Megint ezredszer írom le:
A szabálysértés elkövetése nem függ attól, hogy lesz-e belőle baleset vagy sem.
Lényegtelen.
Szabálysértés és kész, a szabálysértést szankcionálják. Ha balesetet csinálsz, azért majd külön lesz valami.
Itt a baj, értem már. Te balesetről beszélsz, én meg a szabálysértésről.
Hangosan zenélsz éjszaka a szomszédok örömére, mert abból úgy sem lesz baleset? Ugye nem. Elviszed a kutyádat oltatni, pedig soha nem megy ki az utcára? Ugye.
""A kapu, a tábla és a csekk sem elég visszatartó erő
2017-ben átlagosan havonta 32 ezer (!) gyorshajtót bírságoltak meg Magyarországon, és fél év alatt 53 olyan sofőr volt, aki a legmagasabb, 300 000 forintos csekket kapta."" https://hegylakok.hu/2018/05/v...
Így is erősen alul becsültük a valóban gyorshajtók számát, telefon és sávváltás ide vagy oda, ezért is komikus, hogy miért nem látod, hogy egy évi 4 milliószor elkövetett szabálysértést üldöznek aminek ezred részéből em lesz baleset.
Senki nem írt olyat, hogy ne legyen korlátozás, senki nem írt olyat hogy mindenki menjen amit bír, egyedül azt kellene felismerni a másik oldalon, hogy ez az árokból mérek bohóckodás többet árt mint használ a renomén, mivel a baleset megelőzéshez semmi mérhető köze nincs.
Nem te hazudsz, az csúsztat akit te mindig felhozol és azért csúsztat, hogy mérhessen legyen bevétel..te nem hazudsz, csak nem látod a fától az erdőt.
Volt talán 2009-ben...de most a közelében nem járnak.
Tudod abból már sportot csinálunk, hogy véda alatt telefonálunk. Senkit nem tudok, akit emiatt megbüntettek. Öv dettó. Irányjelző dettó. Sávváltás... Találd ki
De abban benne van a telefon meg a szabálytalan sávváltás is, ugye azt nem olvastad soha a Védákról??????
A számokkal igazad van, de én már napokkal ezelőtt rákérdeztem, hogy szerintetek legyen úgy, hogy mivel hülyeség, ezért sehol-semmilyen korlátozás ne legyen, mindenki haladjon úgy ahogy bír, de majd ha balesetet okoz akkor megbüntetjük,
Ezt többször is megkérdeztem, akkor sem jutott el senki elméjéhez a kérdés lényege, ezért megkérdezem megint.
Amúgy most meg kell kérdeznem tőled, te azt hiszed rólam, hogy vagy hazudok vagy kitalálom adatokat, amiket ide leírok????
Az ORFK-tól kapott tájékoztatás szerint a rendőrség létszáma 45447 (35852 hivatásos, 613 köztisztviselő, 8982 közalkalmazott) volt. Több mint 1300-an vannak külszolgálaton, GYES-en, illetmény nélküli szabadságon, vagy iskolába vezényelve. https://www.veol.hu/cimlapon/n...
A cigányasszony vajúdik. Már késő este van, de a körzeti orvos mégis kibiciklizik a putriba. Villany nincs, a biciklin lévő dinamó az egyetlen fényforrás. Jön is a gyerek. A cigány felugrik a biciklire és tekeri eszeveszett módon. Meg is születik a gyerek, de hát úgy néz ki, hogy többes ikrekre lehet számítani.
- Tekerj Gazsi, jön a másik! - mondja az orvos.
A cigány már nagyon odavan mire megszületik a második is. A harmadiknál már azt mondja:
- Én má nem tekerem doktor úr, hát nem veszi észre, hogy ezek a fényre jönnek?
Nem, a számok mondják a KSH adatok alapján, amikor úgy gondolod velem vitatkozol, akkor a KSH adatait vitatod, azt én nem tenném.
Akkor a 400.000 méréssel 6.5 milliárd, az már mindjárt 13 milliárd és nem 9 egy évben mennyivel nagyobb bevétel a kasszába. És az évi 800.000 abszolúdt és bemért gyorshajtó az még csak a töredéke annak, ahányan gyorsan hajtanak, legyen 1/5-e akkor az évi 4 millió gyorshajtás..ebből 106 esetben lesz baleset az mennyi is 0.00265%-a okoz balesetet
Ezért tényleg megéri beszedni évi 13 milliárdot.
