Álom gépem egy KTM 990 sm vagy egy jó kis túra endúró ( k1200 gt,1200 tenere,1050 tiger) mindegyiken elférnék nem kellene görnyedni meg kuporogni.......azt nem szeretek.
Nekem azért jobb mert kb 187cm-hez jobba sm üléspozíció.
Az ER6n-n néha behúzta a görcs a combomat ezen egyszer sem, sportmotoron legalábbis ami kisebb méretű meg letörnék
ohh szarok a lángosba
Még nem biztos de ha igen akkor tuti kocsi lesz mert 3-4-en mennénk+szerszámok motorka felejtős most,
Jó a blokk hidd el. Utazóm az 80-100 között 5-be ( 5 sebességes) és nem rángat nem haldoklik. Két személlyel is 75-80 al 5-ben lehet menni alatta kezd kicsit rángatni.
Vége nekem 176 volt óra szerint de az már nagyon nem volt kényelmes ( sm ) ha húzom neki akkor 140-ig ugrál szépen bárhonnan bárhová. olajszűrő oldalt van nem kell aláhajolni cserénél.
Én azt mondom, ha nem lenne 196 kg csak 140 akkor aztán harapna rendesen, így olyan utazós, nézelődős, kényelmes, nyomatékos gép aminek jó a fogyasztása. 5literből bőven kilehet jönni de még 4.5 ből is, persze gyári dobbal. Sporttal 1-1.2 liter pluszba bement.......
Amúgyse mennék le ha tudnék sem, mert tegezel oszt még a pertut sem ittuk meg
Sziasztok ! Eladó gyári 1972 - es évjáratú MZ ES 150/1 Trophy . Akit érdekel írjon vagy hívjon , és megbeszéljük : doldermotorrad@gmail.com vagy Tel .: 06 30 866 2022
Hétvégén lehet megyünk Lepsénybe egy kis telektakarításra de autóval.
Akkor útba esne Sz.fehérvár valami halnapok lesznek vagy mi nem?
Mennék szívesen de nekem az innen kb oda-vissza 700 km lenne és motorral most nem vállalok be annyit meg hova kötöm a szerszámokat a hátamra?
állítólag lehet tengelyt vastagítani, sőt még kormányt is
mindent összevetve egy ktm versenyquadon nincs ennyi fasza cucc... http://www.kepesmotor.hu/brand...
az 1200as se sokkal nagyobb ám