Hát sz tuti hogy egy moci se szereti ha kerekeznek vele.Kap minden alkatrész rendesen én ezért nem is próbálgatom.A cbf 600-at meg titi lenyomod mert csak 70egynéhány Le
Nem tudom mikor lessz uj SRT video de mostanában megint kamerázgatunk!!! Szerintem kb 1 hónap!! Lessz most on-board felvétel is!!! Éjszakai városi TT ,hülyülések, kunmadaras, stb!! A 400-as blokkot már nemigen rakom vissza!!! mértek benne nyomást és ilyen 3-4 bar volt a 10 helyett!!! Hengerfejes meg nem árt neki egy-két gyűrű!!! Beszéltem egy street fighterrel (aki egyben a szerlőm is) azt mondta hogy plussz egy liter olajat nem fog megbánni a mocc!! Kérdeztem hogy nem e nyom szét valamit a több olaj de azt mondta hogy ez egy óriási tévedés!!! Ő már évek óta igy jar!!! Én is most már mindig maximum fölé öntöm olajjal!!! Jah meg eggyik motor sem alkalmas egykerekezésre!!! most csinált a srác egy cbr 929-et mert kb 1000km ment (kerekezett szinte mindig) normal olaj szintel és a csapágyai szétmentek!!! ez van! Most már ő is többet önt bele!!! jah amugy nem kell valakinek egy fzr 400 blokk, karbisorral???? a cbr elleni merényletemet pedig felvesszük videora és felrakom!!! igy jó lessz??? mert látom nem nagyon hisztek a YAMAHA erejében!!! De gyorsultam egy 1 éves honda cbf 600 ellen, és őt lazán otthagytam!!! na mind1!! holnap fel is vesszük ezeket!! jah!!! a cbr-es gyereknek szar a motorja!!! főtengej csapágyas meg vezérműlánc is kell bele!! Ő most egy ideig nem gyorsul De a cbf hondásat azt felvesszük!! Na jó motorozást mindenkinek!! itt a hétvége Jah és itt egy kép a cbr-ről
Nem akarlak elkeseríteni de tudomásom szerint már a legrégebbi cbr900 (SC28) is teletankoltan mindössze 206kg és 125Le.A későbbiek ettől erősebbek és könnyebbek.
Biztos erősebb egy exupos 600-as meg könnyebb is a géped mint egy gyári 600-as de azért ennyire nem hiszem.Sok szerencsét az exup javításhoz!
Mikor jön már az uj srt videó??? Már alig várom hogy lássam hogy nyomjátok,pláne te az FZR-el.Tudod irtam anno a topic-otokba (az SRT-sre) is.+ Nemtom itt e vagy ott tanácsoltam is hogy nemtul jó dolog kerekezni az FZR-el mert konstrukciós "hiba" miatt nem birja a mocija mert nem kap olajat. Bár ha igy megy a motor cserélgetés akkor semmi gáz, mert még mindig visszateheted a 400as blokkot vagy vehetsz másik 600ast vagy akár 1000-est is (bár lefogadom hogy olyant direkt nem akarsz...) Amugy énis gyepálom néha a vasam (sajnos) nemrég fujattam a fejidomot meg a tükröket meg vettem indexeket is (1 párt) erre már csak az egyik van meg meg a jobboldali tükör is kapott ( bár nemvészes ) + állandóan letörik az a kis bütyök a fékkarom végéről... Amit már vagy 4x-re ragasztok vissza pillanatragasztóval... (és igen valóban pillanatragasztóval ).Meg a gumifüstölést fejlesztgetem.Nem nagy dolog de eljutottam oda hogy menet közben is be tudom inditani a burn out-ot pl . Az index csere meg egy szerencsétlen stopie miatt volt ...dehát minden kezdet nehéz.Meg nem gyakorlok eleget ,mert nem is akarok csak néha rámjön és olyankor meg utána bosszankodhatok hogy dehülyevagy Károly...
köszi a tippet. de holnap megyek pestre és inkább csináltattok az a biztos nem bízom magamban nem akarom hogy menetközben elsza....n sirok lesz valakinek??
