Igen a kínálati ár és a vételi ár nem ugyanaz.
Azért kiváncsi lennék, mennyi ideig árulnak egy ilyent, és végül is mennyiért megy el. Ha elmenne, mondjuk akkor sem állnék neki ilyen vállalkozásnak, de mindenképpen érdekes dolog ez.
Úgy gondolom ha ilyen pénzekért el is kelne akkor egy szimó nem maradna az országban
Még az 1500 eurós áron is felpakolnék a futóra 5-6 darabot és meg a héten mennék a mesés nyugatra
Csak ugy raszürtem itt a nemet apro oldalon N/B Simo felujitva 1500- 4000 euro... es nem csak a retro miatt veszik, szeretik hanem mert legalisan lehet vele menni nagyobb sebessegel mint amennyire a mostani robogok le vannak fojtva.
lehet felétek mindenki totál becsületes jómunkásember
sajnos felénk van-volt annyi számlagyár, kamu cég, stbstb hogy én már senkiről semmi jót nem tudok gondolni
és nem csak cégek méhészetek, tüzépek meg a tököm tudja mi van még
Nem tudtok elszakadni a szimótól
Nem kértem tőle vagyon nyilatkozatott.
Benne volt abizniszben, volt boltja, műhelye.
De rájöttem, mindegy is. Elengedem, azt okoskodjatok a fotelből hogy miért hazudik mindenki aki nálatok jobban csinálja
A 200 ezer hihetetlen kategória vételárból is de haszonból még inkább
Motorikusan kb 50 ezer rendbe tenni a szimót ehhez ha kell egy komplett festés másik 30 ( ha festést egymás után 10 db biztos olcsóbb)
Szóval a gagyi 20 ezres vételár mellett már 100 ezernél járunk
Ekkor meg a kihalt telók és a többi szar meg mind eredeti lepukkant
300+ ért meg már kb senki sem vesz meg a német sem felújított lomot
Ami valahogy megmaradt eredeti gyári állapotban azt esetleg
Szerintem ezek az “ életművesz” emberek többnyire valami nagyon fekete dolgot akarnak így tisztára mosni
Én most csak Simsonról beszélek. Volt nekem is. Lehet, hogy rossz időszakot fogtam ki, de az akkor normális minőség nehezen beszerezhető és elég drága is volt. A gépi szakmunka sem lett olcsóbb. Persze, ha én viszem a hengert furatni, akkor a Pista tesó megcsinálja jelképes összegért, de ha már sorozatban és tudja, hogy nagyot fogok rajta, akkor más lesz a számla jobb alsó sarkában az érték. Vagy vegyük a kipu felületi kezelését. A helyi galvánosnak elvittem volna az SR dobját, simán elhajtott, mert nem teszi bele a kádba a kipufogó, mert abból nem tudja kellő biztonsággal kiszedni a redvát, nem teszi tönkre az egész mennyiséget, ha kioldódik valami belőle. Van olyan biztosan, ahol megcsinálják... annyiért is.
De hogy ne legyen vita, én elhiszem ha mondod, hogy megéri, csak nehezen tudok vele azonosulni, mert sajnos más a tapasztalatom. Egy fővárosban mondjuk akár, itt vidéken nem tudom. Azt látom, hogy vannak restaurátor műhelyek, itt a fórumon is van egy ember aki ott dolgozik, de ott is ahogyan láttam nagy értékű autókkal foglalkoznak.
De nem 1 forintot fogott motoronként hanem legalább 200ezrett. Egy hónap alatt megcsinál 10 motort az 2milla.
És nem csak Simsont, hanem minden féle IFA motort felvásárolt szaré hugyé.
1 szakadt szimó szopás. 10 szimó nem 10*es szopás.
1 szimónál végig szopod a dolgait, de 10nél is csak egyszer kell ezt. Utána már rutinmunka, illetve egy csomó munkafázist egyszerre végezhetsz a 10 motornál.
Atomjaira szeded, lehomokfújod, szinterezed, fényezed, polírozod egyben, majd összeraksz 10 jó motort a láda felújított alkatrészből.
Ha cserélni kell valamit, akkor egyszer kell kitalálni, hogy azt hogy kell normálisan megcsinálni. Vagy mivel az eleve kopó, hasznódó dolog eleve mindnél ugyan úgy cseréled, vagy javítod.
De amúgy nem is értem mit vitatkoztok velem. Az ember vastagon keresett ezzel a bulival, nem nagyon kell magyarázni.
Én csak azt utáltam ebben, hogy elszívta a piacról az olcsó motorokat, a nosztalgiázó németek miatt.
