Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ezt nem értem . Ha alatta vákum van akkor mitől menne fölfelé gyorsabban ha +még 1 rugó is nyomja lefelé fentről, vákummal szívóhatás is jár. Ez a példa amit írsz illik 1 repülőgép szárnyra de szerintem a karbira ez így ebben a formában nem igaz. Próbálj 1 üvegből a száddal kiszívni a levegőt utána levenni a szádról sikerülni fog de qrva nehezen. Lehet igazad van de engem ebben a formában nem tudtál meggyőzni.
Jó éjt.
Jó pihenést neked.
Hát valahogy én is így hallottam.
Igen ahogy mondod,az FZ-n is az emelőtőkét nyomkodja.
Tépek aludni.
Miért,az FZ-den nem az emelőtőkét nyomkodja a vez.tengely?
Gondolom feltűnt hogy Gyuláé is ilyen. (meg a 250-400-500-600-as FZR-é is, meg a Thunderace-é meg az R1-é is csak hogy ne lepődj meg legközelebb)
Annyi különbséggel,hogy itt nincs himba,és az emelötőke alá rakták a lapkát,és a bütykös tengely közvetlenül az emelőtőkét nyomkodja.
Pedig a legtöbben ilyen van. (ez az általános meg az emelőtőke tetején a kipattinthatós)
Komoly,ma találkoztam ilyen lapka megoldással elöször.
Egy FZR 1000 exup mocinál.
Ez most komoly?
Az FZR 1000 exup-ban nem ilyen betét van.
Egyébként hézagoló betét .
Meg még vagy harminc másik típusban. És?
Ebben az FZR 1000-ben olyan LAPKA van,mint például a kawa ZXR ben.
Ebböl is láthatod,hogy ez nem egy marketing reklám fotó.
Éles meglátás!
És most mit kellene tennem?
Ja és a lényegen kívül minden éles!
Q-va szar kép!
Tudom nem engem kérdeztél
De nem is tudom
Azt viszont úgy látom szereted a sört
A képen látható müszaki szemléltetö,egy FZR 1000 exup moci alkatrészéröl készült.
Valami négyüteműé.
Komolyan érdekelne hogy mit tud tenni a "pancsolt" benzin egy benzines motorral.
abrus.
Ezt ma vizsgáltam.
Szerinted milyen motor szelepei ezek a képen?
Nem vagyok fogyasztás védelmi szakember,de láttam már pár olyan autót és motort,ami tönkre ment a jó magyar pancsolt benzintöl.