Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

haveréknál megmérgezték a vizslát, szerencsre időben észre lett véve és az állat doki is elvállalta este féltízkor
túl élte pár napig elég bágyadt volt utána egész jó lett
tök virgonc volt és rá egy hétre elvitték sétálni a csatorna partra általában heti 2 túra 2-3km és egy hétvégi 8-10km a menü gyalog-biciklivel ahogy épp sikerül
a kutya mint aki meg van őrülve úgy futkosott a túrán aztán este lerogyott a helyére aztán meg se nagyon mozdult reggelig, akkor is csak annyit hogy elkezdett okádni meg remegni meg majd össze esett
irány a doki aztán hiába kapott infúzió meg hasonló jókat(30+ezerért) nem élte túl, a doki szerint a vizslák túl tudják hajtani magukat olyan mértékben hogy az izmok károsodnak
Hondán sincs ilyen.
Zabálni való. Részvétem.
Azért azt nem hiszem hogy kenés nélkül, de manapság villanymotorral a gyári tesztelés során jól megpörgetik, és ez a bejáratás.
Ez leginkább a szoci gépeken volt igaz. De ott is fokozatosan kellett növelni a fordulatot és a terhelést.
Manapság már tudnak olyan felületet hónolni a hengerre amit nem kell bejáratni. Leginkább csak azért ajánják hogy ha valami gyártási hiba van az ne nagy sebességen derüljön ki.
7 év nem sok
Bár nekem a bullterrier 6 évesen eldőlt és kimúlt Pillanatok alatt, minden előjel nélkül
Köszönöm mindenkinek
Baszki.
Nyugodjék békében. Nem jutott neki hosszú élet....
2013-2020
Én még az évente dolgot sem tartom sem tarto, annyira fontosnnak mint a 10000km körülit, de amit írsz az szerintem tök jó.
Na, itt az új Szvitty, ráncfelvarrás után: https://index.hu/gazdasag/2020...

Főbb változások, amik a cikkből nem derülnek ki:
- A vezetéstámogató rendszerekből (ami eddig csak a legmagasabb, GLX felszereltség kiváltsága volt) jónéhányat az olcsóbb változatokban is bevezetnek.
- sacc / köbgyök minden felszereltség megdrágult mintegy 5-600 ezer forinttal.
- és a legfontosabb: az eddigi kitűnő, pörgős, mégis takarékos 90 lovas motort lecserélték egy undorítóan hitvány (de még takarékosabb) 82 lóerősre.

Innentől kezdve végképp nem bánom, hogy a Clio-t választottam.
Én is sokalltam a 30 ezres periódust, de (állítólag) az autó komputere számolja az igénybevétel alapján - ami nem nagy, mert turbós benzinesként is néha forog 2000 felett, még pályán se, mert 8 gangos. Ha kicsit jobban húzatod, 180-nál kapcsol 8-at, egyébként meg lent tartja mindig a fordulatot. Úgy forog, mint egy kamion motor ott meg 80-100 ekm is lehet az olajcsere.
Meg az se mindegy hogy mit önt bele az ember. Én a liquire esküszöm, motorban és autóban is. Igaz az ár miatt kipróbáltam mindent de akkor is az a legjobb
Abban a motorban van kb 8liter olaj. Az azért elég sokat kibír. 15ezrenként cseréltük és tényleg újszerű olaj jött le belőle egy 300ezer felett futott autóból. Egy szutyok szar a bmw de el kell ismerni hogy elég precíz és jó dolgokat csinálnak. Ha abba az N-es motorba nem azt a bicikli láncot teszik, jóformán örök élet.
Nem, benzines, 1 éves, 20i, a motorszámát nem tudom hirtelen. Az öreg (2006-os e90) az d volt, de az meg M47, az előző generációs motor. Ott 15-önként csereberéltem.
Ezer km-nél biztosan nem fogom, de évente azt igen. Nálam kb. 8-10 ezer km-t fog jelenteni, ennek "bele kell férnie".
Ja....
Akkor ne cseréltesd, te tudod.
A tied az N47d20 motoros?
Ahhoz képest hogy mindenki fikázza a 30e-res periódust,ti rendesen sztároljátok.
Én inkább 10-15ezrenként cserélem.
A BMW-nél is 30 ekm, vagy 2 év, amelyik hamarabb van. Teljesen ép volt az olaj (szemre) 30 ekm után, aranysárga... az olajszűrőt nem néztem
A turbó meg hidegen fütyül, hallható, kb. 1 perc után halkul el - érdekes. Nem hinném, hogy addig olaj nélkül megy, valszeg addigra áll be a végleges olajnyomás.
Neked akkor Eddig csak szar motorjaid voltak. Nekem egyiken se volt ilyen megkötés
Mondjuk a többségén a 6 ezres fordulat már piros volt