Még én is kitartok a jó kis FZR-emnél
Elvileg nem sokára össze is lesz rakva 120E-ből follra öszerakom!!!
Király, már a bőrruhám is mocorog a szekrénybe mert menni akar már végre motorozni
Nektek mennyire kemény a kuplung? Csak érdekelne, mert tegnap azt is szétszedtem, hogy felmérjem milyen állapotban van és azt kellett látnom, hogy a kuplung tengelyem vége kezd megkopni kb 1-1,5mm.Csak azért zavar, mert a multkor is ez volt a probléma és szerintem rosszul van beállítva a kuplung.
Elmagyarázná nekem valaki, de csak mint egy 6 évesnek,hogy hogy kell beállítani helyesen, a kuplung karnál és a dekninél egyaránt. De már az is segítség, ha megnézitek a sajátotok.
De nem kell mindjárt a legrosszabbra gondolni, mert ügyes srác vagyok és nemrég fejeztem be. A motorral most már minden rendben, kipucoltam a porlasztókat, a gyergyákat, az egyik gyertapipa a végét járta, kicseréltem, kapott egy új benzinszűrőt és kicseréltem a hűtővizem. Mindezt 490 Ft- ból megoldottam .
Imádom ezt a mocit!!! Zúgattam is kicsit a szomszéd hagy örüljön, a kertesház előnye .
Na jóészakát, mert holnap kelek 5-kor, megyek dolgozni .
Szerintem a gyertyakabeleket semmi esetre ne cserelgesd,illetve hacsak mar ugyis mindegy,mert mar hozzanyultal !
Ha nem vagy "avatott" benne,bizony-bizony karokat tudsz okozni a cserelgetessel,azon hireszteles ellenere,hogy "ugyiscsak max. leall"!
A rossz idoben kapott szikra es az ezaltali robbanas a tengely es elsosorban a csapagyak ido elotti tonkremenetelehez vezet,illetve toreshez is.Ne feledd nemtudhatod hanyszor csinaltak mar meg vele.
Sok sikert !
a fogyasztásra visszatérve 10 literböl megjártam pestet oda vissza volt benne odafelé 100-120-as tempo vagy 35 kilométer város meg visszafelé 140-180-as tempo. szerintem ez nem olyan rossz fogyasztás kb 200 km.
Szia. Kitakaritottam a tankot teljesen amennyire birtam+a benzinszüröt. Meg a levegöszüröt.Tegnap össze is raktam és egy jót gurultam is de csak itt a közelben. A karbihoz nemnyultam majd beszélek 1 sráccal és az megcsinálja nekem. Képeket csináltál a túráról? Ha igen elküldhetnéd. Üdv.
Ha a motorod 2 gyújtó trafós akkor lehet az a baja hoy az egyik kezd behalni..., mert én már csináltam a haveromnak a CBR600-asát és az 2 trafos ...haldoklott és csak 2 henger ment vett uj gyertyát akkor se volt jó.... üresbe kiforgott de terhelés alatt már nemtudta leadni az a teljesítményt a trafó ami szükséges lett volna...nekem ez a tippem...
Ezt nézde meg!!! De amúgy attól függetlenűl ohgy a gyertyákat egyszerre vetted annak semi köze ahoz hogy csak 2 hal meg...
bmikor lehet a 4-bő kettő rossz ami pl... nem birja azt a hőfokot amit a másik kettő kibirt... lehet hogy kettő selejt volt...
De ha 2 gyújtótrafós akkor nagy valószínűsége van annak hogy az egyik haldoklik...
Tegnap hazajöttem kunmadarasról és gondoltam megyek egy kört a környéken...DE!!! A moci úgy gondolta egy kigyorsítás után, hogy neki elég 2-3 hengerrel járnia(megváltozott a hangja és erőtlen lett). Azt hittem kifogyott a benzin, ezért tartaklékra is állítottam gyorsan a csapot. 2 perc elteltével, ha üresben pörgettem hangra minden rendben volt, amikor viszont elindultam 1-ben már megint az előbbi tünet(hangja rossz és erőtlen).
Amire én gondoltam:
1. Gyertya (de egyszerre lett cserélve mind, miért csak az az 1-2 menne tönkre)
2. Gyújtás hiba (de egy kigyorsításután nem állítódna el)
3. Piszkos a tankom vagy a benzinem, elkoszolódhatott a valamelyik porlasztó (nemrég cseréltem olajat, azzal minden rendben volt, ekkor néztem meg a légszűrőm is és átnéztem a porlasztót is nem voltak koszosak, van benzinszűrőm is a fenébe)
Este betettem a mocit a garázsba, most dolgozok csak délután tudom megnézni mi lehet a baj. Ha addig valakinek lenne tanácsa/ötlete megköszönném, ha valaki meg már járt így köelező hozzászólnia !
mennyibe került a hátsó idom illetve az ülés alatti kipufogó?