Nem arra gondoltam, hogy nem lehet, vagy pénzügyileg n em éri meg, mert ha úgy nézem, az egy forintos haszon is haszon, sőt, ha pénzben nincs haszon, de kifizetem az embereket meg a műhelyt, már az is nyereség.
Arra gondoltam, csak ezek szerint nem érthetően írtam le, hogy kis értékű munkán szerzett dupla haszon is kicsi marad.
Nemrég csináltam egy szimót csupa szopás volt az egész
Szerintem aki evvel foglalkozik nyugtatókon él
Az a fura hogy ha robogó hoz veszed ugyanazt a kínai szemét cuccot mégis jobban összeáll a kép mint a szimón
Azért kiváncsi lennék, mennyi ideig árulnak egy ilyent, és végül is mennyiért megy el. Ha elmenne, mondjuk akkor sem állnék neki ilyen vállalkozásnak, de mindenképpen érdekes dolog ez.
Még az 1500 eurós áron is felpakolnék a futóra 5-6 darabot és meg a héten mennék a mesés nyugatra
https://www.autoscout24.hu/lst...;
Ezután rákerestem, mi egyéb bármit vehetnék ugyanennyiért:
https://www.autoscout24.hu/lst...;
Felmerül a kérdés, hogy életszerű-e a 4 ezer eurós ár egy amúgy valóban tutira megcsinált Simsonért. De valóban van ennyiért eladó Simson.
1500 euróért lábon kivittem volna az enyém a németekhez
sajnos felénk van-volt annyi számlagyár, kamu cég, stbstb hogy én már senkiről semmi jót nem tudok gondolni
és nem csak cégek méhészetek, tüzépek meg a tököm tudja mi van még
https://www.facebook.com/54775...
http://youtu.be/Na41pHlOVEA
;-)
Nem tudtok elszakadni a szimótól
Nem kértem tőle vagyon nyilatkozatott.
Benne volt abizniszben, volt boltja, műhelye.
De rájöttem, mindegy is. Elengedem, azt okoskodjatok a fotelből hogy miért hazudik mindenki aki nálatok jobban csinálja
Motorikusan kb 50 ezer rendbe tenni a szimót ehhez ha kell egy komplett festés másik 30 ( ha festést egymás után 10 db biztos olcsóbb)
Szóval a gagyi 20 ezres vételár mellett már 100 ezernél járunk
Ekkor meg a kihalt telók és a többi szar meg mind eredeti lepukkant
300+ ért meg már kb senki sem vesz meg a német sem felújított lomot
Ami valahogy megmaradt eredeti gyári állapotban azt esetleg
Szerintem ezek az “ életművesz” emberek többnyire valami nagyon fekete dolgot akarnak így tisztára mosni
De hogy ne legyen vita, én elhiszem ha mondod, hogy megéri, csak nehezen tudok vele azonosulni, mert sajnos más a tapasztalatom. Egy fővárosban mondjuk akár, itt vidéken nem tudom. Azt látom, hogy vannak restaurátor műhelyek, itt a fórumon is van egy ember aki ott dolgozik, de ott is ahogyan láttam nagy értékű autókkal foglalkoznak.
És nem csak Simsont, hanem minden féle IFA motort felvásárolt szaré hugyé.
1 szakadt szimó szopás. 10 szimó nem 10*es szopás.
1 szimónál végig szopod a dolgait, de 10nél is csak egyszer kell ezt. Utána már rutinmunka, illetve egy csomó munkafázist egyszerre végezhetsz a 10 motornál.
Atomjaira szeded, lehomokfújod, szinterezed, fényezed, polírozod egyben, majd összeraksz 10 jó motort a láda felújított alkatrészből.
Ha cserélni kell valamit, akkor egyszer kell kitalálni, hogy azt hogy kell normálisan megcsinálni. Vagy mivel az eleve kopó, hasznódó dolog eleve mindnél ugyan úgy cseréled, vagy javítod.
De amúgy nem is értem mit vitatkoztok velem. Az ember vastagon keresett ezzel a bulival, nem nagyon kell magyarázni.
Én csak azt utáltam ebben, hogy elszívta a piacról az olcsó motorokat, a nosztalgiázó németek miatt.
Arra gondoltam, csak ezek szerint nem érthetően írtam le, hogy kis értékű munkán szerzett dupla haszon is kicsi marad.
Szerintem aki evvel foglalkozik nyugtatókon él
Az a fura hogy ha robogó hoz veszed ugyanazt a kínai szemét cuccot mégis jobban összeáll a kép mint a szimón