Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy. (épp most billentik le a betont)
De ott voltam amíg ment a telefonálgatás hogy egyáltalán egy qrva fuvarost elérjen aki még ma elhozza a betont.
Most mondja a kőműves hogy már látni hogy lefelé ível a munkamennyiség. Olyan már két éve nem volt hogy a tüzép telepekről hívogassanak, hogy "nem kell ez vagy az, mert itt áll a telepen?" Valamint a fatelepes ismerős is mondta hogy idénre felesleges volt ennyi embert felvenni mert alig van mit csinálni.
Na végre... pikk-pakk Most is úgy fogják, hogy viszik a száraz bekevert cuccot, és helyben hígítják? Úgy azé' mókolósabb, mint pumpával benyomni a helyére...
Itt a kőművesbrigád. 07:00-kor jöttek, szinteztek (bár sok dolguk nem volt vele mert megcsináltam) most a betont várják. (nem mixer hozza hanem billencs)
Na látod.... NEKI való az erős sor4 rövid áttétellel Neked hányx pörgött ki a hátsó kerék ívben kigyorsításkor?
Neki biztos megfelelne az a Z1000-es.
http://youtu.be/20XsaHpRQC8
Az ötszáznál már eleve két foggal kisebb lánckerék volt fent,ott meg gyorsan kipörgött,mindjárt váltani kellett.
De hosszú az egyes fokozat,jól mondja Ábrus.Most hogy egyel kisebb lánckerék van elöl jobb lett,de még mindig hosszan kell induláskor kuplungolni.Ezt még szoknom kell.
Ki van cserélve az első lánckerék egy foggal kisebbre,de a hátsóhoz nem nyúlok.
Értem hogy itt rövidebb az áttét,de szerintem ezt pont erre tervezték a japánok,ez igazi driftelős,radírozós motor,ezért sincs benne kipörgésgátló.
Nem értetted meg Gyulám hogy miről beszél.
Pont azt mondja, hogy a 180-200Le-s mostani sportmotorok a tiédhez hasonló hosszú váltó miatt "mint a kanál a pudingban, ilyen kis okos....ez meg bunkó" simák és kezelhetőek, ez meg nem.
A kommentekben is láttam, hogy megy az okoskodás "nekem is ilyen van 2013-s és nem is igaz hogy kezelhetetlen" de itt pont arról van szó, hogy a 2019-es -- azaz a legújabb-- ilyen elmebeteg agresszív állat. Szóval ne hasonlítsuk a régebbiekhez. (még a tiédhez sem, ami valaha 180Le volt)
Ha a tiédre felkerülne elől egy foggal kisebb, hátul meg két foggal nagyobb lánckerék, akkor az az érzésem hogy az első picit durvább gázmozdulatra egyből megértenéd hogy miről beszél. (miközben a vérnyomásod szintén 200 körül lenne ugyanannyi idő alatt, mint a 12-es)

Másrészt arról ne feledkezzünk azért el, hogy itt nem 90-100-as "alapjárati robogózásról" van szó, hanem hogy húzva is van a gázmarkolaton és HALADÁS van.
Sziasztok. Mennyit érhet mostanság egy 89-s FZR 600? Az adatlapomon láthatóak a képek. 34 ezret futott blokk van benne. Sajnos nincs időm használni és csak a por fedi a garázsban.
Gyuláé közel 200 lóerő az is elég ideges lehet. Ha Ő elboldogul vele talán Dodornak is menni fog.
Hát pont azért kezelhetelen, kedves Gyulám nagyon rövid a váltó, és ezért nagy nyomaték jut a kerékre, és agresszíven le is forog azonnal ha meg elengeded a gázt, bólintasz nagyot, mert a motorfék is nagyon erős.
Ja,megjött a légszűrő.Röpke 28500 volt postával.
Nem szeretem,ez egy beképzelt kakadu.,Azt mondja kezelhetetlen motor,mert másodikba 139-et megy.Az enyém egyesbe megy annyit,és tudom kezelni.
Egyelőre vonakodom eleget tenni a kérésnek.
Csinálj csak egy fiókot! Aztán töltögetheted fel a szelfiket, meg hogy hol jársz éppen (percre pontosan) mit ettél, és édi képeket cicákról! Ezen túl kell lenni, ne legyél már féccbuktalan ősember Aztán majd beáll minden a rendes kerékvágásba!
Azaz egy qrvára zárt csoport leszek.
Nem szoktam mivel nekem nincs. (bár lassan már a wc ajtó sem nyílik fészbúk reg nélkül)
A nejemét használtam, mert a Horvát szállástulajt csak így tudtam elérni. Ott láttam meg ezt.
Ha nekem lesz is valamikor mert kell valamihez, letiltok mindenhonnan mindenkit. Nó jelölgetés itt nekem.
Mióta Facebook-olsz ?
A hülye állat! . . (2:18-tól)
https://www.facebook.com/Dodor...
Köszi szépen. Sugóéktol szereztem
Megdumáljuk a mèreteket
Úgyse viszed az ablakot motorral haza.
Ja, meg kimosattam a motoros kabátom. Kéne vennem egy új sisakot is, mert ez már eléggé...hát na. De ahogy magamat ismerem, most nem fogok)