Mondjuk szerintem ez a cbr-es téma eggyértelmű nem???!!! ő 240kg én 170kg!!!! Szerintem!!!De mondjatok ha nincs igazam!!! Ez a végsebesség pedig nálam először volt és utoljára!!! A gázt mindenki tudja húzni!! Csak kiváncsi voltam mit tud!! Ugy is átételezem meg ugy se megyek vele 150-nél többet!!!Ő egy stunt motor!!! Jah meg eggyértelmű hogy nem fogom 15000-ig húzni!!! Azért ne nézz hülyének!!! A szerelő is mondta hogy max 12-13E!!! Csak kell ez az elektronika a exup miatt!!! (ami most nem pöccös)!A kipuf pedig ha jól láttam szintén ugyan az mint a 600-é csak nincs benne exup!!!(szart se ér)!! Balesetmentes moccolást mindenkinek!!! Ilyen melegben nagyon sok hülye van az utakon!!!
Jah és köszönöm a hozzászólásokat!!!
amúgy meg ha a CBR le van áttételezve akkor könnyen mutat 250-et, de igazából olyan 220-230 körül van...de akkor meg nem igazán gyorsulhat jobban az FZR.....de nem akarok hitetlenkedni...
Szerintem is kéne rá egy 600-as kipufogó rendszer. Meg a nagyobb hűtő sem hülyeség, az enyémen eredeti volt, de még nagyobbat "tettem" rá a nagyobb igénybevétel miatt(látom te is stunt-olsz), és nemárt egy kapcsoló sem, mert FZR betegség a hűtőrendszer későn kapcsolása(csak amikor már a mutató beért a pirosba).
A másik dolog, hogy nem kell mindent elhinni amit az óra mutat. 180-200-nál a szél úgy cibál a motorról (olyan fejidommal, ami nekünk van), hogy a tankra hasalva is alig bírod magad tartani , nemhogy 250-nél .Képtelenség.
Az én motorblokkom Wiseco tuningos és sportlégszűrővel is (csak) 106le fékpadon mérve!!! Anélkül még annyi sem kb 102le. Az, hogy a 400 elektronikája 15000-nél szabályoz és ezt hosszútávon is használni akarod, csak azt fogja eredményezni, hogy hamar tönkremegy a blokk. Közhely, de a YAMAHA mérnökei nem hülyék és nem véletlenül tervezték így a motort.
Ha tönkrement rajta valami majd írj, hogy tanulhassunk más kárán.
Mindenesetre őszintén gratulálok a motorodhoz és biztosan sok munka van benne, bocs, ha a hozzászólásaimmal a lelkedbe gázoltam.
A 250-et a cbr900-al mértük le, nem tudom mennyire hiteles! A cbr-es srác aránylag jól nyomja, mikor velem ment annyi volt a hátránya hogy rosszab gumija volt mint nekem!!! A hűtő meg elég jól birja!!! Túl van ezen a motoron méretezve minden!!! Pl hatszázas fékek vannak rajta!!!! Bármikor jön elsőkerékre elég hamar!!! (néha ez gond) Jah valaki nem tudja hogy hogy kell beállitani az exupot???? Sajnos tegnap előtt elszakatt az exup vezérlő eggyik bowdenja, bár sikerült kicserélni de igy elállítódott és nem megy olyat! Ez a kis "szar" félcső a kipufogóba annyit számit hogy az nemigaz!!! Hazafele kikötöttem hogy ne csörögjön, meg persze én hülye azt hittem hogy ha mindig nyitva az exup ugy nagyot fog menni de.... Alulról nem húzott, felül dadogott..... minden baja volt szegénynek! Szóval ha valaki tud akkor segítsen ebben az exup témában!!!! Előre is köszi!!!!
Száraz utat és ingyen benzint mindenkinek!!!
ha a külső jó te is meg tudod csinálni ha van egy jó forrasztód
vettem 2.5mm-es belsőt 135ft métere és átforrasztod a diókat vagy teszel rá másikat,nekem eddig jól műxik
Az én 400-asomba most raktunk egy 600-as blokkot ami ráadásul amerikai(nyitott,110 LE körül) nagyon megy! Eddig 6-osban 11ezres fordulatig huztam és ott volt 250km/h!!! Ráadásul bennehagytuk a 400-as elktronikát is( 15000 rpm-nél szabályoz!!! A váz meg erősebb mint a 600-asé mivel ez egy belpiacos 400-as (erősitett lengőkar, exup, stb) igy nem lessz gond az erő megtartásával! Én azt mondom neked ne vegyél 600-ast hanem csak egy blokkot (váltóval,karbi sorral, plussz a 600-as hátsó kereke meg lánca)!!!Igy olcsóbb mintha egy hatszázast vennél!!!Meg persze igy nagyon nagyot megy!!! Még nem volt szerencsém egy erdeti hatszázassal gyorsulni de egy 900cbr-t vertem 150 méteren aztán nem nagyon hagyott ott!!!
