Az F1, már nem igazán közelíti meg a 18000-t. Inkább 12 felett van valamivel a vége. Elektromágnest többen is alkalmaztak. Ha egy kicsit tudományosabban is érdekel, tudok én is adni könyvet meg digitális tanulmányi segédleteket.
Más, a hétvégén én is csináltam karbi szinkront. Az 1-es henger baromira más értéket mutatott, mint a többi. Beállítás után kerültem egyet, érezhetően rugalmasabb lett. Még ötösben is elég élvezhetően meglódult. Persze azért a nyeregbe lehetett maradni, de jobb lett. A héten még cseréltetek első gumit és úgy gondolom, h útra kész. Terveztem még pár dolgot, de most úgy láttam, hogy kár lenne időt tölteni azzal, hogy mélyebben belenyúlok.
Az szép száraz lehetett azért nyűglődött. Nekem is száraz a BMW-be mínuszokban alig teker de olyan szar helyen van nem egyszerű kiszedni. Csapágyakat jól olajozd meg.
Korai volt új akksit venni a pözsóba, továbbra is nyűglődött indításkor ha épp olyanja volt. Ma már nem dolgozom, így "ráértem és szétkaptam, így néz ki 20 év és min. 302.000 km után az önindító belülről. (Mitsubishi gyártmányú)
Holnap veszek az önindítós csávónál új keféket és teszem is vissza a helyére. (meg dobom vissza a régi akksit is)
Érdekes ez a motorszerelési tankönyv. Nem is tudtam, hogy van pneumatikus szelepvezérlés... F1 autókban az van így tudnak elérni 18000/perc fordulatot. 300bar
BMW meg csinált elektromágneses szelepvezérlést. Az se semmi....
Sziasztok! tudna nekem segiteni valaki lerugtam véletlen az oldalidomot a 2006 os fazer 600 ról és sehol sem találok. Valakinek eladó vagy valami oldal ahol tudok rendelni?
Más, a hétvégén én is csináltam karbi szinkront. Az 1-es henger baromira más értéket mutatott, mint a többi. Beállítás után kerültem egyet, érezhetően rugalmasabb lett. Még ötösben is elég élvezhetően meglódult. Persze azért a nyeregbe lehetett maradni, de jobb lett. A héten még cseréltetek első gumit és úgy gondolom, h útra kész. Terveztem még pár dolgot, de most úgy láttam, hogy kár lenne időt tölteni azzal, hogy mélyebben belenyúlok.
Holnap veszek az önindítós csávónál új keféket és teszem is vissza a helyére. (meg dobom vissza a régi akksit is)
BMW meg csinált elektromágneses szelepvezérlést. Az se semmi....
https://www.sportmotor.hu/foru...