Az nagyon jó lenne ha lenne 36.000 egyenruhás, de ennek még a töredéke sincs meg, nemhogy az utcán. EU-s szinten az utolsók vagyunk ebben, nemhiába mentek el annyian amikor azt mondták nem fizetnek nekik túlórát, mert eddig is csak azzal tudták megoldani a munkát.
Közlekedési rendőrt ne keress az utakon, mert nincsenek, ha találkozol eggyel jól nézd meg mert ritkán láthatóak, na nem csak a bujdosás miatt, pár százan ha lehetnek országosan és azok fele is a kamera mögött ül.
Szerintem azoknál még van valamennyi közig bírság, aztán a többi, a lényeges megy az ügyészségre, tehát arra sem nagyon van ráhatása a rendőrségnek.
De a közig is meg a közlekedési is, állami normatíva alapján kerül kiszabásra.
"2Ezzel együtt csatlósai a politikának, az államnak, mert geci könnyen lehet velük pénzt beszedetni,nyilván nem is fogják kihagyni ezt a lehetőséget, lett lészen ez szimpatikus nekünk gyorshajtókra, avagy sem.""
Basszunk ki velük, legyen mindenki szabálykövető és haljanak éhen, hiányozzon az a 9 forint az államkasszából!
Ja, így nézve akkor neked is, mert abból tartják fenn azokat a közintézményeket, amiket te is használsz.
Nem kenem, ne is haragudj, én eleve a gyorshajtásról beszéltem, és az előbbiekben le is írtam, és ezzel kellett volna kezdenem, hogy 400.00 csak azoknak a gyorshajtásoknak a száma, amiket tetten értek. Aki teker és nem találkozik rendőrrel, az ennek a többszöröse lehet.
Mi itt a baj?
Az a 3300 relatív gyorshajtás, amiből aztán baleset is lett, az már nem is szám ezekhez képest.
Persze, hogy nem érdeke... De feladata...
Hiszen nem önálló szerv, az állam egyik karja... Nincs önálló gondolata, nem hoz törvényt, sőt, egyet sem kell értsen vele. Csak betartatni
A szabálysértés elkövetése nem függ attól, hogy lesz-e belőle baleset vagy sem.
Lényegtelen.
Szabálysértés és kész, a szabálysértést szankcionálják. Ha balesetet csinálsz, azért majd külön lesz valami.
Itt a baj, értem már. Te balesetről beszélsz, én meg a szabálysértésről.
Hangosan zenélsz éjszaka a szomszédok örömére, mert abból úgy sem lesz baleset? Ugye nem. Elviszed a kutyádat oltatni, pedig soha nem megy ki az utcára? Ugye.
By hirkozpont On 2017-10-11 In Autós téma, Bulvár Tagged Véda szabálysértési bírságok 2018, Véda szabálysértési bírságok összege Leave a comment
Véda szabálysértési bírságok 2018
Véda rendszer 12 szabálysértést tud rögzíteni, mutatjuk miket és mi a pontos büntetési tétele >>
Ennek a intelligens traffipaxnak köszönhetően átlagban napi 40000 autós kap büntetést.
Íme nézzük.
Kötelező haladási irány megszegéséért: 50 000 Ft
Tiltott behajtásért: 30 000 Ft
Vasúti átjárón tiltott áthajtásért: 60 000 Ft
Záróvonal átlépéséért: 30 000 Ft
Gyorshajtásért: 30 000-300 000 Ft
Kihangosító nélkül telefonálásért: 30 000 Ft
Biztonsági öv nélküli autózásért: 10 000, 15 000 vagy 20 000 Ft (lakott terület, vidék, autópálya)
Jelzőlámpa tilosán áthajtásért: 50 000 Ft
Vasúti átjárón tiltott áthajtásért: 60 000 Ft
Autópálya leállósávjában haladásért: 100 000 Ft
Buszsáv jogosulatlan használatáért: 20 000 Ft
Buszsávban haladásért: 30 000 Ft
Lejárt műszakival autózásért: 40 000, 50 000 vagy 60 000 Ft (attól függően, hogy 3, 6 vagy 12 hónapja járt le).
