császtok valaki segitsen márt sürgös lenne a hütövizemet eszi a motor és belefolyik a blokkba, és az olaj befehéredik hol lehet kicserélni a vizemnek a szimeringjét.
kedd reggel tesom elkérte a gépet..(pont lejárt hétfőn az 500 km er bejáratás szóval 1 napot birtam használni mert megvétel után rögtön behalt..) és nem adták meg neki az elsöbbséget a véfett útvonalon nekifarolt kocsiorrának jobbrol igy a villa elment balra a nyereg jobbra a tesom súlyától utána balra elesett a kocsi elé jobb lába gipszelve odaszorult a motor lábtartoja meg a kocsi kereke közé meg a derekára esett más baja nem lett a moci totálkár tegnap biztositos megállpaitotta kb 70 ezret kapok totalkárosért én meg vettem 230 ért és azt mondta a csávó aki elütötte hogy megcsináltatja abbol a 70 ből meg ha kell rak hozzá de nem maradok moci nélkül.. elméletileg és ő mondta hogy 15 ért vesz új vázat azért nem foglalkozok a kihuzással mert ami 1 szer megtört az soha nem lessz ugyanolyan.. jo . nem futna egy nyomon két kerék majd hátha új váz....
császtok ha valaki tudna 18 első kereket az 125-dt-émhez érdekelne ja meg ha valaki tudna valami okosat mondani arra hogy fehér olaj van a motorba és a túlfolyón csepeg
csá
sziasztok szerintetek honnan lehet olcsó alkatrészeket a toálkáros dt hez vázat sárvédőt... a grófot ki ismeri valami pontsabb adatokat tudtok róla mondani???
attól függ mennyire kemény terepen mész. Többet fog enni az tuti de a falra is felmegy 15-55 ös áttétellel. mondom az enyémen alapból 16-47 es áttétel volt és azzal crossoztam. De kicseréltem mert megjött az yz m és már nem használom pályán csak városban.
itt nem az a kérdés hogy mekkora dugókat lehet kapni rá hanem hogy nicasilos e a henger!!!! nem mindegy!!! mert ha nem akkor mondjuk 2000ft bele a dugó ha csináltatsz és nem proxot vagy vertexet ha meg nicasilos akkor mondjuk 20000Ft
enduróra elöl 16 fog hátar 47 fog tökéletes. De csak úgy szabad kicserélni hogy első-hátsó lánckerék és lánc egyben!!!!! különben szarrá fog idő előtt menni. Én az áttételemet módosítottam mivel nem a dt vel crossozom (arra van az yz) 17 és 45 fogra
sziasztok képzejétek volt egy Dt-m tegnap reggel tesom elé kiment egy citroen jumper satuzott de már nem volt mit tenni kitolta a hátulját ...... a hátsó kerék balra elment vagy 30 -40 centit a sárvédő meg jbra 20 centit mindenhonnan lejött a festték .......................................................
hali
nektek mekkora lánckerék van elöl??? nekem 16-os, és most jött el az ideje a cserének. az lenne a kérdésem hogy valaki ennél kisebbet használ??? mekkora a különbség a 16 és a 15-ös között??(tudom 1 fog ,na de a változásra vagyok kíváncsi, érdemes-e vele baszakodni) köszi a válaszokat előre is , csákó
Én nemtudom a 92 esnél hogy van meg kell kérdezni boltba hogy mekkora dugókat lehet kapni hozzá,és azt a méretet választani hogy még lehessen egyszer kétszer furatni a mocit ha esetleg a sok csapatástol elhasználódna, amúgy szerintem mm re szokott lenni a dugó a boltba, legalábbis én eddig mindig úgy vettem. Igaz az én 80 as dtm 83 -mas évjárat és 2,5 el nagyobb dugó van benne mint az alapígy 87 köbcenti ahogykiszámoltam.
Figyu, ha tűt a legfelső állásba rakom akkor be kell újra állítani a karbit????
Ahogy látom csak a segédváz ment el,ezt óvatosan vissza lehet huzatni,ezért nem érdemes vázat cserélni!Mi történt amugy szegénnyel?
de 3nappal ezelött cseréltem le helix olajra és ugyanugy befehéredett
csá
Ha sima dugó megy bele az is 8 ezer a 80 asba legalábbis itt miskolcon ,ha csináltatni vagy rendelni kell az már húzósabb az biztos.
nektek mekkora lánckerék van elöl??? nekem 16-os, és most jött el az ideje a cserének. az lenne a kérdésem hogy valaki ennél kisebbet használ??? mekkora a különbség a 16 és a 15-ös között??(tudom 1 fog ,na de a változásra vagyok kíváncsi, érdemes-e vele baszakodni) köszi a válaszokat előre is , csákó
üdv