Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Festés elött, és után.
milyen kár hogy az én dtm ilyen csúnya kék:(
jah persze hátsó lábtartó:) és(mennyi?)
hello bello szerintetek mennyi t ér 2db nagyon jo állapotú dt-r 92 es nek a lábtartoi a gumi sincs elkopva se a vasak inbusz felfogatással talán 2 szer volt a motoron ebből 1 szer volt rajta valaki.. árakat kérnék szerintetek emnni? sztem 5000 kb nem?? ha kell valakinek szoljon:)
szasztok
Lenne egy kérdésem, ha valaki tudna rá válaszolni jó lenne! Tudom kicsit unalmas már ez a kipufogó téma, de olyan sokszor volt róla szó, hogy ma reggel felébredtem, és szétcsaptam nagy flexel az egészet !!Belenéztem sehol semmi, üres az egész, se egy lemez semmi, aztán láttam hogy a kipufogó oldalán van ilyen lukacsos lemez, vagy legyen "szúnyogháló" ,alatta meg az üveggyapot kiszedtem mindent belőle ! Gondolom, hogy az üveggyapot miatt hangosabb lesz, de üresnek kell lenni-e???Erre gondoltatok?
csá mindenki képzeljétek ahogy jol gondoltam a power tengelyén 180 fokot forditani kelett mert ugye alapbol nyitva kell hogy legyen hát nekem csumára zárrva volt most megforditottam el mult az a betegsége hogy ha odaráántom neki akkor leáll beköpi gyertyát.. gondolom ez azért volt amikor sok füst akart kimenni pff bezárt power nah mind 11 az ellmult mentem eg kört mondom 4-5 körül odarántom háta fasza geci ugy felkapta egykerékre:D kurva jo erős mint állat csak benyo épphogy van benne::D
Szerintem mindkettő megteszi a dolgát, csak nem értem mitől lenne jobb egy DT keverékkel?! Különolajzásnál pont annyit kap amennyit kell.
a 2t crossok nem különolajzósak
nem gondolom mindenkinél okosabbnak magam... én is tanulok egyfolytában... de amit tudok azt tudom és nem hülyeségből mondom... volt már pár motorom
Egyépként a különolajzás nincsen gyárikroszba szerintem de ezt Ádibácsi tudná megmondani mert neki van CR hondája , de a szuzuki rm 250 kétütemű gyárikroszába sincsen külön olajzás ,

amúgy az én dt-m be sincs bekötve a különolajzás mert akiktöl vettem elbaszták a karbin azt a nyílást ahova a csövet kell bekötni amúgy én is bekötném !
Narancs, úgy gondolom, a szakcsik, akik megtervezték e motort, nem "véletlenül" használnak külön olajzást, ugyanúgy, mint bármelyik, magára vmit is adó gyár, amióta csak kitalálták a szerkezetet. Az a kevés 2T-s enduro és cross motor, amit még gyártanak, szinte kivétel nélkül különolajzós. Van egyáltalán kivétel?
Nem oltás, csak így van...
Üdv! G.
Üdv.
Van egy elado DTm. Rendszámos, megkimélt, erős motorral. Folytás kivéve.
Nekem a DTm 15röl 22lora nőt. Pont jo és nem fogyaszt többet.
Szerinted egy szúnyogháló mennyit fojt? Nem sok értelme van kivenni, nem árt de nem is használ.
Narancs: én inkább csöndben maradnék a helyedben, a különolajzást nem hülyeségből találták ki...Minden fordulaton a megfelelő mennyiséget kapja a gép, alacsonynál kevesebb, magason többet.. Csak így maradhat tiszta az égéstér, a leömlő és a kipuffogó...
Amúgy ha a hálót, meg ami belül van kiszedem, mennyivel lesz erősebb? Nem tudja valaki?
Csá!
Az olajat még nem texteltem hajtáson
De én castrol versenyolajat rakok bele és az 1800 ft szerintem az is jo sokan mondták
Nekem bevált amit leírtam mind
Nem mondtam hogy csináljátok utánnam
(Egyébként nemtom mért gondolod mindenkinél okosabnak magad Ádbácsi)
Halljátok, eltört a kipufogóm a könyök végénél. De hogy hogy? Legalább megnézem tényleg van-e háló meg minden belül. Nagyon koppánykipufogós Ladás hangja van így! Az az igazi reeeedná-höööö hangja van!
olajshopon 2600 litere... bótba 4k.
és fullszintetikus
az r2 milyen áron van?
Az ujabb nagyobb fordulaton pörgő mocikba meg a Dt k be is fullszintetikus olaj kéne szerintem legalábbis a 125 ösökbe tuti , az enyém csak 80 as és a régebbi (83) mas bőven jó bele a félszintetikus is 1:40 es keveréssel
hát figy az r2 megfizethető és szintetikus... és nagyon sokan használják
A Dt m be énb is 1:40 essel kevertem az szerintem pont jó , ha nem nyelezem nagyon akkor nem is köpi az olajat se , szal pont jó , mondgyuk én nem adok 5 ezret egy szar liter olajér az is tuti inkább többet használok a gagyibból de az is megteszi , nem sérül a moci , a félszintetikus olyan 2500 körül van én ilyet használok.
R2 nem a legjobb olaj, agip racing vagy motul olajok jók, azzal nekem nem füstölt eddig semmi.
Havernak volt már egy jópár 2tje, és ó mondta nekem, és az ő motorja se füstöl 1:35tel, de abban agip olaj van(ns 400 as moci).
figy nekem 1:35 el a cr nyélen köpte a gyertyát... amióta r2 van benne és a biztonság kedvéért 1:45 ösöt rakok bele. ez megszűnt. viszont füstöl annyira amennyire egy 2t motornál megengedett... viszont nem köpköd