Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Wössner!Ugyanaz mint a prox, csak olcsóbb(szinte semmivel, de azért olcsóbb ) és járatásnál előnyösebb a teflon!Járatós biztos!
prox sztem
sziasztok.
125-ös dthez(93mas) szerintetek milyen dugót vegyek? proc esetleg vertex? vagy wösner? vagy melyiket javasoljátok?
őszintén szólva 1iket sem ismerem, mert eddig még a DT-t nem kelett csinálni és előtte simsonom volt XD.
dugó tuti gyári volt azt nem állítom hogy valamikor nem cserélték, de az alapméretet tették vissza
minden szimmering gyári volt benne, ha szét is szedték nem látszik rajta a csavarokon sem látszott semmi
miután kitekertem akkor már látszódott a beavatkozás
na mindegy
ha fele ennyit bír felújítás után mint eddig akkor már elégedett leszek

bejáratá sután még kiégetem a kipuffot és elkövetkező 10 évben nem akarok vete mást csinálni
Nem tudom,hogy ablakos duagattyút vett-e bele,ő sopronból vette. A pinkmotors-t csak példának írtam. Az az 58000km azért nem kevés valószínű,hogy már korábban volt szétszedve. Simson csodajószág,sose lehet tudno,de minden gyártmányba van bibis!
haver most költött 23mat simsonra teljes felujítás és 2hét után megint szarakodik felujítás előtt kicsaptam a kuplungot épphogy elindult
felujítás után meg leteszteltuk kicsapta a kuplungot haver és kiment alóla most meg megint szarakodik neki mer megint épphogy elindul szval nagyon használatfüggők....
én 58 ezernél dobtam szétt a dt-t és mindene gyári volt, mondjuk csörgött is már nagyon
következő egy kuplunggenerál lesz mert az is kész van teljesen
csak most elfogyott a lé
amúgy aki újított fel dt80ast az kimaratta az ablakokat? mert csak valami belugához van a pinknél dugó azon meg nincs oldalt lyuk
Láttam már olyat ami szintén elemt 25000km-et. Csak a sok ember azt látja,h mijen gagyyi,lepusztultak mennek az utakon de van belőlük jó is. Nem utolsó szempont,hogy iszonyat olcsó hozzájuk minden és van is hozzá minden szinte akár hol...Csak idejemúlt a kinézetük! Dehát valakinek lehet az tetszik. Amúgy elvileg tartósnak kell nekik lenni mert a 80-as dt-k is sima vasperselyesek mint egy simson és a dt forog 12000 a simson meg vagy 9000-et.
azabaj velük hogy nagyon használat függők....
Amúgy szerintem tényleg jól mennek kategóriájukhoz képest ezek a 4 felömlős simsonok. Utánnuk néztem és a 60-asak tudnak 6.5le körül és egy simo kb 75kg...
Akkor legalább azzal se kell szórakozni majd ezekután elmegy 25-40000km-et is használattól függően!
Bocs,de gyorsan sz*rul írok!
énis ezt csinálom most a DT-vel és seholse hagyott ott eddig
Rx 50-esen 9.5Hp könyv szerint,Dt ugye 9.8,de természetesen jobban megy a dt mivel +30ccm és az ugye jelen vahy 3Nm+ nyomatékot! 80-as Rx fogalmam nincs mennyi lehet,de szerintem van 13,14. Honda cre80-ak endurónak adják,de versenyeken is használják 28hp-t tudnak!
Tudom Tatbányán a prox-se drága bele! Amúgy én megvettem és tudtam,h nem lesz jó,eddig minden motorommal azt csináltam,h megvettem és egyből motorfelújítás! Így kilehet küszöbölni a hibákat és tényleg semmi baja eddig 1,5éve van meg ez! Volt 5db motorom és mindegyikkel ezt csináltam így mind megbízhatóvá vált és nem idegesítettem magam,h ez a baja meg az. Amúgy nekem németből hozatak az enyémhez 60-ért 160hengerszettet. 27-volt a hajtókarfelújító,csapágyak/simeringek kb40! Amúgy itthon lehetrájuk venni(nem üzlezben) 40ért új 125hengerszettet semmivel nem drágább így mint bármi máshoz. Boltba 120lenne hozzá...
de felesleges ezen vitázni? szerintem ha mindkét motort rendberakják ugyanannyi az élettaralma csak pl egy 80as RX 1-2 lóval több
én fag csapágyat tettem bele az 7500 volt csak
vagyis egyet nem cseréltem ki ami a de az csak a váltóhoz kell
az tökéletes állapotú volt
nekem a dugó 15 lé volt meg egy ezres a 2 kis ablak kimarása rajta
koyo csapágyat nem találtam a környékben de a fag is bír 30ezret biztosan annyinál meg gy is ki kell dobni az után gyártott dugót
aki 48at költött rá az a srác Prox-ot vett bele
de felesleges vitázni mert ha vki ugy vesz DT-t vagy Aprilliat hogy nem költ rá csak húzza neki akkor persze hogy szar de aki pénzt is ad rá az másabb.... Gondolom te se úgy vetted meg hogy már nem kell hozzányúlni és olyan 80ba simán bennevolt nekedis... Nekem eddig 47be van csak elfogyott a pénzem szval nyáron jön a többi dolog
Ja múgy meg a dugóhoz visszatérve,gyárit már nemigazán kapsz bele. Nagykernél megy 4000ért adogatják 80-ashoz a szetteket és ugyan azt adják a kiskerbe 7000-8000ért. Amúgy meg 8000ért kiváló minűségű,hőkezelt anyagból készült szettet lehet öntetni hozzá....
3-4 Literrel
az enyém 3mal simán elmegy
haver 46ot költött dugó,gyűrő hajtókarra meg fúrásra.....
én most költöttem rá 47700-at és még a blokkhoz hozzáse nyúltam csak a berugókarba volt elkopva ez bronzpersely meg váltóná hézagoló és annyi volt a blokk.... amúgy azzal tisztába vagyok hogy akármilyen motort veszek ölteni kell rá mindenképp