Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gyertya meg iesmi nem sokat számít....ami számít sokat,a sport puff...
azt mondjátok nem lehett egy dt r ből ki hozni 32 lovat elmagyarázom hogyan lehet
tuning gyertya sport a gyengébek kedvéért
kipufogo torok nagyobbitás
fuvokák 120 -s ok
vortex hajto kar
le van vágva a henger fej ajából igy kissebb a robbano tér és
kissebb átt tétt fogas kerekek a blokk ban

CSAK ENNYI KELL HOGY 27lo - bol 32 Legyen
Én nem Értelek titeket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mit vagytok felakadva az r-en v az lc-n az lc mÉg a rÉgebbi vÁltozat ami hÁtol dobfÉkes
az r-es meg mÁr elÖl-hÁtul tÁrcsa fÉkes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ennyi
csö ÁDIBÁCSI neked csak lengövillát mondtak annyiért vagy kprugot is?nekem az nincs mivel a kutyának nem kell!!!!!!!!!!!de annyiért még magába a lengövilla is megéri!!!!!!!
hello megnézem holnapra és megmondom az árát! de bovdenra az a leg egyszerübb megoldás(mivel ritka mint a fehér hollo)veszel egy bicikli bovdent aminek az egyik végén van egy kis makk a másikra +veszel egy kis makkot (az olyan h 1 kis csavarral beszoritod a bovdent!)ja és azt raksz a másik végére a hosszát meg mérd hozzá az eredetihez!!!!!!ennyi de azért megnézem hátha találok
nekem is 4körül forog 60nál 6.ba... de mit vársz 1 endurotol?
Hello!

Nekem 3DD kezdődik a motorszámom :S Most ez Dtr vagy LC?

Előre is THX!
hello Dick te arra gondolsz "generátorfedélre"amire rá van irva h yamaha vagyis az oldaldeknire????
csőgáz muki...
mennyibe hozol egy hátsó villát?
nekem 7000 et mondtak 1 bontóban...
muki akkor tudsz egy olyan müanyagot meg 1 power bowdent? más asszem nem kell de ha igen akkor szolok..
Szia Muki!

Nekem generátor fedél kellene, fordított lendkerekű dt-hez. 2004-től gyártottak ilyet!
+a fordított lendkerék is jó lenne!
minusz egy 0 a 30000 ből szoval 3000
thx ádibácsi akkor tényleg dt 125 r ünk van
muki te nem kunhegyesen laksz és hordod svájcból a jobbnál jobb dt ket???? mert én szeptember közepén voltam nállad akkor csak nem volt pont olyan amilyet venni szerettem volna amugy meg aaz a müanyag kéne a power szepelhez amit mutattam a képen mennyiért tudnád nekem azt elküldeni postai utánvéttel... amugy akkor nemis annyira gáz hogy 6.ba 30000nél 50 et 4000 nél 60 at megy a gép .. de asszem csal az órája szoval 4000 nél 70 et asszem majd lemérjük kocsival,, azt hol tudnám megnézni hogy hol csal?? keréknél vagy mutatónál?muki az kelle nekem...
a gyári DT nem biztos h 22 LE pl. itt az enyém 25LE de 30 lovas sose lesz az tuti de ha sikerül vkienek annyit kihozni belöle akkor szóljon
Nem tom az enyém 6.ba 5000 fordulaton 63-4 megy és nekem a power 6000-6500 nyilik a vége pedig 130km/h 10000 fordulaton ennyi ,,,meg szerintem az hülyeség hogy az lc gyengéb mint az R
irtam neked endurocrossba kettőt is!
ahogy nézem a 4bl és a 3rm motorszámúak a dtr ek
D.K. barátunk kicsit el van tévedve. Egy 125 ös Dt r nél nem tudsz kihozni 32 lovat. a legerősebbek is 27 ló körül mennek. És ezt nem nagypofájúan mondom...
Estleg tuninghengerrel 150 es dugóval talán...
Az hogy kiveszed a folytást a rezóból meg a végből nem kapsz 10 lovat + ba.
A gyári dt 125 r 22 ló

Az én kérdésem az lenne amit már lejebb is kérdeztek hogy hogy lehet megállapítani hogy R vagy LC a DT.
Találtam 20k ért prox dugót az enyémbe de van soma dt be, R be LC, LCII be is.
Motorszám szerint nem lehet megálapítani?? AZ enyém 4BL el kezdődik.
neked mi kellene ?????????kékfeketedt???????????van minden dt-hez!!!!!!!!!
héééééééé D.K. te miről beszélsz?meg vagy te csuszva!!!!!!!!!tood h mennyi az a 32 lovas nem is adtak ki olyan dt-t gondolom te+ nem csináltál neki semmit!!!!!!!max24lovas
hát technoboy már bocs de nem irtam hülyeséget mert ez attol is függ hogy kinek hogy van állitva power szelep lehet hogy valakinek 3 nál valakinek 4500 nél kapcsol ez nem mindeggy és a karbin is lehet állitani mennyi levegő meg ilyenek mert én ugy érzem mintha fika ereje lenne a dtmnek és nem tom hogy ezekközül melyik miatt .. jah és valakinek nincs véletlen egy power szelep olyan müanyag amibe a bowdent akaztod amit egy 6os csavar fog mert elvan az enyém törve lehet ezmiatt nem huz... valakinek nincs esetleg power bowdenja mert az eggyik powdenem kezd kiszálkásodni:(:(:(
D.K. milyen tuningok vannak rajta? Én is fel akarom túrni harmincvalamennyi lovasra. Csak akkor szerintem 15 ezernél nem fog többet bírni a dugó.
Hát nekem 4500-at pörög 50-nél 1-el kisebb első fogaskerékkel. De szerintem nem nagyon egészséges 6-osba" tötymörögni.
Kékfeketedt amúgy szerinted mit lehet azon állítani hogy 4 ezret pörög 6. ba 60 nal mert azt szerintem nem nagyon tudod állítani csak ha lánckerekt cserélsz a váltó áttétel is adott

Most ne haragudgy meg de elég nagy hülyeséget irtál