Látom előjött a bünti kérdése is a xenonnal kapcsolatban.
Egy ismerősömet megbüntették a xenon miatt pedig be volt állítva a fényszórója.Kicsit lejebb is mint ahogy kellene.Ez Nagybátonyban történt és almondása alapján minden xenonos autót megálítottak és osztogatták a csekket. 5000.- Állítólag Salgótarjánban is kezdenek büntetni érte de konkrétat még nem halottam senkitől!
Nekem is van autóba motorba is és eddig nem volt vele bajom és nagyon szeretem is.A motort ugye nem használom esőbe amikor nagyon koszos lehetne tehát ott a koszolódás nem annyira dominál viszont az autónál ha olyan az idő akkor megtörölgetem indulás előtt.Nekem 1 éve van xenonom de max 10-en villantottak rám /igaz nekem is lejebb van csavarva mint normális esetben kéne/Az viszont igaz hogy egy nem projektoros lámpával bármit csinálsz kicsit jobban vakít mint a sima halogén.Sokkal több szórt fénye van és azért az is elég zavaró.
Na de ha már bünti!Jó ha büntetnek a xenonért akkor legaább egy tarkón lövést követelek azoknak akik ködlámpával menőznek!És azoknak akik hátsó ködlámpával mennek köd nélkül!Én ha köd van és valaki utólér akkor is lekapcsolom a hátsót mert tudom milyen szar érzés ha szétsüti a szemedet a piros fény.
Viszont ha hátsó ködlámpás után megyek akkor ény nyomok egy fényszórót és ugye az sem kellemes./ráadásul nekem fényszóróból 4 világít a hatst fokozandó/
Szóval ha büntetnek akkor büntessenek mindenért!
Bocs ha hosszú voltam de ez kikívánkozott!
Üdvözlet mindenkinek! Még kíváncsi lennék egy ilyen szett áramfelvételére azért mert van benne egy inverter, Félvezetős áramkör ami a xenonnak megfelelőre alakítja a feszültséget,és annak a hatásfoka nem 100% .Ugyanis a xenongázban ívkisülés van, induláskor az égőben levő gázt ionizálni kell egy nagyfeszültségű nagyfrekvenciás impulzussal és az ív utána gyullad be.Na ahhoz kell a trafó ami mint egy mini hegesztőtrafó az áramot tartja állandó értéken.Erre lennék kíváncsi hogy a felvett teljesítmény mennyi.Végül annyit:Az utakon járva azt tapasztalom ,a szabályokat ki lehet kerülni meg lehet szegni,de gondoljatok a két motorosra akik összeütköztek,és a vétlen halt meg.A másik lebénult.Olyan ez mint a gyereknek a pofonos láda.Otthon az apja, az úton az élet adja.
Ha jól gondolom, a H8 az egyetlen aminek NAGYOBB az áramfelvevő igénye xenonban, mint a sima halogénnek.
Ez lehetett a baj, a többi szettnél ( H7, H3, H4 stb ) helyes beszerelésnél kizárt hogy ilyen hibát okozzon - mivel kb. 60%-os az áram igénye.
A xenon egy kurva jó dolog nekem is utólag beépített szett van az autóban.Nagyon jól lehet vele látni sötétben.Igaz nekem is be van állítva a lámpa és van mosóm is.Motorban pedig életet menthet a jól láthatósága miatt!Egyébként ezt autónál is lehet tapasztalni hogy könnyebben észrevesznek.
Egy sz@rul beállított lámpa vakítani fog halogénnel, meg xenonnal is.
A xenonnak nagyobb a fényereje, tehát ugyanolyan hanyag beállításnál, jobban vakít. Ennyi a különbség.
A jól belőtt lámpák meg nem vakíthatnak - függetlenül attól, hogy éppen milyen izzó van bennük...
Nem igaz. Nézd meg a rendeletet - és ne csak egy sort olvass el belőle.
Röviden:
- Motorba nem építhetsz utólag xenont.
- Ellenben SZAKSZERVÍZ, számlával igazoltan bármelyik hazai engedéllyel rendelkező szettet berakhatja a motorodba, természetesen csak típusazonost ( pl H7 helyett H7 xenont, stb)!
- Autóban valóban igaz a mosó- és szintállító berendezés megléte, hiszen a koszos lámpán megtörő xenon fénysugár sokkal jobban vakít mint a sima mondjuk H7 ( figyelem: hülyeség ellen nem véd. Aki nem mossa a lámpáját, pedig lenne mivel, az ugyanúgy vakítja a többit...Bolond rendelet ismét )
És az utolsó: szívem szerint kötelezővé tenném. Egy jól beállított Xenon rengeteget ér éjjel, főleg esőben. A leghasznosabb extra amit láttam eddig.
azért mielőtt kidobnád, tegyél bele egy nagyobb amperes aksit. A másik, hogy valószínűleg nem tölt rendesen a generátoord, meg kéne mérni.
