6000, de ma már 4300-ast vennék. Jobb a fénye, a 6k-s kékebb. 35w-os. Az 55w elméletileg nem erősebb, de nekem az előzőbe volt berakva és jobbnak éreztem.
Bocs, forgalmit akartam irni :)
Na akkor megnyugodtam, ha Neked is működik így már két éve. Szerintem nem fogom ezt a relés dolgot megcsinálni én se. Neked 6000 K? vagy 4300?
Köszi!
így van, a trafót rejteni kell. A rendőr rendszámot nem vesz el, csak forgalmit, de jellemzően leszarják, a szabályozás sem egységes erre.
A xenont én is a dcstől vettem, két éve nyúzom gond nélkül. Nekem is villant, indításnál leveszi a motor a powert, de eddig gond nélkül ment a cucc. Van aki kirelézteti kapcsolhatóra, de én nem foglalkoztam vele, magamnak raktam be, nem kell hozzá semmit vágni.
Hello,
Én is most szeretnék venni Xenon-t a motorba. Csak attól tarttok, hogy tönkre teszi a trafót, hogy amikor ráadom a gyújtást felkapcsolja majd amikor ráinditok akkor leveszi a világítást, majd amikor már jár a motor akkor visszakapcsol. Nem tudom kapcsolni, mert a tompított mindig világít automatikusan, tehát nem tudok anélkül indítani. Neked is így működik a vasad, vagy Te tudod külön kapcsolni?
Valamint én autós szettet vennék, mert a távolságit is szeretném. Apropó, ez bírja a "villantást"?
Nagyon megtetszett ez a "dcstunig"-os xenon mert jó árban van és jónak tűnik. Neked tapasztalat?
Jah és rendőrök nem kóstolgatnak? Állítólag most annyira rámennek az utólagos Xenon-re, hogy a rendszámot is leveszik. De ez lehet csak pletyka....
Köszi a segítséget!
Jól beszélsz motoros társ látni nagyon fontos dolog és autónál untam meg hogy szar kínai nem is olcsó izzók hetente szarnak be, de hab a tortán hogy a tulajok nem értették hogy havi szinten olcsóbb a drága. ez is olyan lehet/jó/ minőségű lehet
hát, abba viszont vagy két szettet teszel, vagy egy autóst. Figyelj a trafó méretére, bár a burkolat alatt jól el lehet tenni. Nekem is autós van benne, kb. 1500-al drágább mint a motoros, viszont két trafó és két izzó van benne, ami amúgy 10.000/db ha pótolni kell.
műszakin kicseréled az izzót, kb. 15 perc. A lámpát nem kell vágni ha olyan szettet veszel amilyen a foglalatod. Tehát ha H4-be nem akarsz H1-et betenni De ment már át műszakin motor így is.
így van, a xenon szett egy trafóból és izzóból áll. A H4 kétféle módon jöhet ki, vagy xenon a tompított és halogén a fényszóró, vagy bi-xenon, ilyenkor egy elektromágnes mozgatja a vetítőlencsét a gázkisüléses izó előtt. Amúgy a dcstuningnál már 15 körül van H4 bi és megéri, hogy ne egy gagyit tegyél bele, ezzel látsz este, és látnak nappal is.
Hali Géza LILU600.
Ez népvakító szenon nyugodtan bele teheted bármibe és van rajta távolsági fény. Amúgy most KOMOLYAN ez csak fényhatásában szenonszerü egy kis kék festékkel elérve ezt. kicsit kékebb a fénye inkább vegyél /osram night fényt +90% fényerő/ nekem nagyon bejött.
sziasztok!
érdekelne hogy h4 es xenon izzo az mennyivel jobb mint a hagyományos? és hogy ezen van e refi vagy sem, kicsit járatlan vagyok még a témában!
ezt néztem ki: http://cgi.ebay.com/H4-KAWASAK...
Én a helyedben kivenném a xenont, és egy töltőről járatnám, mert van egy sanda gyanúm, hogy rossz. Aztán, ha kiderül mi van, akkor lépj tovább. A másik :a xenon elektronika nem szereti az ingadozó feszültséget. Egy autó elektromos hálózatában ilyen nincsen. A hely hiány és súlytakarékosság és a másfajta (elektronikusan rövidre zárogató) feszültségszabályzás miatt a motor esetében viszont igen.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék!
Yamaha R6-om van, 2006os és xenont szereltem bele...indításra kap tápot a trafóm, de van mikor levillan a xenon és ki is alszik, majd leállítás újraindítás után már normálisan működik...
Csinál még olyat h kb 20 perc motorozás után egyszerűen elalszik és újboli indítás után gyúlad ki ismét...
Tud valaki segíteni?
Mibe lehet a probléma?Trafó?,Akksi?Izzó?
