daniel:szivesen segitek neked is bármiben!én is motorokkal fogl. svájcbol hozzuk öket + ilyesmi!szoktam öket szerelni is!meg van alkatrész is szarásig!(NEHOGY AZT HIGGYÉTEK BEKÉPZELT VOK)
figyelj zsolti!ha reggel vmikor beinditod a mocit ráhuzod a szivatot és GÁZT NE HUZZÁL NEKI rugsz rajta és be fog indulni!hagyod hagy ketyegjen 2-3 percet és mehetsz utána tolod vissza a szivatot aztán hugálhatod a gázt ahogy akarod!csá
csá!mit hittél ????????azt h a hátul dobos dt 93-as!nagy szart 88-ig gyártották öket utána kaptak hátra is tárcsát!ennyi amugy benne van a kerékbe is!csumi
Köszi mindenkinek az infót + tanácsokat! A végleges döntésem, hogy maradok a Dt-m nél
Muki: Olvastam hogy ti kicsit megtuningoltátok a gépet. Ha kellene nekem majd infó pl: hogyan kell vagy honnan lehet beszerezni abban majd remélem tudsz segíteni
figyelj én is dt-t használok és a haverok is kicsit átalakitva!!!!nagyon ott van a szeren jo a futómüve és meg tudod erösiteni is jok a fékek!erö van benne!ugyan ugy lehet ezzel is egykerekzni meg ugratni!mi is ezt csináljuk!gondolj arra h egy 125-ös krosszgépbe egy dugó 35000ft egy dtbe 10000ft!na melyik a jobb? és várjá a krossz dugo 40 üzemóra és kuka a dt-be dugo 40 000 km !!!!!!!!!!!!!!nem mindegy!nekem elhiheted csináltam már egy pár ilyet!döntsd el!!!!!!!!!
Hát nem tom én úgy csinálnám h ha nem lenne felújítandó a dt-m
akkor gy űjteném a zsét és beszereznék egy krosszt mellé úgy lenne a legjpbb!
De ez sok píz
Most ha nem mész vele krossz pályára(ha nnincs a özelben) akkor fölösleges a krossz mert a dtvel is nyugodtan el erdészkedhettsz
A motorgenerál?
Sztem nagyjából egy 100-as
Assz ilyen tömítések+dugó+gyűrű az kb 25
Meg a többi cuccos
hello!jobban jársz ha felujitod a dt-t!olcso hozzá az alkatrész is!meg elég erö van benne és lehet rajta javitani is !szoval tartsd meg a dt-t ujitsd fel és lőjed neki!!!!!!!!!!csá
Akkor úgy kérdem, hogy én olyan 60% asztfalt 40% terep-en használom a motort. Most el szeretném adni, de nem tom hogy mi éri meg jobban egy felújítás + kipuf + karbi minden vaqy eladom és 400 körül veszek egy 125-ös crosst. Mivel nálunk nincs naon síkság, inkább erdő, ezért a Dt-t is megállta eddig a helyét a lightosabb terepen.
A lényeg, kb 100 ból kijön egy motorgenerál + karbi + kipuf ?
Hello
Lehet h rossztól kérdezed mert én tuti krosszt vennék nekem nemrég annyira megteccett!
De mondjuk jó a dt mert városba elszaladgálsz meg ilyenek a krossz meg azé nagy élményeket tud nyújtíaANI !
A motor generálhoz nemtok semmit hozzáfúzni nekem még nem volt újítva
Hello
Nem tudnátok segíteni
Lenne 1 olyan problémám h a szivatóm nem műxik és amikor berúgom a mocit 1.-re beindul kb. 5 másodpercig és ennyi!
Aztán meg jöhet a tologatás (még szerencse h az utcánk lefelé lejt)!
