Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Radír!

üdvözlünk itt a fazeresek körében
ha még az adatlapodat is kitöltöd nagy frankó leszel!
láncot 25-30 vagy akar 40 ezernél is lehet cerélni, csak is használattol ill ápolástol függ,,,
hivatalos kerékonymás elöl 2,2 hátul2,5 bar
gyertyat ha jol emlékszem 20ezerenként kell,
olajat érdemes 5-6 ezrenként cserélni,
illetve két évente fékolajat és telo olajat is cserélni
emelett érdemes télen egy kormánycsapágy zsirzást elvégezni, ami elég gyengus gyárilag, és jol beállitani,
hirtelen enniy jut eszembe
sok balesetmentes km ert hozzá!
Sziasztok.

Radvánszky Gábor vagyok
A párommal vettünk egy fz6n gépet. újak vagyunk ezen a téren. seggre vagyunk ülve tőle. Sajnos nincs hozzá kezelési útmutató. innen fakadóan: - nem tudom a helyes keréknyomást
- milyen időközönként kell cserélni a gyergyát
- és a láncot
illetve mire kell odafigyelni. Ha esetleg valaki tudna segíteni ezekben illetve minden más dologban, szívesen fogadom a használható tanácsokat. marha jó lenne egy használati útmutató, ha esetleg tud valaki, vevő lennék rá.

hali, köszi
szerintem az enyém töröttebb
holnap otthon vagy
mennyire törött enyémet most szedtem darabokra.
neked inkább a segédvázon járjon az eset , te agyas
kulcs van,gyújtásszekrény van,már csak dugaszokkal kell játszani...elméletben lehet...majd megkérdezek pár okost a tengeren túlról hogy what's up
amugy egy s2es fazer, törött,,,
nem lesz itt nagy tuning, a héten elakarok menni hozzád ha nem lesz szakadó eső, majd elmesélem
Szeva Peti milyen gépet vettél tuning lessz
ha ugy van ahogy Jézusom mondta , akkor ne nagyon éld bele magad,,,
az már le van foglalva ha működő képes a mi gépünkel és üveg is van rá...most már ne álmodozz!
talán az ujabb modellnek a műszerfala jobban állna raja
Pedig az esőruha még kevés. Az esőcsizma épp olyan fontos, mert lábról fázol fel. A csizma hamar beázhat, de nagyon lassan szárad ki, ha több napos túrán vagy akkor be is büdösödhet. Az esőkesztyű is lényeges, mert elgémberedett újakkal nem tudsz vezetni, és ha a kezed fázik akkor az egész tested fázik. Mellesleg a kis újizűleteket is tönkre teszed ilyenkor. Hasznos még a vízlepergető spray a sisak plexire, már 30-40 km/h-nál is lefújja a menetszél a vízcseppeket, mint egy ablaktörlő.
Szép. Bár én még a szürke lábtartókonzolt befestetném mattfeketére, az valahogy nagyon világít ott, nem illik oda. Úgy lenne egységes a kép.
nekem tetszik
erre a legjobb megoldás hogy kiprobálsz egyet,,,
üléspúp van...de a másik kérdésed passzolom....tapasztalat hiánya miatt
és hogy ülés púp kapható-e a géphez?
Azt amúgy még megkérdezhetem hogy van-e itt valami termetesebb tulaj? És az ő véleménye a gépről? Mert az előző mocimon csak kuporogtam...végre szeretnék elférni 190centimmel....és hogy szerintetek a német o.-ban vett motor kötelező szervizeit itthon is meglehet csinálni garancia vesztés nélkül?
ha esetleg kell valakinek fazer alkatrész és tudok segiteni szoljatok, multhéten vettem egy törött motort.
Kinek a pap...kinek a paplan!
Nejlonzacsó, amatőr

Üdv:Jim-X
Az én csizmám nem ázott be, meg kb semmim, kivéve a kesztyűmet, mert arra nem vettem fel semmit, lett is vagy 10 kiló darabonként és szétfagyott a kezem... De már megszáradt

Üdv:jim-X
.

mivel neked is az a fajin kis csizmád van mint nekem, meg Olinak, meg jó pár emberke ezért nem is csodálkozom ezen
Csak a csizma.Nem vittem rá azt az izét...azt a valami izé...baszást.