Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a válaszokat , .
Ha valakit érdekel lenne egy h4-es xenon szettem eladó.Ajándékba kaptam de nem jó a foglalat az enyémbe.
4300 a nappali fény
6000 a hófehér
6000+ kezd kékülni
4500K-nál nagyobbat ne vegyél. Túl kék lesz, a 4500K még "fehérebb"...
Szasztok srácok kéne egy ki segítség annyira nem vágom ezt a xenon témát,hogy melyik a jó . Hogy mire gondolok jó alatt konkrétan arra ,hogy melyik K-s az amelyikkel frankón lehet látni 3000k-tól felfelé vagy 8000k-tól lefelé jobb . Tompítottba kéne ja és nem akarok aszfaltot olvasztani meg a szembejövő autó + motor elejét megolvasztani vele .

köszönöm segítségeteket és bocs ha hülyeséget kérdezek.
xenon cikk

jó kis cikk köszi!
FastRide.
Arra ügyelj, hogy a trafó közelébe se legyen elektromos kábel (nálam kivitelezhetetlen), mert sok embernek az "áthúzás" miatt elszállt az elektronikája... én ezt nem rizikóztatom...
15e et megér e?
a fast bike-os cikkről tud valaki valamit mondani?
M1LAN

érdekes, én több éve xenonnal járok és egyszer sem szedtek ki emiatt sem és csak rá sem kérdeztek...persze ügyelek rá hogy ne kék, vakító stb legyen(4300k)
a vizsgán pedig...ez magyarország srácok
RSV mille-be tervezek xenon-t
hallotam hogy valmi úton módon legális motorba? aki erről tud valami bővebb infót megoszthatná velem.
előre is köszi.
A Xenon izzó erőssebb fényt biztosít, kiméli a foncsort meg az akkumlátort, és nem vakít jobban mint a Halogén, csak normális fényszó beállitást igényel.
Nem elegendő egy Halogén izzót Xenonra cserélni. A fényszórót szükséges hozzá állitani a Xenon izzóhoz, ami tipúsonkén változó beállitást igényel.
nekem 2 éve van benne a 6000K és nincs gond a foncsorral. A GSR-ben is 2 évig volt előtte bent, még nem hallottam ilyen problémáról.
Bocs a foncsor vakulásra visszatérve. foncsor csere után nem fog vakulni ha tudsz szerezni olyan foncsort ami Xenonhoz készült. De foncsort senki se cserél ezért + nem is lehet kapni szerintem gyáriba.
Jó oké bocsánatot kérek érte hogy nem vagyok topon a jogi dolgokban(én nekem így tanítoták). De akor sem mindent kell elhinni amit leírnak
pl: az említett fékes cikkben. De viszont egy idő után megvakul a foncsorod! Ez biztos és ezt nem biztos hogy tuddod.


Egy Motorkerékpár szerelő.
asszem visszanyalt a fagyi
mivel én írtam a cikket, talán többet tudok erről a témáról mint te. Olvass, mielőtt véleményt mondasz. Még ha csak adatlapot is.
Birom hogy mindenki úgy kezeli az ujságokat mint a szent írásokat!
PL.: tavaj a super bike-ban mikor fék takarításról volt cikk akor is hogy benzinbe takarítod el a karmantyúkat stb. (hozzáteszem benzinel TILOS takarítani féket mert magába szívja a gumi alkatrészek és azt te napokig biztos nem tudod vissza rakni a fékbe és emelet honnan tudod hogy szerkezetét nem változtatod meg a guminak vele?)

Enyi a véleményem a profi szentírásaitokról!
legalább hülyeséget ne írnál. Olvass újságot, egy komplett cikket kapott a májusi Fastrideban a téma.
Ahhh, ez nagy h-ség. Én mondjuk külföldön vettem a motorjaim nagy részét gyárilag xenonnal, de akkor sem volt benne automata lápaállítás és mosóberendezés sem. (egyikben sem) Az európai unióban egyen rendelkezések vannak és amikor otthon voltam sem szóltak érte. Rendőre válogatja szerintem
Hali nem olvaszt foncsort mert sokkal kevesebb hőt termel, de viszont egy idő után megvakul a foncsorod! Magyarországon nem lehet legálisan xenont motorba használni( nincs automata magaságállítód és fényszórómosód)!
Igen? Pedig arra is rá voltak állva a jardok. Tőlem még műszakin is megkérdezték, h ugye nincs xenon a motoromban?
Bohoc! Felvettelek!
ja, kocsiban. Motoron nem kellenek ezek.