Sziasztok. Az elöző motoromban már volt xenon-om, de állítólag most megszogorodtak a szabályok a használatukra telintve. Van valaki itt akit a xenon miatt büntettek meg?
Tudnátok nekem tanácsot adni? Tervezem a motoromba egy bixenon-t, de nem tudom, hol és mennyiért érdemes venni.
Mert szerintem nekem jó ha csak egy égő van benne. De nem is nagyon tudok sokat a Xenon ról, csak hogy jobban világit. De roncsolja-e a foncsort, vagy ilyesmi.
Sziasztok!
GSXR 600 (2007)be készülök H7 xenon szerelni, de szükség volna egy "távtartóra", ami a HID fejet a helyén tartja, mivel gyárilag a H7 égőn is van egy távtartó. Ebay-en láttam, de hazahozva már 7-8e Ft, ami nevetséges egy fröccsöntött műanyag darabért. Tud esetleg valaki valami helyet, ahol itthonról be lehetne szerezni (épkézláb áron?
Na akkor megnyugodtam, ha Neked is működik így már két éve. Szerintem nem fogom ezt a relés dolgot megcsinálni én se. Neked 6000 K? vagy 4300?
Köszi!
A xenont én is a dcstől vettem, két éve nyúzom gond nélkül. Nekem is villant, indításnál leveszi a motor a powert, de eddig gond nélkül ment a cucc. Van aki kirelézteti kapcsolhatóra, de én nem foglalkoztam vele, magamnak raktam be, nem kell hozzá semmit vágni.
Akkor egyik zsaru se tudja megmondani,hogy az utólagos szett.
Én is most szeretnék venni Xenon-t a motorba. Csak attól tarttok, hogy tönkre teszi a trafót, hogy amikor ráadom a gyújtást felkapcsolja majd amikor ráinditok akkor leveszi a világítást, majd amikor már jár a motor akkor visszakapcsol. Nem tudom kapcsolni, mert a tompított mindig világít automatikusan, tehát nem tudok anélkül indítani. Neked is így működik a vasad, vagy Te tudod külön kapcsolni?
Valamint én autós szettet vennék, mert a távolságit is szeretném. Apropó, ez bírja a "villantást"?
Nagyon megtetszett ez a "dcstunig"-os xenon mert jó árban van és jónak tűnik. Neked tapasztalat?
Jah és rendőrök nem kóstolgatnak? Állítólag most annyira rámennek az utólagos Xenon-re, hogy a rendszámot is leveszik. De ez lehet csak pletyka....
Köszi a segítséget!
Köszi, agyalok rajta, h mi legyen. Súlyra mekkora a trafó? Nem vészes gondolom.
Az R1-ben ugye dupla lámpa vanm, és mikor pár éve akartam bele xenont, akkor meg akarták vágni, azt meg nem akartam. De így megfontolandó.
Van olyan amihez nem kell vágni a lámpatestet?
Ez népvakító szenon nyugodtan bele teheted bármibe és van rajta távolsági fény. Amúgy most KOMOLYAN ez csak fényhatásában szenonszerü egy kis kék festékkel elérve ezt. kicsit kékebb a fénye inkább vegyél /osram night fényt +90% fényerő/ nekem nagyon bejött.
érdekelne hogy h4 es xenon izzo az mennyivel jobb mint a hagyományos? és hogy ezen van e refi vagy sem, kicsit járatlan vagyok még a témában!
ezt néztem ki:
http://cgi.ebay.com/H4-KAWASAK...
Segítséget szeretnék!
Yamaha R6-om van, 2006os és xenont szereltem bele...indításra kap tápot a trafóm, de van mikor levillan a xenon és ki is alszik, majd leállítás újraindítás után már normálisan működik...
Csinál még olyat h kb 20 perc motorozás után egyszerűen elalszik és újboli indítás után gyúlad ki ismét...
Tud valaki segíteni?
Mibe lehet a probléma?Trafó?,Akksi?Izzó?
Előre is köszi!
Tudnátok nekem tanácsot adni? Tervezem a motoromba egy bixenon-t, de nem tudom, hol és mennyiért érdemes venni.
Mert szerintem nekem jó ha csak egy égő van benne. De nem is nagyon tudok sokat a Xenon ról, csak hogy jobban világit. De roncsolja-e a foncsort, vagy ilyesmi.
Előre is kösz.
GSXR 600 (2007)be készülök H7 xenon szerelni, de szükség volna egy "távtartóra", ami a HID fejet a helyén tartja, mivel gyárilag a H7 égőn is van egy távtartó. Ebay-en láttam, de hazahozva már 7-8e Ft, ami nevetséges egy fröccsöntött műanyag darabért. Tud esetleg valaki valami helyet, ahol itthonról be lehetne szerezni (épkézláb áron?