Nem.
Jelez, Ábrus lassít, és kikapcsolja, abban a pillanatban megmérik, max. 2-3mp telik el. Semmi nem lett volna, észre se veszik.
Persze, ha olyan hülye valaki, hogy végigblokkol egy mérést, az megérdemli a xopatást.
Ja. De arra nem bíznám a parkolást érzéketlen, csak nagyobb dolgot vesz észre (és 30mp múlva átvált blokkoló üzembe ) de a rendőrnek tudod demonstrálni, hogy parksegéd (igazából nem kell, mert nem tilos beépíteni, csak mérést blokkolni tilos)
De, olcsó. Csak ezt te nem érted meg, mert nem jársz autóval.
Más, amikor felmész nyaralni 1x egy évben a családdal, meg más, mikor hetente kell menned, soxor időre, vagy mint nekem, Szeged-Szentes naponta oda-vissza. Na akkor már nem krújzol az ember, hanem oda szeretne érni mielőbb, hogy kevesebb legyen a holtidő. Ha valaki ismeri az utat (és unja) akkor is gyorsabban megy általában.
És ilyenkor jó egy ilyen befektetés, hogy nem zabszemmel a seggedben vezetsz, hogy mikor baxnak meg 30-45-re, hanem mész, úgy, hogy nem kell lassítani meg figyelni minden út mellett parkoló autóra.
Ha hozzáadod még azt is, hogy van egy jó autód, ami könnyen beleszalad, akkor pláne megéri.
Laser Interceptor
A központ 35, a fejek 40/db.
kb. 3-4 évesek, de nem voltak még autón, újak (az én autómon 6 éve van fent, ezeknél régebbi széria )
Elöl-hátul 2-2 lenne az igazi, de műxik elöl2-hátul1 (e2-h2) is, akkor hátulról mérhető vagy 50m-en belülről (de azt már illik észrevenni )
Nekem e3-h1 kombináció van most (eleinte e3-h2 volt, de ahhoz már 2 központ kellett, de rájöttem, hogy nincs rá szükség, ezért eladtam )
46 esetben mértek rám, mióta fent van nem kellett még fizetnem
Ja, a blokkolás be van tiltva úgy 2 éve ezt tudjad, meg azt is hogy ez nem blokkoló, hanem parkoló szenzor, és ésszel kell használni.
Leírta a storyt. Tudta ! , hogy mérnek, mert végig pofánvillogták, mégis belement a lézersóba.