Múlt szombaton megnyitottam a szezont, gurultam egy rövid karikát azért rövidet, mert a 3-as henger úgy gondolta, hogy még nem ébred fel a téli álomból namármost, a héten elhárítottam a problémát, kivettem a gyertyát, megpucoltam, visszatettem, most mint a svájci óra és a szerelés művelete során találtam egy gumialkatrészt a 3-as és 4-es henger gyertyái között, és az Istennek nem jövök rá, micsoda és hogy került oda ha valaki föl tudna világosítani, hogy mi a hímivarszerv lehet ez, azt megköszönném. Hűtőről, gyertyapipákról ránézésre nem hiányzik, és csak ehhez a kettőhöz nyúltam, hűtőt lebuktattam, és a 3-4-es henger pipáját húztam le (megcseréltem a két gyertyát, hogy ha netán mégse elég a drótkefe-smirgli, akkor vajon átmegy-e a hiba a 4-es hengerre). Ránézésre úgy néz ki, mint az oldalidom bepattintós gumibakja, és momentán a jobb hátsó hiányzik is de nem létezik, hogy onnan került a szelepfedélhez
Kamionos haveromnak ilyen van, ő 80e körül jár vele. (eddig kb. semmi sem volt vele, olajon és fékbetéten kívül)
Én is mentem vele Pestre, nem egy erőgép, pörög is rendesen, de tényleg egy egyszerű szerkezet. (kb. a 80-at lehet vele tartani hosszabb távon, 110 körül van a vége)
A fogyasztása valóban nagyon komolytalan tétel.
"Listaár: 7.541.000 HUF"..........fejcsóválós szmájli.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_r_1200_rt_lc_hifi_3_bmw_doboz-10666802
Valóban ez a retró-öreges vonal való már nekünk.
Igazából ilyet kerestem, (bár az első sárvédő nem teccett) vagy 850r-t, az szebb (az első sárvédő ) az 1200r még sokkal szebb, de az 1,5M+ volt (max. 2010-ig, utána modernizálták a lámpáját)
Ez a retró-öreges vonal való már nekünk
Én ilyeneken ültem anno, inkább ezt választanám mint a régebbit. (már ha nem az RT-t venném, de úgyis azt venném )
https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_r_1150_r-11231643
vagy az odldalidom bepattintós gumija :D de arra hasonlít a legjobban.
Múlt szombaton megnyitottam a szezont, gurultam egy rövid karikát azért rövidet, mert a 3-as henger úgy gondolta, hogy még nem ébred fel a téli álomból namármost, a héten elhárítottam a problémát, kivettem a gyertyát, megpucoltam, visszatettem, most mint a svájci óra és a szerelés művelete során találtam egy gumialkatrészt a 3-as és 4-es henger gyertyái között, és az Istennek nem jövök rá, micsoda és hogy került oda ha valaki föl tudna világosítani, hogy mi a hímivarszerv lehet ez, azt megköszönném. Hűtőről, gyertyapipákról ránézésre nem hiányzik, és csak ehhez a kettőhöz nyúltam, hűtőt lebuktattam, és a 3-4-es henger pipáját húztam le (megcseréltem a két gyertyát, hogy ha netán mégse elég a drótkefe-smirgli, akkor vajon átmegy-e a hiba a 4-es hengerre). Ránézésre úgy néz ki, mint az oldalidom bepattintós gumibakja, és momentán a jobb hátsó hiányzik is de nem létezik, hogy onnan került a szelepfedélhez
Én is mentem vele Pestre, nem egy erőgép, pörög is rendesen, de tényleg egy egyszerű szerkezet. (kb. a 80-at lehet vele tartani hosszabb távon, 110 körül van a vége)
A fogyasztása valóban nagyon komolytalan tétel.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_r_1200_rt_lc_hifi_3_bmw_doboz-10666802
Valóban ez a retró-öreges vonal való már nekünk.
Ez a retró-öreges vonal való már nekünk
https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_r_1150_r-11231643
https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_r_1100_r_2_gyari_dobozzal-11155714