Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Megkaptam!köszönöm a közremüködést!
Nyugtáztam,igaz nem nekem küldöd,de sebaj.
Tájékoztatom az érintetteket, hogy a kipufogó útra kelt...
3000 eliszom mint nézelődjek
Valaki, ha kíváncsi jó hifi cuccokra itt megnézheti, hallhatja.
Ott leszek, kiállítok én is
Akkor meg mit rinyál, hogy 6 kilo a javítás az ilyennek nem is vaó BMW járjon Forddal
Újonnan vette az ember ahogy az előzőt is. (azon kívül áll egy K1200GT is a garázsban, az anyja meg nem dolgozik vagy 15 éve és egy 120i-vel szaladgál, szóval nem kimondottan az a mélyszegény család)
Szegény verdába a török vendégmunkás biztos belevert már 300 ezret, mire az ismerősödhöz került... a koromszűrő élete véges, ezt tudjuk.
Aki meg beáll egy X5-el a márkaszervizbe, az számítson rá, hogy drága lesz
Fordhoz meg nem ér hasonlítani, mert az ugye jobb autó, és természetesen az soha nem romlik el.
A nagyobb gond vele inkább az, hogy eddig nem találtam Baját. átnéztem a hidraulikus részt, nem dugult, nem ereszt. A motor, a tekercsek jók. A vezérlőben a power FET-ek jók, rossz kontaktot, szakadást nem láttam, eddig itt tartok.
Egyébként rohadt bonyolult egy cucc, napokban tettem be róla képet, van vagy 4kg, feltekeredő vezérmű lánc-szerű izé húzogatja a dugattyúkat benne a vezérlés érdekes, mert a power végfok nem egyforma alkatrészekből áll elöl-hátul (pedig uolyan elektromos kuplungot hajtanak meg)
Amúgy szerelhető, mérhető, rajz persze nincs hozzá, de legalább a csatihoz van, meg a motorhoz, hogy mi hova megy.
Jut eszembe: kollégám a Németeknél volt a hétvégén. Egy ~4-5 éves (fekete) X5-össel mentek a nevelőapjával de csak Pestig jutottak mert a vas 120-nál jobban nem volt hajlandó menni és egyre csak romlott a helyzet. Bekanyarodtak a bmw szervizbe ahol 1,5 óra sz&rakodás után megállapították hogy a részecskeszűrőnek kampó amit laza 660e Ft ellenében a héten ki is tudnak cserélni.
Kifizették a csekély 18e Ft-ot a hibafeltárásért, szebb jövőt kívántak a szakiknak az árajánlatukkal együtt, majd a külső parkolóba kiállva szereztek egy kölcsön Ford Galakszit és azzal mentek tovább.
(tágasabb és kényelmesebb volt, nem is bánták egyáltalán )
A nyáron szinte semmit.
Aztán feltettem a 9.2-es modokat de csak két alkalommal mente vele és tehettem is fel a 9.3-ast.
Egyszer valamikor valamelyik klánfőnök rám, meg pár csávóra ránk írt hogy mi a tökért nem vagyunk bejelentkezve TS-re, én meg visszaírtam hogy mert azt sem tudom hogy hogyan kell.
Ha kész akkor írd meg a bmw fórumon hogy szétszedted majd megkérdezted a gyártól hogy mi lehet a baja, erre ők bekérték és inkább méltányossági alapon szállítási költségért megcsinálták merthogy ez biztonságtechnikai berendezés. (micsoda szakszerű és korrekt hozzáállás)
Holnap ne felejsd a kiput betenni az autóba
aha. jó.
nincs már égéskimaradás.
és jó is lett? én is épp javítok...
Sziasztok.
Kész a fabia.
Injektor kicserélve. Még egy folytószelep resetet csináltatok rajta, meg veszek egy légszűrőt mert ugyan tavaly cserélve volt, de dzsuvás nagyon
A dupla sárga beavatkozást jelöl.
Persze mert az a baleset utáni szakaszra érvényes onnan tolhatod megint előtte dupla sárga volt ami fokozott figyelem és lassabb menet nem verseny tempót jelent.
Zöld zászlót lengettek