és a 92 es nicasilos e a hengere vagy nem mert ha igen akkor a mértezés az A,B,C,D szerint megy nem mm re és annak utánna kell járni. a proxnál legalábbis
Állícs a karburátoron:D a súbeltőt teljesen a legfelső állásba ki kell tolni és úgy sokkal jobban fog menni a gép:D, vagy ki is lehet venni a tűt csak akkor *****sokat fog szippantani,de menni is fog mint az állat . Meg is lehet furatni vagy 2 mm errel nagyobbra mint az alap dugóméret és az is nagyon sokat számít:
Hello! Üdvözöllek! Tánácsot szeretnék kérni,hogy hogyn lehetne a Yamaha DT-men egy kis tuningot csinálni! Olvastam,hogy ti szoktatok ilyenekkel foglalkozni!A motorom 89-es évjáratú 125-ös és most akarom teljesen fölújjítani kívül és motorikusan egyaránt! Remélem segítesz,és ha esetleg van valami leírásod vagy rajzod, hogy mire kell odafigyelni azt megköszönnném!
Üdvözlettel:Tibor
Szerintem lehet állítani a hátsó telót,legalábbis a régi 83 mas 80 cm3 -es Dt m en lehet, a hácsó teló alján van két anya ami össze van kontrázva:D és ott lehet keményíteni a telón legalábbis az enyémen ígyvan:D,bejebb kell tekerni a csavrokat és megint összekontrázni ennyi:D Az ujjabbakon nemtudom hogy van e ilyen.
Üdv! Yamaha 125 DThez kellene első lámpa búra meg komplett műszeregység! Honnét lehetne szerezni?? 89-es bontó? Esetleg van valakinek szervíz könyve 125 DT LC/2-es hez szervíz köny? Most építem totál ójjá és hasznos lenne!! A hátsó dobféket hogyan lehetne tárcsásra alakítani?? Újj kerék kell hozzá? Előre kösz mindent! Tibcsike
nekem a 80 as dt-n ugy van , hogy egy fordítás jobbra --gyújtás , aztán még egy fordítás jobbra , és akkor bekapcsol a parkir lámpa , nameg a kulcsot is tudod venni .
hát jah,ha újonnan veszed akkor sokat buksz...amúgy meg nem tudod az előéletét,ezért kell ismerőstől venni...de olykor még ő se tudja h vmi gáz van a géppel...
én meg eggyiket sem...kurvanagy bukta ..inkább át/megépitem izlésemnek joval olcsobban ..aki 125 öt ujjat vesz vagy sok a lé,vagy kevés az ész(vagy mind2)
csak 1 példa.... a 125ös aprilia mx 1,3 milla....az sxv 550 1,8 most akciósan...azért lehet hogy inkább dolgozom x idővel tovább és azt veszem meg amelyik MEGÉRI...
Állícs a karburátoron:D a súbeltőt teljesen a legfelső állásba ki kell tolni és úgy sokkal jobban fog menni a gép:D, vagy ki is lehet venni a tűt csak akkor *****sokat fog szippantani,de menni is fog mint az állat . Meg is lehet furatni vagy 2 mm errel nagyobbra mint az alap dugóméret és az is nagyon sokat számít:
Üdvözlettel:Tibor
a cagiva mito méreteit meg tudom nézni ha érdekel ...
Szerintem lehet állítani a hátsó telót,legalábbis a régi 83 mas 80 cm3 -es Dt m en lehet, a hácsó teló alján van két anya ami össze van kontrázva:D és ott lehet keményíteni a telón legalábbis az enyémen ígyvan:D,bejebb kell tekerni a csavrokat és megint összekontrázni ennyi:D Az ujjabbakon nemtudom hogy van e ilyen.
Valaki írjon ha van sm dt-je, köszi
a központi rugón nem lehet keménységet állítani sajna én is akartam de nem lehet, egy keményebb rugóval igen ,
125-ös dt-n a hátsó telót lehet állitani h ne legyen ilyen **** lágy????? ha van rajz nem lenne roszz!!
HELP HELP
nekem igy müxik ....
a hűtővizet szeretném lecserélni, kell légteleníteni??? mi a menete ennek??? csá