Jah és külsőleg semmi nem utal arra hogy 600-as mert a motor mérete ugyanakkora csak persze a furat nagyobb benne!!! Ráadásul én idomok nélkl szoktam járni és sokan lenéznek!!!( valaki 250-esnek nézte) persze meglepődött
A 600-asokról tudok egy-két dolgot írni.89-93-ig teljesítmény 91Le.1994-től 100Le.1993-ig sztem elég szögletes a faridom de meglehet szokni.94 utáni macskalámpás sztem szebb én ilyet vettem.Végsebesség 230-235 körül lehet óra szerint lehet hogy több.Nekem a fogyasztás két személlyel 90-100-nál 4l,120-140 5l,de max.6,5-7 liter ha nagyon tépem neki tartósan.Tipushiba:gyárilag eszik az olajat 1-2dl/1000km magas fordulaton.Váltó kicsit hangos.Sztem a törésnyomikra kel legjobban figyelni mint a többi motornál is. Ha valami még érdekel kérdezz nyugodtan.
Hi! Most szeretném lecserélni a mocimat, 400-as vagy 600-as FZR-re! Lenne 1 pár kérdésem: Teljesítmény? Fogyasztás? Végsebesség? Mire figyeljek a vásárlásnál? Ja és hogy mik a motor hibái?
Biztos erősebb egy exupos 600-as meg könnyebb is a géped mint egy gyári 600-as de azért ennyire nem hiszem.Sok szerencsét az exup javításhoz!
Jah és köszönöm a hozzászólásokat!!!
Szerintem is kéne rá egy 600-as kipufogó rendszer. Meg a nagyobb hűtő sem hülyeség, az enyémen eredeti volt, de még nagyobbat "tettem" rá a nagyobb igénybevétel miatt(látom te is stunt-olsz), és nemárt egy kapcsoló sem, mert FZR betegség a hűtőrendszer későn kapcsolása(csak amikor már a mutató beért a pirosba).
A másik dolog, hogy nem kell mindent elhinni amit az óra mutat. 180-200-nál a szél úgy cibál a motorról (olyan fejidommal, ami nekünk van), hogy a tankra hasalva is alig bírod magad tartani , nemhogy 250-nél .Képtelenség.
Az én motorblokkom Wiseco tuningos és sportlégszűrővel is (csak) 106le fékpadon mérve!!! Anélkül még annyi sem kb 102le. Az, hogy a 400 elektronikája 15000-nél szabályoz és ezt hosszútávon is használni akarod, csak azt fogja eredményezni, hogy hamar tönkremegy a blokk. Közhely, de a YAMAHA mérnökei nem hülyék és nem véletlenül tervezték így a motort.
Ha tönkrement rajta valami majd írj, hogy tanulhassunk más kárán.
Mindenesetre őszintén gratulálok a motorodhoz és biztosan sok munka van benne, bocs, ha a hozzászólásaimmal a lelkedbe gázoltam.
Széles utat és mindenki vigyázzon magára.
Száraz utat és ingyen benzint mindenkinek!!!
vettem 2.5mm-es belsőt 135ft métere és átforrasztod a diókat vagy teszel rá másikat,nekem eddig jól műxik
Hűtőt nem cseréltél rajta? Nekem kicsinek tünik!
Tegyél fel vidit! Kiváncsi vagyok mit tud!!!!
Jah és külsőleg semmi nem utal arra hogy 600-as mert a motor mérete ugyanakkora csak persze a furat nagyobb benne!!! Ráadásul én idomok nélkl szoktam járni és sokan lenéznek!!!( valaki 250-esnek nézte) persze meglepődött
Buliztunk egy kicsit:
Előre is kösz!!!
plexit kellene cserélnem, sima átlátszóra gondoltam. Tudtok tippet, hol kaphatnék?
Valaki itt cserélte már le a farokidomját, vagy csinált újjat???? Tud valaki segíteni ebben????(átalakitás, segédváz, stb)!!! Előre is köszi!!!