Nekem a mostani autóm kezelési utasításában is benne van, hogy 12500 vagy 6 hónap az olajcsere periódusa, de az ez előttiben is benne volt, hogy 30000km vagy 1 év. De ahogy írtad, te úgy cseréled ahogy akarod. Ezzel nincs is gond. Csak másokat ne akarj rosszra csábítani.
Lehet rosszul tudom,de én az biztos megvagyok elégedve a castrollal,(és még sokan járnak vele) nem is változtatok sem a márkán sem a cserélés menetén. Azért azt nem értem hogy Fiat Puntóba Selénia 20 k olajat rakunk 13 éve ,20000 km-ig jó,sehol nem láttam rajta olyan írást hogy a szavatossága x időpontba lejárna,akkor cserélünk mikor megvan a km. Mindenki másképp csinálja,ahogyan az LGT annak idején énekelte!
Bizony rosszul tudod. Hivatalosan az olaj gyarto szerint 6 havonta kellene cserelni az olajat amit azzal magyaraznak hogy az elso beinditas utan mar kemiai reakciok indulnak el es "megromlik". Nos az 1 ev szerintem a max amit meg en is tanacsolok a vevoknek. Masik meg a castrol olajjal van a legroszabb tapasztalatom bar talan az europai castrol masabb. Itt szar.
Olaj ugyben volt mar nagyon sok vita az osszes forumon.
Én senkinek nem akarok rossz tanácsot adni,ez távol áll tőlem ! Tudomásom szerint az előírt km után kel az olajat cserélni, (lehet nem jól tudom) ez attól is függ milyen olaj van benne,én castrol actevo 4 t 20w 50-es olajjal járok már 6 éve,és 6-8 ezer között cseréltük az olajat szűrővel együtt,nekem bevált,én ezt használom!Mióta megvettem a motort nem volt csak olaj ,gumi, aksi és fékbetét cserélve,6 év alatt nem sokat csak 24 ezer km mentem vele.
A karbit csak akkor kell tisztítani, ha gond van vele. De az olajat vagy a 6000 km amit előír vagy az 1 év ami hamarabb teljesül. Mert van olyan akinél 2 de akár 3 év alatt sem lesz meg a km. A motort ne tegyük tönkre az olajcserén spórolással. Jó tanácsot mindig jó adni. De rossz tanácsot ne adjon senki sem a másiknak.
Szép napot!
Nem kel a karbit tisztítani ha előzőleg jó volt minden,lényeg az hogy feltöltött állapotban legyen az aksi,be kel szerelni,kicsit ráindítani szívató nélkül hagy mozgassa meg az olajat,utána rá a szívatót és indulni fog,én pár éve így csinálom,ősztől tavaszig nem indítom! Olajat csak akkor kel cserélni ha megvan az aktuális km !
1 éve van birtokomban a gépem, sajnos télire le kellett raknom a vasat szunnyadni a szomszéd házba. Tervezem újra elővenni, hisz itt a jó idő, de egész télen nem volt beindítva, az akksit kivettem belőle, azt havonta 1* megtöltöttem. A kérdésem az lenne, hogy ha most előveszem, érdemes-e elvinni a karbit kitisztíttatni? Olajcsere tavaly nyár közepén volt benne szűrűvel együtt. Köszönöm alássan segítségeteket.
Szia! ezek szerint ez felrakható az 1100 classic-ra is? illetve még új nekem de nem kell hozzá semmi plusz csavar vagy bármi hanem úgy adod hogy fel is leeht rakni? illetve mennyit kérsz érte?
Akkor mindenképp próbáld ki azt a kulcsot, mert nyitnia kell!
Egyébként az a sisak zár, elméletileg minden sisakon van fém gyűrű és az által lehet oda bilincselni.
Sziasztok! lenne egy kérdésem, most vásároltam egy yamaha drag star 1100 Classicot. amikor leszedtem az oldaltáskákat akkor ott ahol a táska tartó konzol van ott találtam egy zárat amit kulcsal lehet nyitni de sajnos nem próbáltam ki hogy a motor kulcsa nyitja e vagy nem illetve sajnos foto se csináltam róla... valami ötlet van hogy mi lehet az?
Üdv Mindenki!
Lenne egy eladó gyári táska konzolom xvs1100 hez. Az a fajta ami a táska alá kanyarodik. Gyári kemény bőr táskával vettem de a 650 hez nem stimmelnek a felfogatási pontok. Szép állapotban van . Ára 15000 Ft. Ha valakit érdekel van még gyári xvs félkemény tatyó is .Nem szegecses! Alján rövid rojtokkal.
