Sziasztok az lehet hogy a gyújtás felőli főtengely szimeringtől szivárog egy nagyon kicsit az olaj? Nem vagyok benne biztos, mert előtte spréztem is oda, de nagyon olajos kinézete volt.
Yamaha DT 125 R '95
Sziasztok.
Egy Yamaha DT 50 Supermotom van.
Nemrég volt szervizben hűtési problémák miatt.
Ki lett cserélve a hengerfej, a termosztát és a tömítések. A szerelő még ment is vele valamennyit és semmi problémát nem észlelt. Mikor hoztam el tőle én sem érzékeltem problémát. Egészen mostanáig.
Tegnap mentem vele egyet. A hűtőfolyadék hőfokjelzője pirosan villogott a műszerfalon, még alapjáraton is. Mondták hogy talán a hűtőgomba lehet a baj forrása.
És még azt kérdezném hogy van e a motornak hűtőfolyadék kiegyenlítő tartálya? És ha igen akkor merre találom?
Meg most találtam az ülés alatt egy tartályféleséget amiből egy nyitott cső/tömlő jön ki. És az van ráírva hogy Malaguti 68. És ez mi lehet?
Jöhetnek privátok is.
Hát nemtudom. Az én dt- összes alkatrészére (cdi, légszűerőház, blokk, henger, stb...). 34x van irva de most vettem egy fejidomtartó kereket amin 35e van. Lehet hogy más évjárat? (pl. 1985 az 34x az 1986 meg 35a?) Bár én ugy vettem a motort hogy 86 os. De adattábla nincs rajt. :/
Oda kéne még min. egy trafó, a vezetékek meg valszeg töltés, világítás, gyújtás, üresjelző, esetleg test. (feltéve ha megszakítós, mert ha CDI-s, akkor még több dolog kell)
sziasztok. Yamaha dt 125 motorom túltölt,ha nincsen fogyasztó rákapcsolva. Ha felkapcsolom a világítást, akkor meg nem tölt eleget. Ez fesz. szabályzó hiba lehet? köszönöm.
Sziasztok! egy kis segítséget szeretnék kérni!! adott egy yamaha dt 50 1985-ös egy a motorból jön ki 4 kábel! gyertyapipa nincs rajta így vettem!! mit hova kell kötni! vagy esetleg fotót róla hogy lássam! előre is köszönöm!
Üdv! Vettem MotorPower tömítésszettet 125 R es DT hez. Milyen tömítőpasztát ajánlotok a hengerfej tömítésre(ugy hallottam h kenjem be az a biztos) Illetve hengertalp tömítéshez kell? És hol tudom beszerezni?
A yeis-re gondolsz? Az mindegy, nagyon sok membrános motoron nincs is.
A hengerfej a legérdekesebb, jól írta fastaction, karbi nem szükséges nagyobb, kiput is elviselheti a gyárit szerintem, de abból érdemesebb lenne valami olyat, ami passzol hozzá (végcső átmérője és hossza, valamint a könyök kezdeti átmérője amivel gond lehet).
A hengerfej az érdekesebb , mert így sokkal nagyobb a kompresszió. Karbit is lecserélném legalább 32-es re . Kipufogót is érdemes módosítani . Olajat lehetne állítani , de keverve biztosabb , mert ha kevés lenne, akkor game over. Kamra jöhet a nagyobb karbi mellé, de ezt hagynám utóljára... Membrán nyitási távon is kellene állítani és cserélni carbonra . Előtte persze megnézném az összes csapágyat , szimeringet . Hát elsőre Ennyi . Ha nem a vízhűtéses, akkor el is felejteném.
Tanácsot kérnék. Ismerősöm csinál egy Dt 125-t. 170es hengerszettet venne hozzá. A kérdés az volna, hogy mindenképp 170ccm-hez való tágulókamra kell, vagy jó egy teljesen nyitott 125ös is? Valamint kell e az olajzóval kezdeni valamit a nagyobb igénybevétel miatt? A karburátor átfúvókázása nem is kérdés szerintem.
Sziasztok.Az a helyzet hogy kicsit beleokoskodtam a Yamaha DT 125 elektronikájba és most nem megy a power motor sajnos és nem tudom egyáltalán hogy milyen kábel es honnan megy és milyen szinü az akumltorra és a power motorra és a gyujtáskapcsolóra . Valaki esetleg tudna segiteni ebben?
Farokidom eladó, oldalára felrakott indexekkel, LED-es hátsólámpával adom. Tökéletesen működik minden, féklámpa is. A képen sáros de letakarítva nagyon jól néz ki. A kábeleket is odaadom hozzá, tehát, csak össze kell dugdosni. Árban megegyezünk, nem adom drágán.
e-mail: bartal96@yahoo.com
Ha nem kap benzint, akkor a benzincsapot szedd le és tisztitsd ki, meg a tankot is, aztán a tűszelep/űszó párost vizsgáld, ha nem nyert, akkor a karbiban lévő benzinszüröt.
Yamaha DT 125 R '95