Mindegy: egyelőre tartom magam a nejemmel kötött megállapodáshoz - a derekamnak is jót tesz a háromnegyed óránkénti megállás, kinyújtózás, bár amúgy elég kényelmesek az ülések, 3-400 km-t biztosan elmennék egy seggel.
Igen.
Bár a nyájimmunitás még a svédeknek sem jött össze, csak a 10* több halott....bár most mi is belehúztunk rendesen, ez majd a végén derül ki mi volt a jó stratégia.
Az biztos hatásos a kárpiton, de a burkolatok mögött lerakódott kátrányt nem tünteti el.
Sajnos az én kocsim is ilyen volt, ezért tudom. Szétszedek valamit és még 5 év után is megcsap a vasúti kocsi szag.
A légcsatornákat is le kellett bontanom és mosószerrel, meg szivaccsal rendesen kimosni, mert ott is le volt rakódva. Egy 5 éves kocsinál úgy hogy ilyet még a 20 éves Astrán sem tapasztaltam.
Mondom én hogy nektek semmi sem jó. Akkor a svédekkel példáloztatok hogy bezzeg ott nem kell, most hogy ez van, most az a baj
A svédeknél nem volt semmi intézkedés, még a maszk sem volt előírva.
Mit szeretnél hogy lépjen?
Legyen megint kijárási tilalom és távoktatás?
Megmondták, ezt szeretnék elkerülni. Úgy gondolják hogy ha betartják az emberek maszk, távolságtartás, és higéniás szabályokat, akkor elkerülhető, mert ez a gazdaságnak sem jó.
Ha nem tartják be, akkor saját magukat szopatják be az emberek, mert kénytelenek lesznek elrendelni újra a karantént.
Hiszik a dohányosok, de nem. Tényleg örökre büdös marad, legfeljebb eladásra el lehet hitetni a vevővel hogy nemdohányzótól veszi.
Oldószerbe kéne meríteni az egész kocsit, akkor talán.
A műszerfal belsejében lerakódik, és azt senki nem aprítja szét kipucolni.
(Elsőre ijesztő volt, de már megszoktam és imádom. Először olyannak tűnt, mint amikor egy kifejezetten szélérzékeny kocsiban (pl. 120-as Skoda) oldalról viharos széllökés ér, csak éppen nem az árokba akar letolni, hanem a sáv mértani közepére. Aztán megszoktam, precízebben is vezetek azóta - meg az érzékenységét lejjebb is vettem a beállításainál).
Jelenleg annyit veszel a gyógyszertárban, amennyit akarsz. Később nem biztos hogy így lesz: én megvettem a második 50db-os dobozzal, mert az első nemrégen elfogyott. Tavasszal 24500,- forintot fizettem érte (nem CE-jeles!), most CE-jeleset kaptam 4450,-ért.
Bár a nyájimmunitás még a svédeknek sem jött össze, csak a 10* több halott....bár most mi is belehúztunk rendesen, ez majd a végén derül ki mi volt a jó stratégia.
Sajnos az én kocsim is ilyen volt, ezért tudom. Szétszedek valamit és még 5 év után is megcsap a vasúti kocsi szag.
A légcsatornákat is le kellett bontanom és mosószerrel, meg szivaccsal rendesen kimosni, mert ott is le volt rakódva. Egy 5 éves kocsinál úgy hogy ilyet még a 20 éves Astrán sem tapasztaltam.
Hogy ez jo vagy nem attol fugg kit kerdezel,alfat vagy teged akkor NEM.
A svédeknél nem volt semmi intézkedés, még a maszk sem volt előírva.
Legyen megint kijárási tilalom és távoktatás?
Megmondták, ezt szeretnék elkerülni. Úgy gondolják hogy ha betartják az emberek maszk, távolságtartás, és higéniás szabályokat, akkor elkerülhető, mert ez a gazdaságnak sem jó.
Ha nem tartják be, akkor saját magukat szopatják be az emberek, mert kénytelenek lesznek elrendelni újra a karantént.
Oldószerbe kéne meríteni az egész kocsit, akkor talán.
A műszerfal belsejében lerakódik, és azt senki nem aprítja szét kipucolni.
(Elsőre ijesztő volt, de már megszoktam és imádom. Először olyannak tűnt, mint amikor egy kifejezetten szélérzékeny kocsiban (pl. 120-as Skoda) oldalról viharos széllökés ér, csak éppen nem az árokba akar letolni, hanem a sáv mértani közepére. Aztán megszoktam, precízebben is vezetek azóta - meg az érzékenységét lejjebb is vettem a beállításainál).
Ja mégsem, abban a kezedben a kávés poharat kell tartani