Próbáld ki ehy tachografos kocsiban és akkpr kiderül mennyire pontos mert már bagy 10 ébe még az alsó katecóriás gps-ek is pontosak igez nem hitelesek mert nem adnak nekik, de még csak nem is hitelesítettek ellenben elég jó támpont, nekem évekig ment a gps s ksmionokban és ugyanannyit mért mindkettő és abbsn egyetérthetünk, hohy a tachográfok viszont hitelesítettek ami alapján büntetnek is és a bíróság is elfogadja pontos adatnak. Tehát amit egy akár telós gps is mér az elég pontos annak ellenére, hogy a hatóságok nem fogadják el.
Ha nem motorozok, nem költök semmire, akkor kb. igen. Viszont az autót - az egy hónapig tartó akció során - 850 ezer Ft kedvezménnyel, cakkumpakk 4.059.000,- forintért vettem (ebből a 765 ezer hitel), most megrendelve (egy pár százalékos áremelés után) viszont már több mint 5 milliót kellene érte kiperkálnom. Annyi pénzem még jövőre sem lenne... ...és annyit szerintem nem is ér egy majdnem fapados verzió. Tessék, itt a mostani ára (ki tudja jövőre mennyi lesz...) : https://www.renault.hu/szemely...
Nix Cofidis!
"Csak" 765 ezer forint sima OTP-s folyószámlahitelem van rá, dec. 31-ig 5,7 % THM-mel. Ha mázlim van, addigra nagyjából vissza is tudom fizetni.
És valóban. Bár alapból a telefonod nem hiteles, de nem is a telód méri a sebességet, hanem a GPS műhold, hatósági hitelesítéssel ellátott etalon atom órák összehasonlításával következteti ki. Tehát a GPS az hiteles eszköz, és rendkívül pontos mérést tesz lehetővé.
De persze mint minden mérésbe ez is tud összeszedni hibát, a légköri zavarok, földi visszaverődések miatt, ezért nem egyetlen méréssel állapítja meg a sebességet a navigáció sem, hanem több mérés átlagát veszi alapul így kiküszöbölve a hibát, viszont ez így lassabb kijelzést tesz lehetővé, vagyis gyorsításkor, lassításkor pontatlan a mérés. Egyenletes sebességgel haladva, viszont nyugodtan lehet hitelesíteni hozzá az autó óráját, annyira hogy így is szokták. Priusnál is van lehetőség, hogy az ODB-n keresztül korrigálja az autó kijelzését hosszútávú GPS-es mérés alapján, és akkor pontos lesz. Amúgy pontosan mér mert a távolság kijelzésben nincs eltérés, szóval csak a kijelzés amit manipulálnak.
Az nem igaz hogy pont 5km/h. Mindegyik gyártónak eltérő a hibája. VW csoportnál meg ezek szerint a Rönyónál fix 3km/h a plusz.
A japóknál 8-10% az eltérés jellemzően, legalább is amivel én mentem eddig.
Teslánál nincs házilag kimutatható eltérés, az pontosan mutatja gyárilag.
A szabály amúgy úgy szól hogy kevesebbet nem mutathat, és felfelé is csak +10% +4km/h-t csalhat az óra.
Azaz ha 100-al mész a valóságban, akkor a kijelzett értéknek 100 és 114 közé kell esnie. 50nél 50-59 lehet ez az érték.
Már van hozzá autód is.
Ejha,...... es mivan azidexes szarul elunk,szegenyedunk dumaval?
https://totalcar.hu/tesztek/ha...
"Csak" 765 ezer forint sima OTP-s folyószámlahitelem van rá, dec. 31-ig 5,7 % THM-mel. Ha mázlim van, addigra nagyjából vissza is tudom fizetni.
De persze mint minden mérésbe ez is tud összeszedni hibát, a légköri zavarok, földi visszaverődések miatt, ezért nem egyetlen méréssel állapítja meg a sebességet a navigáció sem, hanem több mérés átlagát veszi alapul így kiküszöbölve a hibát, viszont ez így lassabb kijelzést tesz lehetővé, vagyis gyorsításkor, lassításkor pontatlan a mérés. Egyenletes sebességgel haladva, viszont nyugodtan lehet hitelesíteni hozzá az autó óráját, annyira hogy így is szokták. Priusnál is van lehetőség, hogy az ODB-n keresztül korrigálja az autó kijelzését hosszútávú GPS-es mérés alapján, és akkor pontos lesz. Amúgy pontosan mér mert a távolság kijelzésben nincs eltérés, szóval csak a kijelzés amit manipulálnak.
https://eur-lex.europa.eu/lega...
A japóknál 8-10% az eltérés jellemzően, legalább is amivel én mentem eddig.
Teslánál nincs házilag kimutatható eltérés, az pontosan mutatja gyárilag.
A szabály amúgy úgy szól hogy kevesebbet nem mutathat, és felfelé is csak +10% +4km/h-t csalhat az óra.
Azaz ha 100-al mész a valóságban, akkor a kijelzett értéknek 100 és 114 közé kell esnie. 50nél 50-59 lehet ez az érték.