Nem tudom mi történt a világgal... de ma mentem 110-zel a főúton és egy prius rám előzött. Gyorsan ki is kapcsoltam a tempomatot mert féltem hogy vissza áll 80-ra, de ment tovább 130-140-nel. Soha sem láttam még ilyet
A korábbiak sem voltak jobbak. Szereltem olyanokat is haveroknak.
Szépek voltak de egy borzalom volt mindegyiket szerelni.
632-est meg a 634-est keverem, nekem a 634-es volt, de a szériaszám 632-es volt a blokkon.
A későbbi 12V-os generátoros, elektronikus gyújtásúnak annyi előnye volt hogy a megszakítóval és a dinamóval már nem volt baja, meg a 632-es főbb nyűgjeit javították,
Az almát hasonlítod a körtéhez! Ez egy retro motor, ilyen nincs is ebben a kategóriában csak a Brrixton és társai, ami ehhez képest kótvány minőségre. A cseh oldalokon ezt pedig dicsérik, de meglátjuk. Amíg a Moto Guzzinak és a W800-as Kawasakinak van paiaca, ennek is lesz.
Ez szép lett, ha Ducati, Trutyi, vagy Bimmer lenne, akkor a fanyalgóknak is tetszene. Szépen hozták a Panelka stílusát, a blokk is olyan, mint a régi 2T volt, formailag, szerintem zseniális. Az ára persze lehetne másfél, de ilyne időket élünk.
Amikor 1,7 millióért 43 lóerős KTM Duke 390-et, 1,9 millióért pedig 39 lóerős Kawasaki Versys-X 300-at lehet venni, akkor nem értem hogy hogyan lenne életképes ez a giccses rom ennyiért?
Viszont ez az egyetlen szép Jawa (ez a Perak?).
Ezeket kell kerülni, vagy csak szobadísznek megvenni:
Szépek voltak de egy borzalom volt mindegyiket szerelni.
632-est meg a 634-est keverem, nekem a 634-es volt, de a szériaszám 632-es volt a blokkon.
A későbbi 12V-os generátoros, elektronikus gyújtásúnak annyi előnye volt hogy a megszakítóval és a dinamóval már nem volt baja, meg a 632-es főbb nyűgjeit javították,
Most téligumit vadászok, és nagyon nem lesz olcsó móka, ha a legjobb tapadáshoz (vizes úton A osztály) ragaszkodom: https://www.garazsmester.hu/SX...
A 3,14-csába....
Még amúgy is randaaaaa