Sziasztok ! Lenne egy kérdśem .Yamaha dt 125 nem kap benzint és nem indul mi okozhatja a karbulátort mar kitisztítottam de semmi ..szikra van kompreszió is van ..A válaszokat előre is köszönöm
"No pontosítok: a prox nem szar, hanem ár/érték arányban magasan a legszarabb, minőségben kevésbé, mert a TKRJ és a Vertex is jó cuccok."
Szerintem nem szar a prox, csak inkább megveszem 10ezerrel olcsóbban ugynaazt, Gyakorlatilag olyan, hogy prox dugó, nem is létezik.
Elsősorban a Meteor dugattyúról volt szó . Gondoltam megosztom milyen tapasztalataim gyültek össze 120.000 km alatt . Mivel Szerinted a p... Szar , ezért kár erről vitát nyitni . Ezalatt a pár km alatt 3x ragadt meg a dugattyú, de csak mert nem kapott olajat. Dt kb 7200-on adja le a max teljesítményét , tzr 10.500-on . Úgyan az a dugattyú kell bele ...
Castrol történelem:
2000-ben a BP megvásárolta a Burmah-Castrolt, és így a Castrol márkanév a BP cégcsoport részévé vált.
forrás: http://www.castrol.com/hu_hu/h...
Régen amig a Castrol Castrol volt, addig oké volt a minősége, no de most kapaszkodj meg:
Ha arol2t-t töltesz a DT-be, akkor sem fogsz érezni semmit sem. De amikor ragadás-melegedés határon van, akkor már lehet, pont az a kicsi kell, a Castrol híres arról, hogy melegben szar.
De ugye mivel egy árban vannak az olajok, ezért minek vegyük meg a szar castrolt és arolt, ha lehet kapni helyette pl elf-et, igolt, stb.
Vicc, mi a nem nagy különbség? Az, hogy a Vertex több, mint 20%-al olcsóbb? Olyan kb, mintha áfa nélkül vennéd a proxot, és most ezt szó szerint értsétek, mert a Prox alatt a Vertexet veszed meg.
TSR125 régi Suzuba 23-25körül volt a Prox, és 16 a TKRJ, a Proxba az volt beleirva, hogy TKRJ, ennyi erről...
Ha nektek nem számit az, hogy minden 4. dugó ingyen van, akkor szórjátok a pénzt, nekem mindegy.
Mi kenődik el a hengerfalon?? A dugó? Nem értem, mi jön ki jobban a TZR-nél.
Igaz , hogy a tzr-nél jobban kijön a különbség , meet 11-12 ezres fordulaton pörög , de hidd el elöbb kenődik el a hengerfalon , mint megálna a motor . A többi márkával ez nem megy. Csak nagyon drága . Vertex jó , meg egy helyen készül, de az sem sokkal olcsóbb . Prox cc 32.000.- vertex 25.000.- akkor nem érzem az óriási különbséget
És mi a véleményed a meteorról? Vagy akkor menjen bele tkrj? Arról is mondták már h tényleg jó minőségű. Viszont hol találok ilyen dugót, milyen motoros oldalon? Mert amiket találtam egyikhez sem volt írva márka, kínai szart meg nem akarok bele.
A prox szar, nem is proxot ad el, a vertex és a tkrj gyárt neki, meg még egy rakat más gyártó. 40%a az árnak csak a márka.
Aki prox cuccot rak a motorjába, az általában divatfüggő, és menősködő. Ettől már a castrol olaj a nagyobb botrány.
Na leszedtem a hengert. Nem rakok fel képet, mert szemmel láthatóan olyan válla van hogy hihetetlen(na jó azért annyira nem vészes) De érdekes mivel az alsó gyűrű volt csak rajta azért ott van válla ameddig felért... Szóval mindenképpen fúrás lesz. Most ahogy nagyából rámértem tolómérővel ~56,5 os volt. Az lehet? mennyibe kerül egy fúrás kb?
Ez így van gyárilag hangolva,rajta is van a gyári rezón és dobon is,hogy 80km/h,a 80as gyari attetellel 6500fordulaton megy 80at! A kipuf miatt ilyen a karakterisztikája és így is jó,használható "nyomatékos"! Lehet kapni gianelli rezot azzal valóbban 6-7e től megy 11ig,viszont sokkal hasznavatetlenebb! Alul semmi ereje,énekeltetbi kell hogy mennyen! Többet fogyaszt a végsebessége nagyobb lesz...
Nem tud vagy nincs valakinek dt 125 r re fejidomja KÉK? Előre is kösz