Mit lehetne kezdeni vele ; esetleg valami indítási módszer
hy mindenki Boldog karit :P
sikkerült megcsinálnom a kuplungot még pedig ugy hogy fent is és lent is az állito csavarokat teljesen visszatekertem szoval hogy amilyen hhosszu csak lehet a bowden olyan legyen egy villanyszerelő csokit összetörtem kettévágtam és azt az egy csavaros rezet raktam rá a régi helyett amit elhagytam jah és még cinfürdőbe is belenyomtuk a biztonság kedvéért és jó lett....
helo
kékfeketedt bovdenhez lehet venni javító szettet ami egy drótsodrony az a drót szál vagy mi
annak az egyik végén van fixen egy olyan kis "gumó" a másik véget meg ott vágod le ahol akarod és lehet venni rá 50 ft egy másik kis "gumó" amit egy kis csavarral lehet rögzíteni az egész 2-3 száz ft
Szerinted egy 95 ös renccámos dt megéri 170 ropi-ért
de lehet h csak 91-es (elől-hátul tárcsá)
amúgy sztem egyáltalán nem műxik a szivi
de holnap megnéz és megfogadom tanácsodat!
Köszi mindenkinek az infót + tanácsokat! A végleges döntésem, hogy maradok a Dt-m nél
Muki: Olvastam hogy ti kicsit megtuningoltátok a gépet. Ha kellene nekem majd infó pl: hogyan kell vagy honnan lehet beszerezni abban majd remélem tudsz segíteni
Köszi mindenkinek
Thx!!!!!
Egy szóval sem vitattam h nem költségesebb 1 gy.krossz!
Na szivatómat ki lehet húzni
De a gáz húzásakor nem megy vissza
sztem ki lehet akadva vagy ilyesmi!
De nem tom
akkor gy űjteném a zsét és beszereznék egy krosszt mellé úgy lenne a legjpbb!
De ez sok píz
Most ha nem mész vele krossz pályára(ha nnincs a özelben) akkor fölösleges a krossz mert a dtvel is nyugodtan el erdészkedhettsz
A motorgenerál?
Sztem nagyjából egy 100-as
Assz ilyen tömítések+dugó+gyűrű az kb 25
Meg a többi cuccos
A lényeg, kb 100 ból kijön egy motorgenerál + karbi + kipuf ?
THX4
Lehet h rossztól kérdezed mert én tuti krosszt vennék nekem nemrég annyira megteccett!
De mondjuk jó a dt mert városba elszaladgálsz meg ilyenek a krossz meg azé nagy élményeket tud nyújtíaANI !
A motor generálhoz nemtok semmit hozzáfúzni nekem még nem volt újítva
1993-as Yamaha Dt 125-ösnek mennyibe lenne egy teljes motorgenerál?
Megéri költeni rá vagy megéri 300.000 -al többért venni egy 125-ös crosst?
Előre is THX!
Nem tudnátok segíteni
Lenne 1 olyan problémám h a szivatóm nem műxik és amikor berúgom a mocit 1.-re beindul kb. 5 másodpercig és ennyi!
Aztán meg jöhet a tologatás (még szerencse h az utcánk lefelé lejt)!
Mit lehetne kezdeni vele ; esetleg valami indítási módszer
sikkerült megcsinálnom a kuplungot még pedig ugy hogy fent is és lent is az állito csavarokat teljesen visszatekertem szoval hogy amilyen hhosszu csak lehet a bowden olyan legyen egy villanyszerelő csokit összetörtem kettévágtam és azt az egy csavaros rezet raktam rá a régi helyett amit elhagytam jah és még cinfürdőbe is belenyomtuk a biztonság kedvéért és jó lett....
kékfeketedt bovdenhez lehet venni javító szettet ami egy drótsodrony az a drót szál vagy mi
annak az egyik végén van fixen egy olyan kis "gumó" a másik véget meg ott vágod le ahol akarod és lehet venni rá 50 ft egy másik kis "gumó" amit egy kis csavarral lehet rögzíteni az egész 2-3 száz ft