Úgy. (épp most billentik le a betont)
De ott voltam amíg ment a telefonálgatás hogy egyáltalán egy qrva fuvarost elérjen aki még ma elhozza a betont.
Most mondja a kőműves hogy már látni hogy lefelé ível a munkamennyiség. Olyan már két éve nem volt hogy a tüzép telepekről hívogassanak, hogy "nem kell ez vagy az, mert itt áll a telepen?" Valamint a fatelepes ismerős is mondta hogy idénre felesleges volt ennyi embert felvenni mert alig van mit csinálni.
Na végre... pikk-pakk Most is úgy fogják, hogy viszik a száraz bekevert cuccot, és helyben hígítják? Úgy azé' mókolósabb, mint pumpával benyomni a helyére...
Itt a kőművesbrigád. 07:00-kor jöttek, szinteztek (bár sok dolguk nem volt vele mert megcsináltam) most a betont várják. (nem mixer hozza hanem billencs)
De hosszú az egyes fokozat,jól mondja Ábrus.Most hogy egyel kisebb lánckerék van elöl jobb lett,de még mindig hosszan kell induláskor kuplungolni.Ezt még szoknom kell.
Ki van cserélve az első lánckerék egy foggal kisebbre,de a hátsóhoz nem nyúlok.
Értem hogy itt rövidebb az áttét,de szerintem ezt pont erre tervezték a japánok,ez igazi driftelős,radírozós motor,ezért sincs benne kipörgésgátló.
Nem értetted meg Gyulám hogy miről beszél.
Pont azt mondja, hogy a 180-200Le-s mostani sportmotorok a tiédhez hasonló hosszú váltó miatt "mint a kanál a pudingban, ilyen kis okos....ez meg bunkó" simák és kezelhetőek, ez meg nem.
A kommentekben is láttam, hogy megy az okoskodás "nekem is ilyen van 2013-s és nem is igaz hogy kezelhetetlen" de itt pont arról van szó, hogy a 2019-es -- azaz a legújabb-- ilyen elmebeteg agresszív állat. Szóval ne hasonlítsuk a régebbiekhez. (még a tiédhez sem, ami valaha 180Le volt)
Ha a tiédre felkerülne elől egy foggal kisebb, hátul meg két foggal nagyobb lánckerék, akkor az az érzésem hogy az első picit durvább gázmozdulatra egyből megértenéd hogy miről beszél. (miközben a vérnyomásod szintén 200 körül lenne ugyanannyi idő alatt, mint a 12-es)
Másrészt arról ne feledkezzünk azért el, hogy itt nem 90-100-as "alapjárati robogózásról" van szó, hanem hogy húzva is van a gázmarkolaton és HALADÁS van.
Sziasztok. Mennyit érhet mostanság egy 89-s FZR 600? Az adatlapomon láthatóak a képek. 34 ezret futott blokk van benne. Sajnos nincs időm használni és csak a por fedi a garázsban.
Hát pont azért kezelhetelen, kedves Gyulám nagyon rövid a váltó, és ezért nagy nyomaték jut a kerékre, és agresszíven le is forog azonnal ha meg elengeded a gázt, bólintasz nagyot, mert a motorfék is nagyon erős.
Csinálj csak egy fiókot! Aztán töltögetheted fel a szelfiket, meg hogy hol jársz éppen (percre pontosan) mit ettél, és édi képeket cicákról! Ezen túl kell lenni, ne legyél már féccbuktalan ősember Aztán majd beáll minden a rendes kerékvágásba!
Nem szoktam mivel nekem nincs. (bár lassan már a wc ajtó sem nyílik fészbúk reg nélkül)
A nejemét használtam, mert a Horvát szállástulajt csak így tudtam elérni. Ott láttam meg ezt.
Ha nekem lesz is valamikor mert kell valamihez, letiltok mindenhonnan mindenkit. Nó jelölgetés itt nekem.
De ott voltam amíg ment a telefonálgatás hogy egyáltalán egy qrva fuvarost elérjen aki még ma elhozza a betont.
Most mondja a kőműves hogy már látni hogy lefelé ível a munkamennyiség. Olyan már két éve nem volt hogy a tüzép telepekről hívogassanak, hogy "nem kell ez vagy az, mert itt áll a telepen?" Valamint a fatelepes ismerős is mondta hogy idénre felesleges volt ennyi embert felvenni mert alig van mit csinálni.
http://youtu.be/20XsaHpRQC8
Értem hogy itt rövidebb az áttét,de szerintem ezt pont erre tervezték a japánok,ez igazi driftelős,radírozós motor,ezért sincs benne kipörgésgátló.
Pont azt mondja, hogy a 180-200Le-s mostani sportmotorok a tiédhez hasonló hosszú váltó miatt "mint a kanál a pudingban, ilyen kis okos....ez meg bunkó" simák és kezelhetőek, ez meg nem.
A kommentekben is láttam, hogy megy az okoskodás "nekem is ilyen van 2013-s és nem is igaz hogy kezelhetetlen" de itt pont arról van szó, hogy a 2019-es -- azaz a legújabb-- ilyen elmebeteg agresszív állat. Szóval ne hasonlítsuk a régebbiekhez. (még a tiédhez sem, ami valaha 180Le volt)
Ha a tiédre felkerülne elől egy foggal kisebb, hátul meg két foggal nagyobb lánckerék, akkor az az érzésem hogy az első picit durvább gázmozdulatra egyből megértenéd hogy miről beszél. (miközben a vérnyomásod szintén 200 körül lenne ugyanannyi idő alatt, mint a 12-es)
Másrészt arról ne feledkezzünk azért el, hogy itt nem 90-100-as "alapjárati robogózásról" van szó, hanem hogy húzva is van a gázmarkolaton és HALADÁS van.
A nejemét használtam, mert a Horvát szállástulajt csak így tudtam elérni. Ott láttam meg ezt.
Ha nekem lesz is valamikor mert kell valamihez, letiltok mindenhonnan mindenkit. Nó jelölgetés itt nekem.
https://www.facebook.com/Dodor...
Úgyse viszed az ablakot motorral haza.