Na, csak jó lesz neked ez a kocsi életed végéig. Tehát szólj az asszonynak, hogy jövőre lesz rá egy tuti vevő igaz kissé (sokkal) ár alatt, de az biztosan.
Phasz se tudja: a váltássegéd már 2000 fordulatnál a magasabb fokozatért könyörög - erre persze nem vagyok hajlandó.
Amúgy mélyről húz mint a vízhordólány: a Ceed 6000-en adta le a 109 lovat, és 5200-on a 137 Nm nyomatékát (a későbbi kiadásokon lejjebb tornászták a nyomatéki fordulatot, de azok már csak 100 lovasak). A Clio kis három hengerese ötezren tudja a 100 lovat, és 2750-en a 160 Nm-t. Egyszerűen sokkal jobb vezetni, nem KELL pörgetni. Ha túl leszek a bejáratáson, akkor azért fogja kapni az ívet, mert én SZERETEM az autókat pörgetni.
2., Tegnap tettél fel két képet egy sötétkékről.
3.,....
Haza is vittétek? Külsejéről muti fotókat - ez nem az azúrkék metál, hanem sötétkék, ugye?
A váltó segéd meg kapja be nem a kocsit nézi mi a jó neki hanem a környezet védelmi dolgokat
Amúgy mélyről húz mint a vízhordólány: a Ceed 6000-en adta le a 109 lovat, és 5200-on a 137 Nm nyomatékát (a későbbi kiadásokon lejjebb tornászták a nyomatéki fordulatot, de azok már csak 100 lovasak). A Clio kis három hengerese ötezren tudja a 100 lovat, és 2750-en a 160 Nm-t. Egyszerűen sokkal jobb vezetni, nem KELL pörgetni. Ha túl leszek a bejáratáson, akkor azért fogja kapni az ívet, mert én SZERETEM az autókat pörgetni.
Utolsó előtti kattanás volt a nekem jó pozíció
Amugy gratulálok megtettétek az első lépést a buzisag felé, már csak a citromos sörre kell rászoktatnod
Ha igen, nem célravezető nem pörgetni
Simán ki lehet végezni 80 ezer km alatt is