Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom mi történt a világgal... de ma mentem 110-zel a főúton és egy prius rám előzött. Gyorsan ki is kapcsoltam a tempomatot mert féltem hogy vissza áll 80-ra, de ment tovább 130-140-nel. Soha sem láttam még ilyet
Gimis koromban a szomszéd srácnak volt ilyenje - állandóan szerelte.
Viszont ez az egyetlen szép Jawa (ez a Perak?).
Ezek még lehet jók voltak. Eléggé MZ RT125 másolatnak tűnik, talán itt még nem baszták el, de ilyennel már az én gyerek koromban sem motorozott senki.

Ezeket kell kerülni, vagy csak szobadísznek megvenni:
Én a fagyizó előtt le szoktam szállni a motorról és besétálok a pulthoz
A korábbiak sem voltak jobbak. Szereltem olyanokat is haveroknak.
Szépek voltak de egy borzalom volt mindegyiket szerelni.
632-est meg a 634-est keverem, nekem a 634-es volt, de a szériaszám 632-es volt a blokkon.
A későbbi 12V-os generátoros, elektronikus gyújtásúnak annyi előnye volt hogy a megszakítóval és a dinamóval már nem volt baja, meg a 632-es főbb nyűgjeit javították,
Valahogy éreztem hogy nem is olyan xarok a Clio gyárilag felszerelt nyári gumijai: https://www.garazsmester.hu/fv...

Most téligumit vadászok, és nagyon nem lesz olcsó móka, ha a legjobb tapadáshoz (vizes úton A osztály) ragaszkodom: https://www.garazsmester.hu/SX...

A 3,14-csába....
Igen, csak a fagyizóhoz nem engednek be vele, mert nem Euro 5!
De általánosítasz. Gondolom a Jawa=632 és ami utána jöttek. Viszont előtte voltak sokkal jobb modelljeik. Csak hát az oroszok...
Ha retro motort akarok akkor összerakok egyet magamnak a saját készletemből, nem rendes motor árban veszek egy utánzatot
Szépnek szép, ahogy az eredeti is, de inkább a szomszédnak legyen ilyenje, és megígérem, hogy messziről csodálom, de én már szoptam eleget Jawakkal
Itt pedig mindenki ratyi!
Én szép vagyok!
A Mitas pedig jó gumi!
Az almát hasonlítod a körtéhez! Ez egy retro motor, ilyen nincs is ebben a kategóriában csak a Brrixton és társai, ami ehhez képest kótvány minőségre. A cseh oldalokon ezt pedig dicsérik, de meglátjuk. Amíg a Moto Guzzinak és a W800-as Kawasakinak van paiaca, ennek is lesz.
Ez szép lett, ha Ducati, Trutyi, vagy Bimmer lenne, akkor a fanyalgóknak is tetszene. Szépen hozták a Panelka stílusát, a blokk is olyan, mint a régi 2T volt, formailag, szerintem zseniális. Az ára persze lehetne másfél, de ilyne időket élünk.
Rxnyóc előggye.
Wankel-motoros fűnyíró 1972-ből, nem sámli!
De ennyiért kurvára leélt renault master,vagy fekete E60-as BMW-t vagy egy thaiföldi luxusnyaralást lehet veni malájkurvákkal egy hónapra.
Sehogy.
Ez csak gyáwa. Gangeszi bajszos fekete lábúaknak való.
Amikor 1,7 millióért 43 lóerős KTM Duke 390-et, 1,9 millióért pedig 39 lóerős Kawasaki Versys-X 300-at lehet venni, akkor nem értem hogy hogyan lenne életképes ez a giccses rom ennyiért?
De Euro5-ös nyenyőce!!!
Hat...... nem fekete............ sarga szigszalaggal...........
Tudnék mit venni az árából
Még amúgy is randaaaaa