Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bocs , a fust utja: hatso kamra, kozepso es ugy ki!
Blackdaniel

Hi. Az elso dobban a 93asnal csak rogton a toroknál lehet folytás (egy gyuru ami leszukiti a keresztmetszetet). A hátsó³ dobbal annyit tehetsz h:
( tudniillik a hatsodob 3 kamrabol es 3 csobol áll) A fust utja: elso kamra, kozepso kamra (itt a hangtomtítás es folytas) majd ki. A kozepsoben le a hang van folytva. Tehat ha levagod az egesz dob végét olyan fel centire es ugy forrasztod vissza h a kimeneti cso az utolso kamrabol jon ki akkor ki van iktatava a hangtompítás es a "folytas". A lenyege az egesznek h nem allitod el a kipufogórendszert. A 2 utemnek fontos h jol be legyen hangolva. Giorgio remelem nem sertelek meg de egy mas cross rezonatort es ures hatso dobot rakni hulyeseg! A DTre csak DTs jo, akar gyari akar tuning. A rezonancia nem lesz a megfelelo es azzal hogy kibelezed a total a hatso dobot csak artasz mivel a motornak kell egy kis folytas, az nelkul vesztenel a loerobol. Azert jo az eredetit atepiteni mert megmarad benne egy kis folytas, annyi amennyi kell. Amit leirtam a legolcsobb megoldas, de vehetsz komlpet rendszert specialisan DTre: Gianelli, DEP ...

A konnyebb megertes vegett lerajzoltam ( ez nem pontos rajz, ez az elv, ne tessek belekotni :D):
Hy Blackdaniel!
A dt-éknél az első dobban szokott lenni még fojtás, azt szétvágni oszt kiherélni, vagy újat venni, a hátsó végdob ha gyári akkor mehet a kukába, oda csinálni kell valami üreset felesleges vele kínlódni szerintem.Az előre mindenképpen szereznék valami cross mociról dobot az megadja az alaphangot
Holnap lesz kész a végdobom ha minden igaz mostmár valami emberi hangja lesz
Pontossan, nem tudom mit kell a rezonátor dobban keresni, kérdezd meg az endurocross topikba, akkor amikor épp nagy élet van ott hátha tudja valaki!
Katalizátor: igen lehet hogy nem üzemel már, de ugy tudom autonál hogyha elszáll a katalizátor, akkor ugy is ösze tud sülni, hogy utána kisebb lesz a kipuffogó cső átmérője, ergo lefojtja...
Siki! Ezt azt jelenti , hogy a kipufban kell keresni a kis ludast? Amúgy megnéztem amikor szétkaptam a kipufot és katalizátoros. De mivel ez durván 1993-as ezért sz.tem az már rég nem funkcionál vagyis az nem folytja le annyira.

Amúgy a kipufban mit lehetne kiszedni vagy megbuherálni hogy jó legyen
Hello!
Örülj hogy a power még forditva volt, az gyári fojtás, valszeg akkor az előző gazdi nem kínozta, de ebből kiindulva a kipuffba is benne lehet még a folytás, a rezóba pontosabban, a végdob ha jól látom már nem gyári...
Hello!

2006 májusában vettem egy dt 125-öt. Nagyon jó volt a gép de gyenge. Megnézettem a szerelő haverommal, a karbi rendben de megtaláltuk a ludast. A power szelep fordítva volt benne vagyis nem nyitott rendesen + nem tudta a motor forgatni, mert be volt száradva a koksztól. Amióta megcsináltuk azóta erős de NEM KAPJA KERÓRA + a max sebessége 110. Én ahogy olvasgattam egy Dt többet megy mint 110 és kapja keróra.

Kérdésem: Mi lehet az oka annak hogy még mindig nincs benne annyi paci mint amennyi kéne
Feltöltök egy képet azért hogy szemügyre vehessétek.