Én 10-ért vettem a két lámpát a műanyag consolával együtt, a spojlert meg 5-ért adja a gyere...
Még én is kitartok a jó kis FZR-emnél
Elvileg nem sokára össze is lesz rakva 120E-ből follra öszerakom!!!
Király, már a bőrruhám is mocorog a szekrénybe mert menni akar már végre motorozni
csak ketten maradtunk.
Tényleg szép az az FZR.
Lehet off topic, de Tiszacsege, Egyek környékén nagyon sza*ok az utak, a kocsim hátsó teleszkópja leszakadt!!! . Holnapra is lesz már mit csinálni .
Nektek mennyire kemény a kuplung? Csak érdekelne, mert tegnap azt is szétszedtem, hogy felmérjem milyen állapotban van és azt kellett látnom, hogy a kuplung tengelyem vége kezd megkopni kb 1-1,5mm.Csak azért zavar, mert a multkor is ez volt a probléma és szerintem rosszul van beállítva a kuplung.
Elmagyarázná nekem valaki, de csak mint egy 6 évesnek,hogy hogy kell beállítani helyesen, a kuplung karnál és a dekninél egyaránt. De már az is segítség, ha megnézitek a sajátotok.
A hozzászólásokat előre is köszönöm szépen!
De nem kell mindjárt a legrosszabbra gondolni, mert ügyes srác vagyok és nemrég fejeztem be. A motorral most már minden rendben, kipucoltam a porlasztókat, a gyergyákat, az egyik gyertapipa a végét járta, kicseréltem, kapott egy új benzinszűrőt és kicseréltem a hűtővizem. Mindezt 490 Ft- ból megoldottam .
Imádom ezt a mocit!!! Zúgattam is kicsit a szomszéd hagy örüljön, a kertesház előnye .
Na jóészakát, mert holnap kelek 5-kor, megyek dolgozni .
Ha nem vagy "avatott" benne,bizony-bizony karokat tudsz okozni a cserelgetessel,azon hireszteles ellenere,hogy "ugyiscsak max. leall"!
A rossz idoben kapott szikra es az ezaltali robbanas a tengely es elsosorban a csapagyak ido elotti tonkremenetelehez vezet,illetve toreshez is.Ne feledd nemtudhatod hanyszor csinaltak mar meg vele.
Sok sikert !
vagy a gyújtásod nem jó
Ha a motorod 2 gyújtó trafós akkor lehet az a baja hoy az egyik kezd behalni..., mert én már csináltam a haveromnak a CBR600-asát és az 2 trafos ...haldoklott és csak 2 henger ment vett uj gyertyát akkor se volt jó.... üresbe kiforgott de terhelés alatt már nemtudta leadni az a teljesítményt a trafó ami szükséges lett volna...nekem ez a tippem...
Ezt nézde meg!!! De amúgy attól függetlenűl ohgy a gyertyákat egyszerre vetted annak semi köze ahoz hogy csak 2 hal meg...
bmikor lehet a 4-bő kettő rossz ami pl... nem birja azt a hőfokot amit a másik kettő kibirt... lehet hogy kettő selejt volt...
De ha 2 gyújtótrafós akkor nagy valószínűsége van annak hogy az egyik haldoklik...
Szerintem is jó vétel én az enyémet vettem 450.000Ft ért vettem és az enyém 89-es
Na de jövőre már R6-tal szeretnék járkálni
Tegnap hazajöttem kunmadarasról és gondoltam megyek egy kört a környéken...DE!!! A moci úgy gondolta egy kigyorsítás után, hogy neki elég 2-3 hengerrel járnia(megváltozott a hangja és erőtlen lett). Azt hittem kifogyott a benzin, ezért tartaklékra is állítottam gyorsan a csapot. 2 perc elteltével, ha üresben pörgettem hangra minden rendben volt, amikor viszont elindultam 1-ben már megint az előbbi tünet(hangja rossz és erőtlen).
Amire én gondoltam:
1. Gyertya (de egyszerre lett cserélve mind, miért csak az az 1-2 menne tönkre)
2. Gyújtás hiba (de egy kigyorsításután nem állítódna el)
3. Piszkos a tankom vagy a benzinem, elkoszolódhatott a valamelyik porlasztó (nemrég cseréltem olajat, azzal minden rendben volt, ekkor néztem meg a légszűrőm is és átnéztem a porlasztót is nem voltak koszosak, van benzinszűrőm is a fenébe)
Este betettem a mocit a garázsba, most dolgozok csak délután tudom megnézni mi lehet a baj. Ha addig valakinek lenne tanácsa/ötlete megköszönném, ha valaki meg már járt így köelező hozzászólnia !