Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem csak Simsonnal foglalkozott.
Amúgy meg ezeken lehet jót fogni kevés munkával, meg ezekből van sok.
Más oldtimer alapot nem nagyon lehet olcsón megszerezni, úgy meg már nem éri meg.
van egy csomó új alkatrész hozzájuk. Simsonhoz biztosan
Igen, ez igy lehet, de hany ilyen van az orszagban? Amugy en, mondom en, ha olyan lehetosegem lenne, hogy sorozatban tudnek motorojat restauralni, de legalabbisfelujitani,akkor en ertekesebb motorokban gondolkodnek, nem regi segedmotorban.
Persze lehet, hogy nincs igazam.
Erről van szó, nem az órát kell állítgatni, hanem a munkaidőt meg a nyitvatartásokat a naphoz igazítani.
Ha sorozatban csinálod, ezzel foglalkozol, megvannak a bejáratott műhelyek, akkor azért sokkal haladósabb a dolog.
Neki megérte.
Egyik öreg motor sem jó. Nem ezért szeretik őket az emberek.
Én azt tervezem, hogy 80 éves koromban amikor már csak önvezető villanyautók és motorok lesznek, előveszem és rendezek egy ámokfutást házilag szintetizált üzemanyaggal nagy füstöt eregetve
Rokonnak is van egy Schwalbi, le van tárolva a garázsában, várva a még jobb árfekvést.
Én annyira nem hiszek benne, bizonyos dolgokat látok, tehát a tényeket elfogadom (hogyan is tehetnék mást), de ahogy látom, mennyiért mennek a jó állapotú Simsonok, ami azért már nem gyári, akkor nem tudom, hogyan kell kinéznie, hogy a német adjon érte bődületes összeget. meg lehet úgy is csinálni, de akkor rentábilis lesz a dolog?
Persze, foglalkozom vele, keresek rajta 150 ezret, de ha beleszámolom a saját munkámat is, akkor? Anyagárban számolva elhiszem, hogy van árrés, de kiszámol anyagárban? max én. ha magamnak csinálom.
Nem "ér sokat", csak sokba kerül. Az a motor hibátlan állapotában sem jó....
Jó pénzért van hozzá minden.
De egyetértek, motorozni már nem éri meg vele, csak oldtimerezni.
Volt ismerősöm aki ezzel foglalkozott.
20ezer körül felvásárolta az ilyen hulaldékokat, motoros boltjába nagy tételbe megvette az alkatrészeket, szépen megcsinálta sorozatban, és azt vitték valóban a németek ennyiért, de azok nem is kotványok voltak.
Bocs
Eléggé elszabadultak az MZ árak, gondolom arra apellál.
Egy normális papíros, vagy versenyzésre jól felkészített meg is érne ennyit.
Egy fullos állapotú, meg 300 körül is mehet.
Én a TS-emet gyári állapothoz bevásároltam minden alkatrészt, a legkisebb gumi biszbaszt is, szerintem már fél milla felett járok, szóval érhet sokat egy MZ, (más kérdés hogy nem adják meg érte) de ez a hirdetés nem olyan amire ráköltöttek volna bármit is.
Rendben van annyiért viszik. És ha kell hozzá valami akkor hol szerez? Egy dolog biztos: Nekem nem kellene, bár a multkor két város között egyenes uton a simson simán ment előttem 80-körül!
Gondolom nem mindegyiket... A németek se hülyék.
Pont azért hagytam ki mert az vagyok
simsonokat 1000-1500 eurókért viszik a németek
Az a legjobb a dologban, hogy nem kötelező megvenni..
Ez egy alkatrésznek is csak fenntartással alkalmas szr, és mégis a gazdája egy papíros rendszámozott ép működő motor árát szeretné kapni érte, ezért a hulladékért??! Realitásérzéke semmi, nem lepne meg, ha szolizott lenne a hirdetője.
Mindenki téved. Csak én nem azt írom a papírra, ő meg megkeserítette pár katona életét.
Dehogynem, csak más a választott tevékenység. nyáron kiugrom a Balcsira megmártózni, vagy bringázok, télen meg ha nincs fontos (és télre azért úgy alakítom, hogy ne legyen nagyon), akkor a játszósban vackolok kicsit, esetleg kotyvasztok valami egyszerűt. De télen korábban is elfekszem.
Honeckernek ehhez semmi köze.
-Nincs rendszám,
-"egyedi lámpa"
-ülés szétgányolva.
-"streetfighter" vas hátul
-emiatt a váz is szét lehet már ütve
-Nincs rajta műszer
-se kormánykapcsolók
-kormány sem a sajátja
-valami berhelt kipu van rajta
-fényezés még kb. el is menne
-ez a legelőnyösebb oldala, gondold el milyen hulladék lehet a többi, kb. mint a kert a háttérben
-Azokat a heidenau gumikat talán 10 éve lehetett utoljára kapni.

+legnagyobb erénye hogy beindul

Ez így talán egy 20-ast talán ér.
Mondanám hogy pálya motor volt, de 250-est használt mindenki erre a célra.
Nehéz a vezetők szerepe. Ha sikeres a manőver hős lesz ha nem akkor gazember.
Áh, kösz. Erről még nem olvastam sehol, de még csak a félsziget neve se ismerős. Érdekes a történet.
Ezt dobta elsőre, de bárhol utána lehet nézni, ez volt a legnagyobb tévedése igen sok áldozattal.