Tel:06703604386
650 draghoz lenne pár alkatrészem eladó önönditó,feszszabályzó,két henger dugóval gyürűvel csapszeggel ujszerű állapotban,gyújtás elektrónika,első és hátsó gyári lábtatartók. Amotort kicseréltem 1100-ra ezeket Amerikából vettem gondoltan talán kell de semmi nem kellett
Mi a sok? A 13 év vagy a 80.000km? De te elhiszed, hogy 90 évekbeli motorban 13.000km van? Ne az óra állást nézd, hanem hogy milyen állapotban van a motor. Állapotot vásárolunk, és nem megtett távolságot. Kevés megtett út alatt is tönkre lehet tenni a paripát, ha nem megfelelően, járunk vele, és nem cserélünk időben olajat, mert ráér stb.. Nézd át, nem volt-e törve, menj vele, és nézd meg hogy milyen az úttartása, és a hajtás nem ráz, nem ad hangot. Nézd meg a motortató bölcső alsó részét, mennyire kapott ütést eddigi évei alatt. Ha megveszed akkor cseréld le az olajat a motorban szűrővel együtt, igaz ez kicsit macerás az 1.1-nél, de megéri, és a hajtásban is cseréld le az olajat. Csere periódus 6000 km vagy 1 év, amelyik hamarabb teljesül. Kormány csapágyat nézd meg nem lóg-e. Ha az eladó motor koszos akkor az eladó nem foglalkozik a motorjával, mert ha arra lusta, hogy eladáskor lemossa, akkor mással sem foglalkozott. A típus hiba az önindító szabadonfutója. Figyelj rá, hogy esetleg nincs-e hangja, vagy nem csúszik-e meg indításkor. De ezt leszámolva nagyon megbízható paripák ezek. Nekem is ez van egy classic, és nagyon meg vagyok vele elégedve.
Olaj ugyben volt mar nagyon sok vita az osszes forumon.
Nem kel a karbit tisztítani ha előzőleg jó volt minden,lényeg az hogy feltöltött állapotban legyen az aksi,be kel szerelni,kicsit ráindítani szívató nélkül hagy mozgassa meg az olajat,utána rá a szívatót és indulni fog,én pár éve így csinálom,ősztől tavaszig nem indítom! Olajat csak akkor kel cserélni ha megvan az aktuális km !
1 éve van birtokomban a gépem, sajnos télire le kellett raknom a vasat szunnyadni a szomszéd házba. Tervezem újra elővenni, hisz itt a jó idő, de egész télen nem volt beindítva, az akksit kivettem belőle, azt havonta 1* megtöltöttem. A kérdésem az lenne, hogy ha most előveszem, érdemes-e elvinni a karbit kitisztíttatni? Olajcsere tavaly nyár közepén volt benne szűrűvel együtt. Köszönöm alássan segítségeteket.
Szép napot!
rá nem jöttem volna....:)
Egyébként az a sisak zár, elméletileg minden sisakon van fém gyűrű és az által lehet oda bilincselni.
Ára: 30.000 Ft.
Érd.: marciba73@freemail.hu
első trepnid is van?
Lenne egy eladó gyári táska konzolom xvs1100 hez. Az a fajta ami a táska alá kanyarodik. Gyári kemény bőr táskával vettem de a 650 hez nem stimmelnek a felfogatási pontok. Szép állapotban van . Ára 15000 Ft. Ha valakit érdekel van még gyári xvs félkemény tatyó is .Nem szegecses! Alján rövid rojtokkal.
Tel:06703604386
Mi a sok? A 13 év vagy a 80.000km? De te elhiszed, hogy 90 évekbeli motorban 13.000km van? Ne az óra állást nézd, hanem hogy milyen állapotban van a motor. Állapotot vásárolunk, és nem megtett távolságot. Kevés megtett út alatt is tönkre lehet tenni a paripát, ha nem megfelelően, járunk vele, és nem cserélünk időben olajat, mert ráér stb.. Nézd át, nem volt-e törve, menj vele, és nézd meg hogy milyen az úttartása, és a hajtás nem ráz, nem ad hangot. Nézd meg a motortató bölcső alsó részét, mennyire kapott ütést eddigi évei alatt. Ha megveszed akkor cseréld le az olajat a motorban szűrővel együtt, igaz ez kicsit macerás az 1.1-nél, de megéri, és a hajtásban is cseréld le az olajat. Csere periódus 6000 km vagy 1 év, amelyik hamarabb teljesül. Kormány csapágyat nézd meg nem lóg-e. Ha az eladó motor koszos akkor az eladó nem foglalkozik a motorjával, mert ha arra lusta, hogy eladáskor lemossa, akkor mással sem foglalkozott. A típus hiba az önindító szabadonfutója. Figyelj rá, hogy esetleg nincs-e hangja, vagy nem csúszik-e meg indításkor. De ezt leszámolva nagyon megbízható paripák ezek. Nekem is ez van egy classic, és nagyon meg vagyok vele elégedve.
Üdv.: Gábor.