Ja amugy a kérdés :D mára , az lenne hogy a moccomra hogy lehet 17es felnit rakni? Illetöleg melyik az a mocc amelyiké azonosak a paraméterei csak 17es?
naigen, de nem egyszerű azért átvarázsolni ide az a kettest.De mind1, tényleg nem akarok panaszkodni, szóval erről az egészről ennyit. ha valaki használtan vesz motort ezekkel mind számolni kell.
meg a nincs benne kettes, azt jelentette, hogy az egyik váltóvilla szana-szét tört,a 2.esen nem voltak már fogak, és a hármason mondjuk a fele volt meg:), maga a blokk tömítések nélkül volt összerakva, olajszűrő nuku, szóval gondos gazda keze munkáját dícséri...
hát, szerelőnél van, blokk helyrehozás 120-ba lesz kb, kell rá egy új gumi, fényezés,hegesztgetem a repedt kipufogót....
szóval a jótól messze van, de nem panaszkodni akarok, mert tényleg nem volt drága.
mert hát nem a gyári blokk vann benne, ami nem is lenne gond, ha lenne bármilyen teljesítményadat a forgalmiban, de nincs.
Az átíráshoz viszont kell igazolás, amihez vissza kell raknia agyári blokkot, amnek a váltója szarrá ment, szóval a 2 blokkból kell egyet csinálni....
akkor leszek nyugodt, ha már át lesz iratva
A gyertyák vagy 3000 km -t mentek , a levegöszűrö meg zsir uj.az elözö tulaja feur jukakat levszürö házra azt is probálgattuk már leragazgatni meg ugyhagyni,de melegen inditáskor igyis ugyis nehezen ind,ill elindul csak nem kapja el a fordulatot akárhogy huzod a gázt,csak pötyög lassan.
Az is lehet hogy karbisort kell cserélnie, mert lehet elvn mér égve, elvan kormosodva vagy vmi ilyesmi, haveromnak ugyan ez van a 400-asával- és neki azt mondták hogy karbisor csere:S!!!
Hát én erre tipelek... de nem vagyok benne biztos:)
Üdv!!
Látom van pár FZR -es!!Kellene egy kis segitség!!Barátomnak FZR 250 van és melegen nem indul csak NAGYON nehezen ,azt mondják fuvokákat kellene cserérlni erre a klimára mert ez japán motor és oda ,olyan páratartalomla van beállitva.
Nektek nincs ilyen probléma?vagy ha van tudnátok segiteni hogy lehet megoldani..
Kössszi
Ezeket a lehetőségeket már én is végigjátszottam magamban, számoltam vele.
Nem kell mindjárt az ördögöt a falra festeni, te sem úgy indulsz motrozni, hogy ma meghalok, mégis benne van a dologban . A fővárosi közlekedést meg katasztrófa, a rosszindulatú emberekel együtt, ahogy mondtad sok a fasz. Itt kevesebb az esélye annak, hogy ilyesmi történjen...
és amúgyis ne történjen
Neked is balesetmentes közlekedést a betondzsungelben!
elárulnék egy nagy titkot.Ez amit leírtál tényleg igaz. Viszont ha belekeveredsz egy balesetben, mind1, hogy ki a hibás, akkor véged van. Aki biztosítás nélkül motorozik az nem normális. Elárulom, hogy az okozott kárt ki kell fizetned, ami egy jobb autó esetében 2-3 misi is lehet, és tök mind1, hogy neked volt elsőbbséged, vagy neki, ha nincs rendszám a motorodon, nincs műszakid, nem vehetsz részt a forgalomban, és innentől mindent rádvernek, szóval okozott kár+ bírság. ami nem 25 ezer.
szóval ameddig el nem kapnak, és nem történik semmi, addig jó, de ha csak meghúzol valakit, és az kiszúrja, hogy nincs rendszámod akkor véged van.
Megtörtént eset: Egy srác 3 házzal arréb rallyzgatott egy skoda 120-al, egy fasz kinézte magának, beállt az első jobbkezesbe, villogott, hogy mehet, aztán berakta elé a 2-es golfot, a srác fel lett jelentve, és mindennel szarral együtt 1 misibe fájt neki, pedig csak egy 2-es golfba rongyolt bele.
szóval ahogy érzed, de szerintem van mit vesztened, de persze mondom, te tudod
Rendszám nélkül AHA , de csak addig míg nincs állandó munkahelyem, meg tanuló vagyok, mert így a 150e max kiszabható bírságból csak 25e a rám eső rész . Ha azt is figyelembe veszed, hogy így nem kell fizetnem a biztosítást, súlyadót, 2 évente a műszakit, meg majd az új törvény szerinti teljesítményadót egész jól kijövök. Főképp, ha nem kapnak el .
Persze a másik oldal (hátrány)meg az esetleges balesetből származó pénzbírság és kármegtérítés, ami remélem nem fog bekövetkezni. Dehát mikor lázadjon az ember, ha nem akkor, amikor fiatal és még nincs "sok vesztenivalója"
Aztán majd szóljatok nemekm is, ha mentek... és vigyázzatok az utakon.
