Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És az a szűr, cifra szűr, vagy csak simán melós szr??!
Egyébként miből gondolod, hogy az specifikusan benzinszűrő? Univerzális, ez mindenhogyan tisztíccsa a rencert.
Szűr.
Légy szíves, homályosíts fel, mert tájékozatlan vagyok ebben a témában, de mit csinál a benzinszűrő a gyújtókábelen??
Azt nem értem miért menekül aki béna
Én amikor a rendszam nélküli el toltam minden egyes percben tudtam hol tudom lerázni az esetleges üldözőket
Vagy anno gyerek korban a szimoval jogsi nélkül Ott is mindig megvolt a menekülési útvonal. Ha mégsem akkor meg nem is menekültünk Inkább eltűrtük azt a pár pofont
Biztos eldugult.
Nem indul, az Istennek sem....
Mi a baj ezzel.
Zavarszűrő a gyújtáson.
Ezt a faszságot. Akkor nem fogom elvinni az Amarok-ot, mert nem nyomhatom neki. Majd megyek a Transporterrel, az nem teherautónak van vizsgáztatva, csak abba még hervadtabb az a hulladék diesel.
RÉgi szép idők, amikor Simóval ráztuk le a rendőröket
Újpesti vasúti hídon betoppant az ember elé, farolás vissza
Osztály társam a lom ducatoval 4 év akart kitermelt egy 7,5 tonnás rönót meg egy sprintert
Heti 2 olasz kanyar évi 50 héten
Szóval azért nem kell sajnálni őket. Rendes idővel se hal égen egyik sem
Ez meg teljes agyatlanság. Pont azok akik normálisa közlekednek, pihennek, ők lesznek megszivatva és azok akik eddig is agyatlanul mentek azok mehetnek tovabb
Azt mondja jóbarátom hogy ez régóta megy de ő nem gondolja hogy rövid időn belül bevezetik. Végülis mindegy a dátum találgatása ha bevezetik mocskos nagy szívás lesz.
Ami miatt még tiltakozás volt ellene az az, hogy ez nem fog vonatkozni a 3. országbeliekre így a szerbek, törökök stb. maradhatnak sokkal olcsóbbak így elviszik a fuvarokat.
Is viszont innentől több furgonsofőr kell ha ugyanennyit akarnak fuvaroztatni mert jelenleg ahhoz, hogy legyen fizetés havi 20000km-t kell menni az meg nem fog menni.
Ha van tacho akkor minden van......pedig ez régi cél, hogy a furgonosok se mehessenek a világba pihenő nélkül, telón nem megy a linkelés, de rá lehet keresni a cikkekre.
Nem a sofőrökkel akarnak kibaszni, hanem a szállító cégek tulajdonosaival.
Ha ez igaz, a fél haveri társaságom leszopja magát. Kérdés hogy egy az egyben átvezetik a pihenő időket is vagy csak a sebesség miatt kell ? Nem hinném hogy ennyire ki akarnak baszni a néppel.
Hmmmm.
No, megszavazták az eu-ban a kamionsofőrökre vonatkozó új szabályokat amik itt uhyan me, sokunkat érint (engem sem igazán ha csak nem azért mert újabb melónélküli nemzetközisek lehetnek így azok jönnek a helyünkre) ellenben van ehy rész ami itt már érint pár fórumtársat nevezetesen, hogy a 2.5t feletti tgk-kat is el kell látni tachográffal, gondolom lesznek kivételek, de ha úgy lesz mint 2004-ben mikor eu tagok lettünk akkor ez minden céges autóra vonatkozni fog na meg amivel távolabbra mennek a telephelytől 50km-nél.
Sziasztok!

Érdekelne, hogy hányan vagyunk itt,akiknek japán belpiacos motorja van.
Tesómnak és nekem is JDM gépünk van,neki egy 98-as CB1300 SC40,nekem egy 97-es CB250F Hornet MC31.

Mindketten rajongunk a belpiacos gépekért,ezért úgy gondoltuk megpróbáljuk összegyűjteni egy Facebook csoportban a hasonlóan fanatikusokat.

Ha esetleg valakit érdekel,itt a link:
https://www.facebook.com/group...

Üdv:
Matyi
Én azokat anno megragasztottam
Úgy gondoltam inkább tekerek bele menet javítottam ha bontani kell
Melegíteni nem lehet ott aztán bitang cucc valami engedni fog En arra számítok 5-ból ha 1 kijön akkor az nem is olyan rossz arány
Ugyan evvel van a hajtókar csavar is pamacsolva
Szerintem idén meg a garázsban alszik utána egyre gyakrabban lesz az ember lusta beállni