Basszus nekem most esett le, hogy én már voltam egy tokaji motoros találkozón valamikor 2000 körül, a Black Dragon szervezte a beugró meg 5000 Ft-/fő volt akkor. Részünkről nem sikerült túl jól, mondhatni katasztrófa, mert éppen azon gondolkodtunk megéri-e nekünk a beugró, amikor egy kék színű opel őrülten ideges sofőrje kitolatott a találkozó helyszínéről tele gázzal és nekiment a kerítésnek, ami a kapu mögött állt. Leszakadt a lökhárítója, kiszállt betette a csomagtartóba és még jobban felcukkolva padlógázzal tolatni kezdett az út felé DE SAJNOS AZ ÚT SZÉLÉN OTT ÁLLTUNK MI MEG A CSAPAT MOTORJAI . Az első moci, amit telibe kapott az műfater Honda VFR-je volt(gyönyörű motor, kincsként kezelve), namost a VFR ráborult az enyémre és azt is fellökte, akkoriban egy 50-es YAMAHA-m volt(frissen festve és fényezve), de a sor tovább botult volna, ha harmadik motoros társunk nem ül a nyeregben és tartja meg sajátját a borulástól. A tömeg meg akarta verni a sofőrt, műfater 120kg nyugodt ember lévén csendben anyázott és csak annyit mondott hagyjátok élni . A tömegből 3 percenként megkérdezte valaki, hogy kinyírják-e a csávót , míg kiért a helyszínelő rendőr csapat.
Innentől a szokásos... tréler, meg biztosítós herce hurca.
Ilyen fekete betűs napot ritkán felejt az ember, de nekem ki is ment a fejemből, hogy ez Tokajon történt.
Szeva skacok. Valaki árulja el, hogy az FZR-be hogy nézik azn olajszintet? Amikor egyenesen áll a motor vagy amikor stander-en van vagy hogy a bánatba???????Azt tudom, hogy van rajta egy kis ablak ott kell nézni, de hogy álljon a motor????
Szerintem is 400-ast vegyél nem sokkal drágábbak, a gyártási év a motor kerekén fel van tüntetve.
Úgy néz ki, hogy csak leugrunk 11.-én, és estik leszünk. Én két napra terveztem a dolgot, de egyik haver sem jön úgy, mert nincs PÉZ! Utoljára 2000-ben voltam tudom nem ma volt, de akkor kiÿaszott
jó volt a buli tele elvetemültekkel A programok jók szoktak lenni, de az-az igazság hogy fogalmam nincs most mi lessz. Ja, és sok arrafele a jó csaj
Ja, és még azt szeretném megkérdezni a kedves fzr tulajoktól, hogy valahol a motoron meg lehet-e találni a gyártási évét? Alváz-, vagy esetleg motorszámban?
Ahogy TZR kolegám is én is szeretém lecserélni én azomban lehetséges 250 esre,tudom hogy nem egy erőgép de nekem nem az a legfontosabb szempont hogy vigye a 200 at meg ilyen,csak annyi hogy legyen kereklámpás és hogy ha lehet jó nagy testes
No meg persze az ára de lehet jobban megérné egy 400 as körüli van ebbol 400 as ugye?
Hányan mentek a tokaji találkozóra, mert (talán) érdekelne. Mennyibe kerül? Mik a programok? Jó szokott lenni, voltatok már máskor is? Esetleg hozzátok csapódhatnék, ha úgy alakul?
Igen a boltokban elég drága a motor, és garancia is csak addig van rá amíg az ember helyben szervizelteti, az pedig még drágább. Előfordul például egy motorolaj cserénél, hogy a gazdi bizalommal elviszi szervízbe és ott órabérben számolják míg lehűl a motor annyira, hogy hozzá lehessen nyúlni(ez kb 2 óra, óránként 2500-4000 Ft-ért) eztán megvan a csere 20 perc alatt és tessék anyagköltséggel együtt már rá is ment a gatyám/gatyád! (Nem tudom a tied mennyibe kerül.)
