azt mondjátok nem lehett egy dt r ből ki hozni 32 lovat elmagyarázom hogyan lehet
tuning gyertya sport a gyengébek kedvéért
kipufogo torok nagyobbitás
fuvokák 120 -s ok
vortex hajto kar
le van vágva a henger fej ajából igy kissebb a robbano tér és
kissebb átt tétt fogas kerekek a blokk ban
Én nem Értelek titeket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mit vagytok felakadva az r-en v az lc-n az lc mÉg a rÉgebbi vÁltozat ami hÁtol dobfÉkes
az r-es meg mÁr elÖl-hÁtul tÁrcsa fÉkes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ennyi
csö ÁDIBÁCSI neked csak lengövillát mondtak annyiért vagy kprugot is?nekem az nincs mivel a kutyának nem kell!!!!!!!!!!!de annyiért még magába a lengövilla is megéri!!!!!!!
hello megnézem holnapra és megmondom az árát! de bovdenra az a leg egyszerübb megoldás(mivel ritka mint a fehér hollo)veszel egy bicikli bovdent aminek az egyik végén van egy kis makk a másikra +veszel egy kis makkot (az olyan h 1 kis csavarral beszoritod a bovdent!)ja és azt raksz a másik végére a hosszát meg mérd hozzá az eredetihez!!!!!!ennyi de azért megnézem hátha találok
thx ádibácsi akkor tényleg dt 125 r ünk van
muki te nem kunhegyesen laksz és hordod svájcból a jobbnál jobb dt ket???? mert én szeptember közepén voltam nállad akkor csak nem volt pont olyan amilyet venni szerettem volna amugy meg aaz a müanyag kéne a power szepelhez amit mutattam a képen mennyiért tudnád nekem azt elküldeni postai utánvéttel... amugy akkor nemis annyira gáz hogy 6.ba 30000nél 50 et 4000 nél 60 at megy a gép .. de asszem csal az órája szoval 4000 nél 70 et asszem majd lemérjük kocsival,, azt hol tudnám megnézni hogy hol csal?? keréknél vagy mutatónál?muki az kelle nekem...
Nem tom az enyém 6.ba 5000 fordulaton 63-4 megy és nekem a power 6000-6500 nyilik a vége pedig 130km/h 10000 fordulaton ennyi ,,,meg szerintem az hülyeség hogy az lc gyengéb mint az R
D.K. barátunk kicsit el van tévedve. Egy 125 ös Dt r nél nem tudsz kihozni 32 lovat. a legerősebbek is 27 ló körül mennek. És ezt nem nagypofájúan mondom...
Estleg tuninghengerrel 150 es dugóval talán...
Az hogy kiveszed a folytást a rezóból meg a végből nem kapsz 10 lovat + ba.
A gyári dt 125 r 22 ló
Az én kérdésem az lenne amit már lejebb is kérdeztek hogy hogy lehet megállapítani hogy R vagy LC a DT.
Találtam 20k ért prox dugót az enyémbe de van soma dt be, R be LC, LCII be is.
Motorszám szerint nem lehet megálapítani?? AZ enyém 4BL el kezdődik.
héééééééé D.K. te miről beszélsz?meg vagy te csuszva!!!!!!!!!tood h mennyi az a 32 lovas nem is adtak ki olyan dt-t gondolom te+ nem csináltál neki semmit!!!!!!!max24lovas
hát technoboy már bocs de nem irtam hülyeséget mert ez attol is függ hogy kinek hogy van állitva power szelep lehet hogy valakinek 3 nál valakinek 4500 nél kapcsol ez nem mindeggy és a karbin is lehet állitani mennyi levegő meg ilyenek mert én ugy érzem mintha fika ereje lenne a dtmnek és nem tom hogy ezekközül melyik miatt .. jah és valakinek nincs véletlen egy power szelep olyan müanyag amibe a bowdent akaztod amit egy 6os csavar fog mert elvan az enyém törve lehet ezmiatt nem huz... valakinek nincs esetleg power bowdenja mert az eggyik powdenem kezd kiszálkásodni:(:(:(
Kékfeketedt amúgy szerinted mit lehet azon állítani hogy 4 ezret pörög 6. ba 60 nal mert azt szerintem nem nagyon tudod állítani csak ha lánckerekt cserélsz a váltó áttétel is adott
Most ne haragudgy meg de elég nagy hülyeséget irtál
tuning gyertya sport a gyengébek kedvéért
kipufogo torok nagyobbitás
fuvokák 120 -s ok
vortex hajto kar
le van vágva a henger fej ajából igy kissebb a robbano tér és
kissebb átt tétt fogas kerekek a blokk ban
CSAK ENNYI KELL HOGY 27lo - bol 32 Legyen
az r-es meg mÁr elÖl-hÁtul tÁrcsa fÉkes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ennyi
Nekem 3DD kezdődik a motorszámom :S Most ez Dtr vagy LC?
Előre is THX!
mennyibe hozol egy hátsó villát?
nekem 7000 et mondtak 1 bontóban...
Nekem generátor fedél kellene, fordított lendkerekű dt-hez. 2004-től gyártottak ilyet!
+a fordított lendkerék is jó lenne!
muki te nem kunhegyesen laksz és hordod svájcból a jobbnál jobb dt ket???? mert én szeptember közepén voltam nállad akkor csak nem volt pont olyan amilyet venni szerettem volna amugy meg aaz a müanyag kéne a power szepelhez amit mutattam a képen mennyiért tudnád nekem azt elküldeni postai utánvéttel... amugy akkor nemis annyira gáz hogy 6.ba 30000nél 50 et 4000 nél 60 at megy a gép .. de asszem csal az órája szoval 4000 nél 70 et asszem majd lemérjük kocsival,, azt hol tudnám megnézni hogy hol csal?? keréknél vagy mutatónál?muki az kelle nekem...
Estleg tuninghengerrel 150 es dugóval talán...
Az hogy kiveszed a folytást a rezóból meg a végből nem kapsz 10 lovat + ba.
A gyári dt 125 r 22 ló
Az én kérdésem az lenne amit már lejebb is kérdeztek hogy hogy lehet megállapítani hogy R vagy LC a DT.
Találtam 20k ért prox dugót az enyémbe de van soma dt be, R be LC, LCII be is.
Motorszám szerint nem lehet megálapítani?? AZ enyém 4BL el kezdődik.
Most ne haragudgy meg de elég nagy hülyeséget irtál