Menet közben bekerült a hűtőfolyadék a hengerbe......azt meg nehéz volt összenyomni, így megemelte a kalapját. Ha kevés jut be, hajtókar görbül.......ez így járt.
nem hülyék.
ahol nagy tárcsa van általában több fékerő kell szóval jobb a munkahenger
de ha a kis tárcához való munkahenger nagy tárcsán használják jobb lesz a fékhatás
ez tuti mert a drz-n ki van próbálva. ott van 250es meg 320as féktárcsa ugyanavval a munkahengerrel
nem mondom hogy ördögien nagy a különbség de van
de ennyi van a szar fékbetét meg a jó fékbetét között is
a kettő együtt kell méretezni...ugyanis nagyobb sugárnál valóban nagyobb a nyomaték,viszont nő a kerületi sebesség,ezzel az energia és ott már az a 6ás nem ér annyit... szóval a háztáji csereberék sok esetben szart se érnek...
Akkor biztos hülyék a gyártók, mert elég csak nagy tárcsa és egy robogó fékmunkahengere a nagy fékhez. Ezek meg gyártják és rakják a 4-6 dugattyús nyergeket! Mekkora balfékek!
mindenki úgy döglik meg ahogy akar
a kínai 10 centis a beta meg 14 aztán mégsem a méret számít
de a nagyobb jobb, ezt minden nő megmondja neked
ahol nagy tárcsa van általában több fékerő kell szóval jobb a munkahenger
de ha a kis tárcához való munkahenger nagy tárcsán használják jobb lesz a fékhatás
ez tuti mert a drz-n ki van próbálva. ott van 250es meg 320as féktárcsa ugyanavval a munkahengerrel
nem mondom hogy ördögien nagy a különbség de van
de ennyi van a szar fékbetét meg a jó fékbetét között is
Másokkal akarod a te munkád összehozni?
Először is Bocsi az OFFért!
Szakdolgozatomhoz kérném segítségeteket az alábbi motoros kérdőív kitöltésében!
Csak 2 perc az egész!
Köszönöm szépen azoknak akik kitöltik!
(A RIPET PONT HU-S RÉSZ KÖZÜL TÖRÖLD A SPACE-T!.. máshogy nem tudtam belinkelni!)
ripet. hu/feedback.php?kid=e08390d00aff53e039a3961ec13998b4
Gondolkozz kicsit-erőkar.
Fele akkora tárcsával is ugyanakkora a fékhatás?