Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

5 éve én egy 10mm ledet tettem be hátra a motorba
Most lusta vagyok ennyit szarozni vele
Ez igy van, a honda tulsulyos turaendurokat csinál valamiért. Legalább 40kg plussz súlyt épitenek bele valamiért. Ha dct-s akkor még vagy 10 kilo plussz.
Én 5 éve szórakoztam vele - akkor elég fosokat lehetett venni.
A nem bajonett zárás ból volt több fajta is
Szerintem ez robogó index LED izzó lehet mert elég fényes simán van 10 watt izzzo fénye
Alin biztos van ezer fajta de a neten keresztül nem kehet tudni milyen fényes
Nekem ilyen van a GS500 első lámpájában helyzetjelzőnek. De már meg nem mondom a típusát - vagy 200 forint volt Vateráról (akkoriban rendeltem egy marékkal, a műszerfalat LED-esítettem, meg az indexeket próbáltam - ez utóbbi nem jött össze, mert túl gyenge volt a fényük, alig látszott).
Ilyen típusú LED izzó val találkozott már valaki?
Kb 4 watt YU izzó fényt kellene kiváltani
Amit a boltban találtam mind nagyon erős volt. 4db van a hátsó világításnál és ha a LED van benne 2x erősebben világít mint a fék lámpa
Lehet, nem kovetem. Ezek a turaendurok nem egy pehelysulyuak.
A hondánál lehet, mások meg 160lovas motort adnak piacra 220kg menetkész tömeggel...
Sajna ebbe a kategoriaban ez lett az atlagos tomeg..
Nekem pont hogy a cicalámpás nem tetszik jó lehet az a sor4, biztos nem egy erőbajnok de jó nyomatékos lehet
Ja, vonzó az a pálcika futómű meg az a 240kg feletti szárazzömeg...
Vfr 800x
https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/versys_1000/kawasaki_versys_1000_absktrc-15916339
Mondjuk ez épp nincs tulárazva
Abban meg az állolámpás nem jön be, a frissitett modell meg megint drága
Versys1000
Mondjuk ha már bmw, az még ott van a szeren.
Drága. De megfordult a fejemben párszor.
Xr1000
Az is, multkor volt egy figura 1200 f-el, nem rossz de azért az elöd xx jobb volt szerintem. A zzr-t azért nem cserélném le arra. A túraendurok házatáján meg a sorkettö a divat, egyedül az 1200x fut négyhengerrel - bár ez is nehéz mint a sár. Az Afrika is bejönne, csak a sorkettöt ki kéne probálni elötte hogy milyen.
A Veszprémi elkerülő egy része kétsávos,utána megint 2x2.
Mondom hogy kenyelmesebbnek tunik.
Akkor bocs, rosszul emlékeztem.
Mindketto interkontinentalis turara, egyik gyorsabb masik kenyelmesebb, de kb ugyanaz a felhasznalas es tul nagy kulonbseg nincs koztuk.
A zzr bulisabbnak tunik.