Ha valaki tud valami okosat mondani ezzel kapcsolatban az írjon4

Előre is köszi
Giorgo, ismered Áront??? (NRG Power DD)
Hy Endy
A lánc feszességét úgy tudod állítani hogy a hátsó tengelyt meglazítod, és mindkét oldalon van egy beszámozott állítószerkezet(ezt jól megmondtam ), na azzal lehet engedni, feszíteni rajta.
Ha ráülsza mocira(lengővilla párhuzamos legyen a talajjal), 10-20mm lehet a lánc lógása.
hehe
Erre az olaj témára Apa elég jó választ adott

Felkelsz reggel hulla éhesen. Pick szalámit szeretnél enni, de párizsit kapsz. Ugyan úgy jóllaksz, nem halsz éhen, meg minden de neked jobban esett volna a szalámi!!!!
Mivel nem nagyon értek még itt a dolgokhoz ezert kerdezem hogy a láncot hogy lehet megnézni hogy elég feszes -e?mert szerintem az enyemen laza egy kicsit.szóval lelóg egy kicsit....vagy ez igy a jó?és ha nem akkor hogyan lehetne ezen huzni?
csak annyi hogy a castrol olaj sokkal jobb minőségűek és a te motorod is jobban kedvelné ,sztem!
de a castrolba is a 100%-osan szintetikus olajok a jók!
Hi!
Én MOL MOTO 2T tölöttem bele mi a különbség a Castrol és e között?? lehet ez hülye kérdés de mindenki nálunk a Castrolt magyarázta aztan már kiváncsi vagyok
ma töltöttem bele castroll super TT 2T olajat.1litert benyelt rendesen.kivancsi leszek meddig eleg neki.amugy 2500ft volt.
hali beso
én már így vettem!!!
Hali San 80!
ÉS már a gianelli sportkipufogot te raktad rá? Ugy vetted h rajta volt? és ha esetleg ugy vetted h nem volt rajta ugy mennyit ment?
Köszi az elözö válaszodat!
BEso
hali beso80
nekem is 80 asom van ! Az enyémen gianelli kipuf van!
És 95-100 a vége. ahangja másabb de ez is "zene füleimnek"
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. Van egy 80 as dtm, és azt szeretném kérdezni h ha a kipufogot kibeleznénk akkor jobb lenne? vagy esetleg rosszab? A hangján sokat változtatna?
Elöre is köszi a válaszokat!
Beso
most azt tervezem hogy leveszem a cross gumikat előről hátulról mert sokat jarok mostanaban vele aszfalton.van enduro is..azt szeretnem feltenni.meg sosem csinaltam ilyet...valami tipp hogy hogyan csinaljam vagy mit ne csinaljak?
Fojjjjjjjjj mocsog kipuf nem kilukadt csak a rák tuná mitő.ugyhogy meek Kál-ra vagy hova motorbontóba guberálni
értem....és mi lehet ebben elromolva?bocsi de eléggé kezdő vagyok még ebben...mert azért én pl örülnék neki ha húzna kis fordulaton is..
Akkor 100% hogy nem megy az YPVS (power, ahogy ti hívjátok), mert nekem sem megy. Akkor meg ne csodálkozz mert az YPVS szerepe az hogy a kipufogó nyílása mindig a fordulatnak megfelelő legyen (kicsinél kicsi, nagynál nagy ). Azért ugik meg neked 5-6 ezernél mert az YPVS egészen ki van nyitva alapállásban, vagyis 5 ezerig nem szabájoz semmit így 5 ezres fordulatig nem húz rendesen a motor. Ha müködne akkor alulról húzna mint az állat és nem lenne benne ugrás.
Mert 7-8 ezernél van a maximális nyomatéka!
Heló! én fúl szintetikus olajat használok ami kimondottan 2 ütemű motorokba van. Ajánlom a Shell full syntetic olaját. (De a jobb oldali olajtartályba öntsd ne a váltóba!!!! )