Sziasztok!
Köszönöm a tanácsokat...
Nektek is balesetmentes motorozást....és kívánom mindenkinek, hogy ne úgy találkozzunk mint a munkámból adódóan.:-((
Vigyázzunk egymásra!!!!!!
Szevasztok!
Egy FZR-600 tulaj lettem, két hete, de sajnos kipróbálási szintnél még nem jutottam előrébb.
A moci igaz, hogy 89 évjáratú, de nagyon jó állapotban van.
Nagyon régen mociztam még akkor az MZ 250 volt a király.
Elfogadnék tőletek tanácsokat.......mire figyeljek ennél a tipusnál mivel semmi kezelésim nincsen róla.
Friss müszaki és szervíz után van ami azt jelenti, hogy gyakorlatilag "tavaszi "felkészítés megtörtént.:-))
Az üzemanyag csapnál a nyíl a tank irányába van akkor van tarcsin??-vagy ellenkező irányban?
Köszönöm, hogy itt lehetek köztetek......
Egy "öregedő" mocis
Szevasztok!
Szerintem én is kezdek az örök hiba megoldásán gondolkodni....Tud valaki segíteni hogy hogy lehet 89 es fzr600asba szélesebb hátsókereket belevariálni?ezzel a biciklikerékkel nem vagyok megelégedve...
hali!! van egy eladó fzr 1000-esem gy. év 94 valójában 93-as, van hibálya ,mégpedig van amikor rögtön a beindítás után kicsit füstöl, van amikor beindítás után nem füstöl abszolút, nem tudom mi a gáz vele pöccre indul, yamahához képest szép a hangja, új gumikkal, láncszettel, fékbetétekkel, teljesen gyári fényezéssel, használati karcokkal (nem bukás), gyári üléspúppal, törzskönyvvel, szép állapotú a motor. fekete-lila- ezüst, színű. gyári kulcscsal. tehát a lényeg az irányár 440.000. ft. ha valakit érdekel hívjon ezeken a számokon; 0620/992-4528 vagy 0620/490-6724 sziasztok!!
Koszonom a segitseget :) Egyelore meg nem tudom megvegyem-e, de ha regota fennvan talan meg raerek kicsit a vetellel...ha nem is ez lesz de valoszinu hogy maradok az dzr-nel, ha nem ez lesz akkor valami honda de csak ha nagyon penzes leszek tavaszig :D Ami persze lehetetlen igy nem ^^ De nagyon szepen koszonom, majd hasznositom ezeket az infokat!
nehany tudnivalo,amit eddig tapasztaltam.hidegen szeret indulni,a szivatot el is lehet felejteni,nem kell neki.vegsebessege 170-190 kozott, allapottol fuggoen.fogyasztasa 5-7,5 kozott hasznalattol fuggoen. gyorsulasa jo,jobb mint egy frecciae,tapasztalat:) a szerelom szerint nagyon jol gyorsul,talan jobban,mint egy kawa 250-es,viszont vegsebessegre alulmarad.6.-ban 4000-tol is gyorsul,persze ne molyan mertekben,szoval nem kell osszevissza pakolgatni. gyorsan melegszik,az enyem ma is a csucsforgalomban pillanatok alatt fent volt majdnem a pirosban. angja kicsi,porgos,de sok elmenyt nyujt.valtoja pontos,megbizhato,mint egy yamaha valto.nekem szemely szerint nagyon tetszik,h ha egyesben,v hatosban vagy akkor megkemenyedik,jelezven,h ne mtudod tovabb pakolni.szoval aranyos moci,nagyon megszerettem,annak ellenere,h jelenleg nem mukodik:)csak ajanlani tudom
ezt mar neztem egy ideje,jo regota fent van. en is most vettem egy 250-est,megszivtam vele.amit mindenfelekepp nezz meg,az elso telo szimeringek,hogy indul,es az alapjarat beall-e rogton.ha beinditja,es mar alapjaraton pofog,jo vetelnek bizonyulhat.ha nehezen indul,gyanus.en naivan megvettem,nem figyeltem semmire,es ugy tunik szelepcseres lesz.v legalabb is fel kel lcsiszolni,ha ugyan emg lehet csiszolni.erdemes a gyertyakrol kerdezni,mert nagyon kenyes ra.megnezni a kuplungjat,hol fog,stb.mindenfelekepp menj vele egy probakort!elvileg lehet huzatni 18.000-ig ,szoval nem kel lsajnalni.en nem mertem huzatni,es kesobb derult ki,h volt egy akkora lyuk a gyorsulasaban,mint egy haz.kesobb ezt gyertyacserevel,es allitgatasokkal kikuszoboltuk.javaslom a vetel utan az azonnali olaj,es legszurocseret,sosem lehet tudni.az enyem volt tulaja is eskudozott,h most cserelt benne,megneztuk,es tiszta szita volt a legszuro. roviden ennyi,sok siekrt a vasarlashoz!
