere
- Szinkron
- Kormánycsapágy
- Első teló olaj
- Motorolaj + szűrő
- Hűtőfolyadék csere
- Általános átnézés (pl. mondtam neki hogy a gyertyák körül tegye rendbe a gyorsváltó kábeleit)
- És persze a kuplung... (+ a lánccsere az olajpumpánál)
Szumma 70 munkadíj (Ebben benne van az is ha korongokat az összeset cseréli, vagy vez. láncot kell cserélni).
Az alkatrészekről meg ne beszéljünk, mert elsírom magam...
Legutóbb a bátyám motorjába vett Bá*dis Yuasa felsavazás után nem igazán akart feszültséget adni.
Csekkoltam videon,de vh ugy csinaltam en is
Viszont 0mA-t mertem kosza aramnak..
Lehet h rossz az uj akku,ugyh holnap viszem vissza,m
13.4V nem birta beinditani es magatol lemerult
Ocseme 11.4V-al inditotta siman