Újonnan vette az ember ahogy az előzőt is. (azon kívül áll egy K1200GT is a garázsban, az anyja meg nem dolgozik vagy 15 éve és egy 120i-vel szaladgál, szóval nem kimondottan az a mélyszegény család)
Szegény verdába a török vendégmunkás biztos belevert már 300 ezret, mire az ismerősödhöz került... a koromszűrő élete véges, ezt tudjuk.
Aki meg beáll egy X5-el a márkaszervizbe, az számítson rá, hogy drága lesz
Fordhoz meg nem ér hasonlítani, mert az ugye jobb autó, és természetesen az soha nem romlik el.
A nagyobb gond vele inkább az, hogy eddig nem találtam Baját. átnéztem a hidraulikus részt, nem dugult, nem ereszt. A motor, a tekercsek jók. A vezérlőben a power FET-ek jók, rossz kontaktot, szakadást nem láttam, eddig itt tartok.
Egyébként rohadt bonyolult egy cucc, napokban tettem be róla képet, van vagy 4kg, feltekeredő vezérmű lánc-szerű izé húzogatja a dugattyúkat benne a vezérlés érdekes, mert a power végfok nem egyforma alkatrészekből áll elöl-hátul (pedig uolyan elektromos kuplungot hajtanak meg)
Amúgy szerelhető, mérhető, rajz persze nincs hozzá, de legalább a csatihoz van, meg a motorhoz, hogy mi hova megy.
Jut eszembe: kollégám a Németeknél volt a hétvégén. Egy ~4-5 éves (fekete) X5-össel mentek a nevelőapjával de csak Pestig jutottak mert a vas 120-nál jobban nem volt hajlandó menni és egyre csak romlott a helyzet. Bekanyarodtak a bmw szervizbe ahol 1,5 óra sz&rakodás után megállapították hogy a részecskeszűrőnek kampó amit laza 660e Ft ellenében a héten ki is tudnak cserélni.
Kifizették a csekély 18e Ft-ot a hibafeltárásért, szebb jövőt kívántak a szakiknak az árajánlatukkal együtt, majd a külső parkolóba kiállva szereztek egy kölcsön Ford Galakszit és azzal mentek tovább.
(tágasabb és kényelmesebb volt, nem is bánták egyáltalán )
A nyáron szinte semmit.
Aztán feltettem a 9.2-es modokat de csak két alkalommal mente vele és tehettem is fel a 9.3-ast.
Egyszer valamikor valamelyik klánfőnök rám, meg pár csávóra ránk írt hogy mi a tökért nem vagyunk bejelentkezve TS-re, én meg visszaírtam hogy mert azt sem tudom hogy hogyan kell.
Ha kész akkor írd meg a bmw fórumon hogy szétszedted majd megkérdezted a gyártól hogy mi lehet a baja, erre ők bekérték és inkább méltányossági alapon szállítási költségért megcsinálták merthogy ez biztonságtechnikai berendezés. (micsoda szakszerű és korrekt hozzáállás)
Kész a fabia.
Injektor kicserélve. Még egy folytószelep resetet csináltatok rajta, meg veszek egy légszűrőt mert ugyan tavaly cserélve volt, de dzsuvás nagyon
Persze mert az a baleset utáni szakaszra érvényes onnan tolhatod megint előtte dupla sárga volt ami fokozott figyelem és lassabb menet nem verseny tempót jelent.
Ott leszek, kiállítok én is
Aki meg beáll egy X5-el a márkaszervizbe, az számítson rá, hogy drága lesz
Fordhoz meg nem ér hasonlítani, mert az ugye jobb autó, és természetesen az soha nem romlik el.
Egyébként rohadt bonyolult egy cucc, napokban tettem be róla képet, van vagy 4kg, feltekeredő vezérmű lánc-szerű izé húzogatja a dugattyúkat benne
Amúgy szerelhető, mérhető, rajz persze nincs hozzá, de legalább a csatihoz van, meg a motorhoz, hogy mi hova megy.
Kifizették a csekély 18e Ft-ot a hibafeltárásért, szebb jövőt kívántak a szakiknak az árajánlatukkal együtt, majd a külső parkolóba kiállva szereztek egy kölcsön Ford Galakszit és azzal mentek tovább.
(tágasabb és kényelmesebb volt, nem is bánták egyáltalán
Aztán feltettem a 9.2-es modokat de csak két alkalommal mente vele és tehettem is fel a 9.3-ast.
Egyszer valamikor valamelyik klánfőnök rám, meg pár csávóra ránk írt hogy mi a tökért nem vagyunk bejelentkezve TS-re, én meg visszaírtam hogy mert azt sem tudom hogy hogyan kell.
nincs már égéskimaradás.
Injektor kicserélve. Még egy folytószelep resetet csináltatok rajta, meg veszek egy légszűrőt mert ugyan tavaly cserélve volt, de dzsuvás nagyon