Hello, én most csináltam meg a jogsit, és első motorról lenne szó... kinéztem használtmotoron egy 250es fzr-t, amolyan szerelem első látásra :) Csak azért hogy a realitásoknál maradjunk, gondoltam megkérdezem ismeri-e valaki meg hogy jó-e meg ilyenek... köszönöm előre is a válaszokat! :)
Nekem 600 as van és nincs is az ismerőseim körében 250 es ha kell tudok segíteni tippekkel.ha gondolod corrado001@hotmail.com vegyél msn re azon csak jobb mint itt..
ertem.hamarosan kiprobaljuk a beallitast,es ha nem az a hiba,akkor mehet szelepbeallitasra.koszi a segitseget!
meg egy kerdes.neked is 250-esed volt?mert hianyzik egy idomom,amit szeretnek potolni,a ket ules kozotti kicsike idom.ha kolcson tudnad adni lemasoltatni, v lemasoltatnad nekem,es kifizetnem,nagyon megkoszonnem.
nekem ugyanez volt a hiba és a vezérlés volt elmenve több fogat.meg volt nxúlva a vez.mű.lánc.szerintem itt kezd.bal oldalon a deknin van egy csavar azt ki kell csavarni. Dekniben lévő menetben van két vágás, s addig kell forgatni a motort míg a lendkereken lévő jel nem vág bele. Utána le kell venni a szelepdeknit és ha minden rendben akkor a vezérműtengelyen lévő pont pontosan a párjánál kell álljon. Ha ez jó akkor jöhet a szelephézagállítás. Ha az is jó,akkor lehet gyanakodni a gyújtáselektronikára.
a problema egyszeru. neha nem indul. amikor beinditom,nem hajlando felporogni,alapjarat alatt porog a motor full gaznal.ha visszaengedem a gazt,akkor leall.gyakran csinalja ezt mind hideg,mind meleg motornal. 2 tippem van.vagy a gyujtaselektronika ment tonkre, vagy a szelephezag ill a szelepek rosszak. olyan,mintha nemelyik henger nem indulna be.menet kozben nem mutatkozik semmi gond,csak nem szabad visszaengedni a gazt.gyertya volt cserelve,levegoszuro volt cserelve.
Hello! sajna nem igazan ertek hozza,de a CDI az az FZR-eknel a gyujtaselektronika ugye? mert ha minden igaz,akokr ez a baja mocimnak,v a szelepek. elore is koszi!
Ferenc
Köszönöm a tanácsokat...
Nektek is balesetmentes motorozást....és kívánom mindenkinek, hogy ne úgy találkozzunk mint a munkámból adódóan.:-((
Vigyázzunk egymásra!!!!!!
Egy FZR-600 tulaj lettem, két hete, de sajnos kipróbálási szintnél még nem jutottam előrébb.
A moci igaz, hogy 89 évjáratú, de nagyon jó állapotban van.
Nagyon régen mociztam még akkor az MZ 250 volt a király.
Elfogadnék tőletek tanácsokat.......mire figyeljek ennél a tipusnál mivel semmi kezelésim nincsen róla.
Friss müszaki és szervíz után van ami azt jelenti, hogy gyakorlatilag "tavaszi "felkészítés megtörtént.:-))
Az üzemanyag csapnál a nyíl a tank irányába van akkor van tarcsin??-vagy ellenkező irányban?
Köszönöm, hogy itt lehetek köztetek......
Egy "öregedő" mocis
Szerintem én is kezdek az örök hiba megoldásán gondolkodni....Tud valaki segíteni hogy hogy lehet 89 es fzr600asba szélesebb hátsókereket belevariálni?ezzel a biciklikerékkel nem vagyok megelégedve...
www.hasznaltmotor.hu/hasznaltm...
meg egy kerdes.neked is 250-esed volt?mert hianyzik egy idomom,amit szeretnek potolni,a ket ules kozotti kicsike idom.ha kolcson tudnad adni lemasoltatni, v lemasoltatnad nekem,es kifizetnem,nagyon megkoszonnem.
a problema egyszeru. neha nem indul. amikor beinditom,nem hajlando felporogni,alapjarat alatt porog a motor full gaznal.ha visszaengedem a gazt,akkor leall.gyakran csinalja ezt mind hideg,mind meleg motornal. 2 tippem van.vagy a gyujtaselektronika ment tonkre, vagy a szelephezag ill a szelepek rosszak. olyan,mintha nemelyik henger nem indulna be.menet kozben nem mutatkozik semmi gond,csak nem szabad visszaengedni a gazt.gyertya volt cserelve,levegoszuro volt cserelve.
Mi a hibajelenség?
Ferenc