Harmadrészt nem a robogó az elsődleges felhasználási területe
az alacsonyabb áramfelvételt vitatnám.... van egy pár napos H8-as szettem, robogóba építettük a mai napon, a fénye,szine iszonyat jó, viszont a robogóba nem az igazi, negyed óra alatt lekattintotta az akksit,nem birja :(
valószinüleg hamarosan eladó lesz, ha valakit esetleg fog érdekelni, irjon....ha van valami tippetek a történethez azt is szivesen várom, köszi
Semmi más ez, mint ismét egy hülye divat. Jónéhány évvel ezelőtt sípot raktak a kipufogó végébe, hogy úgy fütyüljön az ezeréves Lada, mint egy menő turbó autó... Kilyukasztották a dobot, hogy hörögjön mint egy vaddisznó.... A lesötétített üvegek meg esti szürkület után nagyon jók lehetnek kilátás szempontjából ugye.....Ezenkívül imádom ha ilyen van előttem, mert az üvegén keresztül nem látok előre, nem tudok "rákészülni" a váratlan forgalmi szituációra, csak a féklámpája az, ami az információt adja. Pedig a féklámpa a hátsó ablakban több autón keresztül is látszik, vitathatatlan az érdeme, amit az ilyen divatmajmok semmibe vesznek.
Egy ismerősömet megbüntették a xenon miatt pedig be volt állítva a fényszórója.Kicsit lejebb is mint ahogy kellene.Ez Nagybátonyban történt és almondása alapján minden xenonos autót megálítottak és osztogatták a csekket. 5000.- Állítólag Salgótarjánban is kezdenek büntetni érte de konkrétat még nem halottam senkitől!
Nekem is van autóba motorba is és eddig nem volt vele bajom és nagyon szeretem is.A motort ugye nem használom esőbe amikor nagyon koszos lehetne tehát ott a koszolódás nem annyira dominál viszont az autónál ha olyan az idő akkor megtörölgetem indulás előtt.Nekem 1 éve van xenonom de max 10-en villantottak rám /igaz nekem is lejebb van csavarva mint normális esetben kéne/Az viszont igaz hogy egy nem projektoros lámpával bármit csinálsz kicsit jobban vakít mint a sima halogén.Sokkal több szórt fénye van és azért az is elég zavaró.
Na de ha már bünti!Jó ha büntetnek a xenonért akkor legaább egy tarkón lövést követelek azoknak akik ködlámpával menőznek!És azoknak akik hátsó ködlámpával mennek köd nélkül!Én ha köd van és valaki utólér akkor is lekapcsolom a hátsót mert tudom milyen szar érzés ha szétsüti a szemedet a piros fény.
Viszont ha hátsó ködlámpás után megyek akkor ény nyomok egy fényszórót és ugye az sem kellemes./ráadásul nekem fényszóróból 4 világít a hatst fokozandó/
Szóval ha büntetnek akkor büntessenek mindenért!
Bocs ha hosszú voltam de ez kikívánkozott!
C364 12v-70w
IE361 12v-165W
IE50 12V-140W
hogy melyik a mienk azt nemtudom.....
De azt hiszem, pont Te tudod a legjobban, hány értelmetlen szabályozás van életben...
Ez lehetett a baj, a többi szettnél ( H7, H3, H4 stb ) helyes beszerelésnél kizárt hogy ilyen hibát okozzon - mivel kb. 60%-os az áram igénye.
A xenonnak nagyobb a fényereje, tehát ugyanolyan hanyag beállításnál, jobban vakít. Ennyi a különbség.
A jól belőtt lámpák meg nem vakíthatnak - függetlenül attól, hogy éppen milyen izzó van bennük...
Röviden:
- Motorba nem építhetsz utólag xenont.
- Ellenben SZAKSZERVÍZ, számlával igazoltan bármelyik hazai engedéllyel rendelkező szettet berakhatja a motorodba, természetesen csak típusazonost ( pl H7 helyett H7 xenont, stb)!
- Autóban valóban igaz a mosó- és szintállító berendezés megléte, hiszen a koszos lámpán megtörő xenon fénysugár sokkal jobban vakít mint a sima mondjuk H7 ( figyelem: hülyeség ellen nem véd. Aki nem mossa a lámpáját, pedig lenne mivel, az ugyanúgy vakítja a többit...Bolond rendelet ismét )
És az utolsó: szívem szerint kötelezővé tenném. Egy jól beállított Xenon rengeteget ér éjjel, főleg esőben. A leghasznosabb extra amit láttam eddig.
Harmadrészt nem a robogó az elsődleges felhasználási területe
valószinüleg hamarosan eladó lesz, ha valakit esetleg fog érdekelni, irjon....ha van valami tippetek a történethez azt is szivesen várom, köszi
tök gáz
össze sem hasonlitható
Aki nem használt még xenont az minek fikázza?
Na mindegy, azt csináltok amit akartok, nekem nem érdekem hogy vegyetek én nem szerelek, nem árulom.