2017-ben átlagosan havonta 32 ezer (!) gyorshajtót bírságoltak meg Magyarországon, és fél év alatt 53 olyan sofőr volt, aki a legmagasabb, 300 000 forintos csekket kapta.""
https://hegylakok.hu/2018/05/v...
https://hegylakok-cdn-jjhnzspy...
Ez a kép elég sok mindent illusztrál.
Senki nem írt olyat, hogy ne legyen korlátozás, senki nem írt olyat hogy mindenki menjen amit bír, egyedül azt kellene felismerni a másik oldalon, hogy ez az árokból mérek bohóckodás többet árt mint használ a renomén, mivel a baleset megelőzéshez semmi mérhető köze nincs.
Nem te hazudsz, az csúsztat akit te mindig felhozol és azért csúsztat, hogy mérhessen legyen bevétel..te nem hazudsz, csak nem látod a fától az erdőt.
Volt talán 2009-ben...de most a közelében nem járnak.
A számokkal igazad van, de én már napokkal ezelőtt rákérdeztem, hogy szerintetek legyen úgy, hogy mivel hülyeség, ezért sehol-semmilyen korlátozás ne legyen, mindenki haladjon úgy ahogy bír, de majd ha balesetet okoz akkor megbüntetjük,
Ezt többször is megkérdeztem, akkor sem jutott el senki elméjéhez a kérdés lényege, ezért megkérdezem megint.
Amúgy most meg kell kérdeznem tőled, te azt hiszed rólam, hogy vagy hazudok vagy kitalálom adatokat, amiket ide leírok????
Az ORFK-tól kapott tájékoztatás szerint a rendőrség létszáma 45447 (35852 hivatásos, 613 köztisztviselő, 8982 közalkalmazott) volt. Több mint 1300-an vannak külszolgálaton, GYES-en, illetmény nélküli szabadságon, vagy iskolába vezényelve.
https://www.veol.hu/cimlapon/n...
- Tekerj Gazsi, jön a másik! - mondja az orvos.
A cigány már nagyon odavan mire megszületik a második is. A harmadiknál már azt mondja:
- Én má nem tekerem doktor úr, hát nem veszi észre, hogy ezek a fényre jönnek?
Akkor a 400.000 méréssel 6.5 milliárd, az már mindjárt 13 milliárd és nem 9 egy évben mennyivel nagyobb bevétel a kasszába. És az évi 800.000 abszolúdt és bemért gyorshajtó az még csak a töredéke annak, ahányan gyorsan hajtanak, legyen 1/5-e akkor az évi 4 millió gyorshajtás..ebből 106 esetben lesz baleset az mennyi is 0.00265%-a okoz balesetet
Ezért tényleg megéri beszedni évi 13 milliárdot.
Az nagyon jó lenne ha lenne 36.000 egyenruhás, de ennek még a töredéke sincs meg, nemhogy az utcán. EU-s szinten az utolsók vagyunk ebben, nemhiába mentek el annyian amikor azt mondták nem fizetnek nekik túlórát, mert eddig is csak azzal tudták megoldani a munkát.
Közlekedési rendőrt ne keress az utakon, mert nincsenek, ha találkozol eggyel jól nézd meg mert ritkán láthatóak, na nem csak a bujdosás miatt, pár százan ha lehetnek országosan és azok fele is a kamera mögött ül.
De a közig is meg a közlekedési is, állami normatíva alapján kerül kiszabásra.
Basszunk ki velük, legyen mindenki szabálykövető és haljanak éhen, hiányozzon az a 9 forint az államkasszából!
Nem kenem, ne is haragudj, én eleve a gyorshajtásról beszéltem, és az előbbiekben le is írtam, és ezzel kellett volna kezdenem, hogy 400.00 csak azoknak a gyorshajtásoknak a száma, amiket tetten értek. Aki teker és nem találkozik rendőrrel, az ennek a többszöröse lehet.
Mi itt a baj?
Az a 3300 relatív gyorshajtás, amiből aztán baleset is lett, az már nem is szám ezekhez képest.
Hiszen nem önálló szerv, az állam egyik karja... Nincs önálló gondolata, nem hoz törvényt, sőt, egyet sem kell értsen vele. Csak betartatni