A hónapban még összehozhatnánk egy ilyen bulit csak azt kellene kitalálni, hogy mikor és, hol
Arra gondoltam, hogy valamerre Gyöngyös fele kellene összecsapódni, és utána egy kicsit fel a Mátrába.
Arrafele azt mondják jókat lehet csapatni, meg szép a táj.
Én csak annyit tudtam hogy nincs kettes, de a másik blokkba megvan...
mind1, nekem is van egy haverom akinek betegeskedik a vasa, és én is örülnék, ha el tudná adni:)
Azt tudtam hogy nincs benne második...meg egy két dolgot kell javítgatni!!!
szóval a jótól messze van, de nem panaszkodni akarok, mert tényleg nem volt drága.
mert hát nem a gyári blokk vann benne, ami nem is lenne gond, ha lenne bármilyen teljesítményadat a forgalmiban, de nincs.
Az átíráshoz viszont kell igazolás, amihez vissza kell raknia agyári blokkot, amnek a váltója szarrá ment, szóval a 2 blokkból kell egyet csinálni....
akkor leszek nyugodt, ha már át lesz iratva
NÉzzétek meg a gyertyákat ki vannak-e égve meg hogy meg vannak-e húzva.
Vagy lehet hogy koszos a levegőszürő.
Én is mentem vele:D
Haveromtol vetted:)
F. Gyulátol:D És bejöt???
Az is lehet hogy karbisort kell cserélnie, mert lehet elvn mér égve, elvan kormosodva vagy vmi ilyesmi, haveromnak ugyan ez van a 400-asával- és neki azt mondták hogy karbisor csere:S!!!
Hát én erre tipelek... de nem vagyok benne biztos:)
Látom van pár FZR -es!!Kellene egy kis segitség!!Barátomnak FZR 250 van és melegen nem indul csak NAGYON nehezen ,azt mondják fuvokákat kellene cserérlni erre a klimára mert ez japán motor és oda ,olyan páratartalomla van beállitva.
Nektek nincs ilyen probléma?vagy ha van tudnátok segiteni hogy lehet megoldani..
Kössszi
Nem kell mindjárt az ördögöt a falra festeni, te sem úgy indulsz motrozni, hogy ma meghalok, mégis benne van a dologban . A fővárosi közlekedést meg katasztrófa, a rosszindulatú emberekel együtt, ahogy mondtad sok a fasz. Itt kevesebb az esélye annak, hogy ilyesmi történjen...
és amúgyis ne történjen
Neked is balesetmentes közlekedést a betondzsungelben!
elárulnék egy nagy titkot.Ez amit leírtál tényleg igaz. Viszont ha belekeveredsz egy balesetben, mind1, hogy ki a hibás, akkor véged van. Aki biztosítás nélkül motorozik az nem normális. Elárulom, hogy az okozott kárt ki kell fizetned, ami egy jobb autó esetében 2-3 misi is lehet, és tök mind1, hogy neked volt elsőbbséged, vagy neki, ha nincs rendszám a motorodon, nincs műszakid, nem vehetsz részt a forgalomban, és innentől mindent rádvernek, szóval okozott kár+ bírság. ami nem 25 ezer.
szóval ameddig el nem kapnak, és nem történik semmi, addig jó, de ha csak meghúzol valakit, és az kiszúrja, hogy nincs rendszámod akkor véged van.
Megtörtént eset: Egy srác 3 házzal arréb rallyzgatott egy skoda 120-al, egy fasz kinézte magának, beállt az első jobbkezesbe, villogott, hogy mehet, aztán berakta elé a 2-es golfot, a srác fel lett jelentve, és mindennel szarral együtt 1 misibe fájt neki, pedig csak egy 2-es golfba rongyolt bele.
szóval ahogy érzed, de szerintem van mit vesztened, de persze mondom, te tudod
Rendszám nélkül AHA , de csak addig míg nincs állandó munkahelyem, meg tanuló vagyok, mert így a 150e max kiszabható bírságból csak 25e a rám eső rész . Ha azt is figyelembe veszed, hogy így nem kell fizetnem a biztosítást, súlyadót, 2 évente a műszakit, meg majd az új törvény szerinti teljesítményadót egész jól kijövök. Főképp, ha nem kapnak el .
Persze a másik oldal (hátrány)meg az esetleges balesetből származó pénzbírság és kármegtérítés, ami remélem nem fog bekövetkezni. Dehát mikor lázadjon az ember, ha nem akkor, amikor fiatal és még nincs "sok vesztenivalója"
Aztán majd szóljatok nemekm is, ha mentek... és vigyázzatok az utakon.
Arra gondoltam, hogy valamerre Gyöngyös fele kellene összecsapódni, és utána egy kicsit fel a Mátrába.
Arrafele azt mondják jókat lehet csapatni, meg szép a táj.