Igyekvés van,az átlag megveszi az elemet a bárdiban,kivágja,felvarrja,gitt.festék,had menjen.
Van egy bérlős ami nagyon gáz,majd ha odajutok lövök egy képet.Ez ahhoz képest új.
Azért ilyen molyolós mert mindent átcsiszol,alapoz,tömítőz,hegeszt,ujra alapoz,tömítőz,ujrahegeszt,alapoz,tömít.3 réteg van,belső küszöb,középső éllemez,külső küszöb.
Jah és a teljes belső küszöb,éllemez,külső komplett új.
A padló ami régi.
Valamilyen szinten mind ugyanilyen,de nem látod.
Iszonyat trehány az alapozása a kaszninak,luk-luk hátán betervezve,gumi,műanyag dugókkal és ipari mennyiségű kasznitömítővel van vízállóvá téve.
No valamiért ez a kasznitömítő elöregszik és innen van a gebasz.
A másik hogy felgyűlik a sár a küszöbökben.
Ha gondos a gazda a dobbetétet nem bassza ki,ha kurvatrehány igen.
A tekercseket látod.
Mivel van egy kitört darab, ott benyomsz egy endoszkóp kamerát, és látod a lendkereket szerelés nélkül.Ha van ütésnyom a szélén, akkor kapott!
ha nem rohad ki fasza lesz
havernak kirohadt, ellenben sógornak a b vectra hatso sárvédő javító ív csak oda lett pontozva co- van és alapozva mert gyors kelkett a műszaki és a festő nem ért rá
aztán vagy 6 évig úgy maradt és nem rohadt
biztos van meg olyan is hogy kint gányol meg olyan is hogy itthon valaki gyári alkatrészt vesz
de nem jellemző
bár a németeknél elhajtanak a gecibe egy nem gyári kézvédő miatt is
A lónak a faszát.A CBR-ből egy hiflo vázba szilózott autószűrőt bányásztam ki,csak a gebasz hogy a szűrő váznak van egy pontja ahol egy perem alá fut be a papírbetét,kitépni alóla kitépte de oda már nem jutott a szilóból,így furi volt a karbi torkok körüli sóderszerű cucc.
Lett is 13 bar-ból 10 bar kompresszió.
Mindezt a kinti nem gányolunk városi legendával a háttérben.
kint a sérült többnyire jóval olcsóbb mint itthon
egyrészt a munkadíj lényegesebben több másrészt ott egész ritkán taknyolják-drótozzák a gépeket hanem legtöbb esetben gyári cuccokkal szerelik
itthon egy dekli csere 8 ezer a bontóból vagy 3 ezerért hegeszt és fest kibrcez akár 10x ennyi is lehet
pl
ismerősnek angliában 400 fontot mondtak egy generátor cserére munkadíjnak, az új generátor ettől jóval olcsóbb volt
én még a vizsgálatig se jutottam el
bőrgyógyászat időpont kérés, kaptam vagy 5 hétre
hiába mondtam hogy most foltos a hátam addig elmúlik nincs ember....
ugyanaz a doki magánnrendelésre elmentem 7 ezerért annxit monditt másnap menjek oda 8-ra és feltesz a hátamra valami allergia teszt tapaszokat és 2 nap múlva kiértékeli ugyancsak sztk rendelésen
5 hétből lett 4 nap 7 ezerért
persze nem jött rá hol a hiba.....
Odatipegsz 10 csavar,dekli leszed,ha van ütésnyom,bármi a lendkeréken otthagy.
Esetleg nagyfelbontású képek kérése a cégtől leszedett deklivel a lendkerékről.
Remélem veszel egy kazallal a cuccból,tarcsiba meg nyerészkedni.Mint a list-budipapír combo.