Egyépként a Motorfelújításhoz visszakanyarodva , hogyha már teszel bele egy új dugót akkor érdemes megfuratni a gépet és nem is kerül sokkal többe mint ha csak dugót cserélsz, mert ha a henger fala el van kopva hiába cserélsz dugót gyűrűt ugyanolyan szar lessz
egyépként nektek mennyit fogyaszt a mocitok? mer az én 80 as régebbi dt-m olyan 8 lityó körül szippant ha meg visszaveszem a benzint akkor meg nagyon gyenge ?
hogy minek a cr??!! a dt nem crossmotor...
de aki motocrossozik annak nem egy dt kell... túl nehéz... a dt enduro nem cross
dt t városban használom... suli munka stb...
meg nem tudom mit kel it pattogni....
bejössz állítasz egy hülyeséget utánna meg leköcsögözöl hogy hogy képzelem hogy kiigazítalak.
mellesleg odaírtam a hsz be hogy nem agyképűen mondom... hogy véletlenül se értse senki félre hangvételt... de neked ez sikerült
hát tovább ezen lovagolni már csicskaság és szánalmas
Muki: én úgy tudom, hogy csak 99-es évjárattól kell szétvágni a könyököt, hogy kiszedd belőle a folytást.
Amúgy meg a kipuf kezdeténél van a folytás. Persze én a nagy folytásról beszélek ami 10 LE-t dob. Ezekszerit van még valami más is a könyök belsejében?
Amúgy ki lehet hozni DT-ből 35 LE-t is ha elég sok alkatrészed kezdődik tuning- előszóval. Sőt beszéltem egy német gyerekkel akinek 39 Le-s de azon annyit reszelgetett, állított, hogy annyit meg már nem éri szarakodni vele. Átömlőreszelés, robbanótér szűkítés meg ilyenek.
Ezen a robbanótér szűkítésen én is gondolkoztam mert, a műszaki adatokban 6,7:1 et adnak meg sűrítési viszonynak. Az meg nem sok. De most meg lemértem a kompressziót, mert úgyis szét kellett szedni a motort. Teletöltöttem benzinnel a hegerfejet, 12,5 ccm ment bele. Szóval 125/12,5= 10:1 es a kompresszió körülbelül. persze ott vannak még a tömítések.
itt nincs dt
de amúgy sztem nem ohon fog neki álni senki rezót gyártani a mocijára,és sztem nem is tud jobat csinálni vagya gyárinál,vagy az arownál..nem áll rendelkezésre oan ezköz,amivel iet csinálhatnánk
na a power meg huzásánál van fenn az a két csavar azt csak addig kell meg huzni mig meg feszulnek utána az elektronika fesziti minél feszesebre állitod anál szarabb a powered mer nem birja huzni 1-2 azt jelenti hogy oda visza huz ha visza engeded a a gázt a 2 huza vissza ha huzod neki az 1 gyes
olyan műannyagot nem tudom hol lehett kapni nem lehet megragasztani pl
ádibácsi azért ennyire hülyének ne nézd már a másikat lol én azt kérdeztem hogy hogy kell állnia a müanyag lapátnak vagy mi a gecinek ami amugy is elvan törve:(
a bowdeneket a a képen látható csavarokkal tudod megfeszíteni!!!
anyát meglazítod és azt a csavart amibe a bowdwn bemegy elkezded kifele tekerni. ha megvan a kívánt feszesség ráhúzod az anyát
dettó ugyanez van az enyémmel is. de az dühít fel hogy prox dugó, csapágyak és hajtókar volt benne..
holnap rendelem mega dugót meg a felső tűgörgőt....
aztán ahogy megjön összerakom és járatás jó alaposan
még jó hogy ott a cr... hétvégén irány a pálya és ugrálás 1000 el
az én gépem felújítás altt volt december elején eltört felső gyürü azt igy kicseréltem inkább dugot is meg mind 2 gyürüt most járatom amugy annyi baja van gépemnek hogy elvan törve a powernak a müanyaga
sory de ez lehetetlen... az meg egy dolog hogy a szerelő it mond..
gondolj bele.. nkeki mi az érdeke... az hogy minnél több munkaórát dolgozzon vele és ezáltal többett kaszírozzon...
az hogy milyen főtengelyt raksz bele teljesen mind1.. még 1 túlméretes dugóval sem megy annyira jobban.
Találkoztam sok balfasz szerelővel aki azt sem tudja mit beszél... és erről papírja van.
mellessleg csak dynon tudják megmondni neked a pontos teljesítményt...
az eredetiségvizsgán csak beírják a gyari adatot oszt csá.. ott nem tudják megmérni..
egyépként nektek mennyit fogyaszt a mocitok? mer az én 80 as régebbi dt-m olyan 8 lityó körül szippant ha meg visszaveszem a benzint akkor meg nagyon gyenge ?