Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudom, de nem érdemes vele laborálni mert az jól van beállítva. Ha hozzá nyúlsz csak elrontod és a teljesítmény leesik. A power szeleppel nem a max teljesítményt állítod. A power szelepnek semmi köze nincs a maximális előhoz. Csak annyi a dolga hogy kis fordulaton is legyen ereje a 2 ütemű motornak. Magasabb fordulatban egészen ki van nyitva amennyire csak lehet. Szóval ne nyúlj hozzá, mert nem fog húni kis fordulatban!
az csak pillanatnyi üzemzavar, néha megeshet. ne csinálj belőle gondot ha csak 1x csinálta.
szerintem jó ár érte. Vedd meg, jó gép!
Elvileg az LC is poweros, és nem tudom hogy gyengébb-e egyáltalán(én mintha vhol azt olvastam volna hogy nem is gyengébb, mert azt még nem fojtották le semmivel) 100-ért szerintem jó választás!
az lc verzióba poweres block van?
hy!
Én a dt powerét nem naon butykölném,,bár attól fugg mikori dt-d van! mer a 97 előttieknél nem naon ér semmmit a power ha allandoan nyitva is ,,97-utan gyartottakon viszont már elég szépet dob! de ha nem ertesz hozzá vidd el szalonba vagy szerelőhoz!
Hééééé valaki tudja hogy dt -nl hogy lehet álitani a power??????????????????????????
De az az érdekes h csak annyi ideig állt le amig leálltam ut szélere.. utanna szivató ooszt poccre indult--olyan volt mintha a benzin fogyott volna ki.de az meg full olaj full....ugyhogy nem tuom mi lehetett!
áh,haggyad,engem most úgyis az olcsóbb kategória érdekel...
nah 100körül megéri jó állapotú lc-t venni?
Hát az LC verzió nem tom mennyi, de a DT125R-t gyártják 15 és 20kWos verzióban is. Ha akarod utána nézek.
aha,köszi a segítséget..hát,sztem jó lesz nekem ez az lc verzió...
hát,egy oanér,ha jó állapotban van a gép, 100ezer jó ár?menyíivel erősebb amúgy az r verzió?
Heló!
Ha hátul dobfék akkor az LC verzió lesz amit 89ig gyártottak. Az R verziót meg 89-2004 (2003? most nem tom pontosan) de ennek már tárcsa van hátul. Mi az a jó ár? Én már próbáltam az LC-t és most R-em van. Annyit mondhatok h LC tanulni jó, de hamar kinövöd (ez emberfüggő , valaki az R-t is hamar kin˜˜övi). A külömbség a lettő között hogy az Rnek vastagabbak az első teleszkópjai, keményebbek a teleszkópok és több paci van benne.
Az LCn nagyon jó tanulni mivel pár kilóvan könnyebb és aszem az ülése is lejebb van. Ha tényleg jó ár akkor megéri.
Erről már én is hallottam. Sok cseh DTs mondta nekem hogy ugyan ez történik velük eső esetén. Én még csak 1x voltam esőben motorozni de nekem nem jött elő. Lehet hogy gyári hiba. Várd meg míg kiszárad és hogy begyúl e akkor.
szevasztok
most attam el a mitomat,most endurora akarok váltani,dt-be gondolkottam,mer tudok külföldről behozottat,jó állapotban,tök olcsón..oan,ami elől tárcsás,hátul dob fékes..mi a véleményetek róla?
Ja le lehet csavarozni. Alatta találod az alternátort.
Köszi a segítséget, megyek és kicsepegtetem Jah és a blokk bal oldalán ahol az első lánckerék van azt a műanyag részt le lehet csavarozni????csá
Tegnap szívtam akkorát, elmentem motorozni, elkapott a nagy esőő---------kiderült a motoromba meg van egy érintkezési hiba vhol a gyertya vagy blokk környéken vagy csak 40 km-t toltam ugyhogy most kb egy nap mire megtalálom.de ha esetleg vkinek van 5lete szóljon!!!!!!!!!!!!!!!
looooooooool?? 6000 Ft Én Salgótarjáni vaok! a Váltóolajjjal meg vigyáz, próbáld meg az utolsó cseppig kicsepegtetni!, ajánlom támaszd vminek ami kb megfelelő szögben van
A váltóolajat a motor jobb oldalán a legalsó csavart vedd ki és mikor már nem csurog akkor dőltsd meg jobbra hogy a maradék is kijőjjon. Látsd a képet:
kb 6000 Ft. Te honnan vagy?
heló

a dt-én hol kell leengedni a váltóolajat??? nem találom sehol valaki segítsen, köszi dt4ever
Jah értem már és az mennyibe volt?
Nem értem hogy hogy gondolod, de én nem az eredetit nyomtam be hanem egy új Acerbiseset, ami egészen kicsi tehá befér. Nézd meg a fórumba feltettem a képet egy korábbi hozzászólásban.
ott van a képen!
Ez nem az én dt-m!!!
A Kráµ-Bánréve átkelőhöz. Nincs elvágva a sárvédőm. Milyen lámpát akarsz benyomni oda? Ha van képed róla akkor plz tedd fel.