A másik oldalról megközelítve is vannak csapdák, használt motor vásárlása esetén. "A motorosok jóemberek!" Sajnos szörnyű általánosítás, mert mindíg vannak kivételek szép számmal, akik ugyan erősítik a szabályt, de rengeteg bosszúságot okoznak az újdonsűlt tulajdonosnak. Én is megjártam annó még jópár sorstársammal. Ha érdekelnek a részletek egy másik regényben leírhatom .
Bár én szeretem úgy eladni motorjaim/autóim, hogy azzal minden rendben van, de ezzel nincs mindenki így.
Összefoglalva előnyök, hátrányok mindkét oldalon vannak, neked csak azt kell eldöntened melyik a kisebb rossz. Ez ne szegje kedved, mert a motorozás élménye kárpótol mindenért, de ezt valószínűleg nem kell mondanom, már úgy is benne vagy. Elkapkodni tényleg nem kell.
Gábor a csizmád beázik, én is szoktam Beázni, mert így hívják a barátnőm . Késő van már,pihent vagyok agyilag .
Nem tud valaki tömítés szettet a mocimhoz? Hol kéne utána járnom?,a környéken már minden bolt megvolt. Karbisor tömítés, meg szelepfejpakolás kéne.
Köszönöm a reagálást!
Én is a használtmotor.hu-n kezdtem a keresgélést, de gondoltam lehet, hogy egyszerűbb kimenni egy piacra, ahol egyszerre több motort is látok és össze tudom őket hasonlítani. Ajánlották még a Motor Sapiens-et is, meg a Red Baron-t. Bár, ahogy néztem, ezek elég drágán adják a gépeket, igaz garanciával.
Nem tudom mi lesz, körül kell nézni rendesen, nem akarom elsietni!
Én szereztem be magamnak egy esőkabátot. Majd teszek fel róla pár képet vicces , a kapuszniját fel tudom húzni a bukómra . Mostantól esőbe motorozom annyit zuhog, csak a szárítást kell valahogy megoldani, mármint a motorét. Várom az ötleteket.
Az FZR 400-on meg nem gondolkodni kell, hanem megvenni, mert jó motor, de a piacról én még nem is hallottam. Lehet túl fiatal vagyok vagy tájékozatlan ilyen ügyben. Én azt javaslom ne fáraszd magad, az interneten nagyon sok jó állapotú használt motort találsz. Egy pár említésre méltó oldal: www.hasznaltmotorok.hu vagy www.hasznaltmotor.hu esetleg az itteni apró fül(jobb fent) .
Kérdésem a következő lenne, létezik-e még az Ecserin a motorpiac? És érdemes-e oda kimenni körülnézni? 400-as FZR-en töröm a fejem. Előre is kösz a választ.
Basszus nekem most esett le, hogy én már voltam egy tokaji motoros találkozón valamikor 2000 körül, a Black Dragon szervezte a beugró meg 5000 Ft-/fő volt akkor. Részünkről nem sikerült túl jól, mondhatni katasztrófa, mert éppen azon gondolkodtunk megéri-e nekünk a beugró, amikor egy kék színű opel őrülten ideges sofőrje kitolatott a találkozó helyszínéről tele gázzal és nekiment a kerítésnek, ami a kapu mögött állt. Leszakadt a lökhárítója, kiszállt betette a csomagtartóba és még jobban felcukkolva padlógázzal tolatni kezdett az út felé DE SAJNOS AZ ÚT SZÉLÉN OTT ÁLLTUNK MI MEG A CSAPAT MOTORJAI . Az első moci, amit telibe kapott az műfater Honda VFR-je volt(gyönyörű motor, kincsként kezelve), namost a VFR ráborult az enyémre és azt is fellökte, akkoriban egy 50-es YAMAHA-m volt(frissen festve és fényezve), de a sor tovább botult volna, ha harmadik motoros társunk nem ül a nyeregben és tartja meg sajátját a borulástól. A tömeg meg akarta verni a sofőrt, műfater 120kg nyugodt ember lévén csendben anyázott és csak annyit mondott hagyjátok élni . A tömegből 3 percenként megkérdezte valaki, hogy kinyírják-e a csávót , míg kiért a helyszínelő rendőr csapat.
Innentől a szokásos... tréler, meg biztosítós herce hurca.
Ilyen fekete betűs napot ritkán felejt az ember, de nekem ki is ment a fejemből, hogy ez Tokajon történt.