meglett a jogsim azt mondta apám hogy az azévi szőlő termést megkapom aztán azt veszek rajta amit akarok
összejött 120 ezer és meglett a 10 éves zsiguli
ekkor 50 forint volt a napszám szóval max 10 ezer volt egy havi bér, ennek tükrében az a zsiguli kibaszott drága volt mert egy évi bér volt
amúgy anno a 8 éves fapad astra se volt arányaiban kevesebb
de a mostani verso sincs egy évi átlag munkabér igaz ez a legöregebb a csapatban de a legtöbb biszbasz ebben van plusz azért mindenben nagyobb a többiektől
Ezzel én is így vagyok - akkoriban 62 kg volt a "versenysúlyom", manapság másfélszer ennyi. A Yarist is kihíztam, eleinte simán, kényelmesen elfértem benne, 7 évvel később meg már nagyon nem.
17 évesen én is nagyon örültem a zsigulinak
most már kínzás lenne ha egy sopron oda visszát le kellene tekerni vele, komolyan mondom inkább robogóval mennék mint zsigulival
17 éves 2T 601-es Trabival voltunk anno a bolgár tengerparton, meg sok ezer km-es erdélyi körutakon is - 3 fővel, sátrakkal, matracokkal. Istenem, de szép buli is volt!
Nekem nem is az erővel van bajom, mert 50LE-val is vígan elvoltam, hanem a reakciók késlekedésével, amíg hajlandó reagálni.
Biztos megoldják az ilyen RS skodákon, meg a drágább sportmodelleken, de régen egy alap szaros Ibiza, vagy Suzuki Swift is tudta alapból, csak kisebb volt az ereje, amire igazából nincs is szüksége az embernek. De most azért vegyen az ember egy 200LE-s sportkivitelt (amiben már 50LE-t a villanymotor ad hibrid üzemmódban, a SKoda RS-nél is) hogy a durván nagyobb fogyasztás mellett 99%-ben ne használjam az erőt, de legyen normális gázreakciója?
Szóval hogy megkönnyítsem Zoli dolgát "régen minden jobb volt"
Kiváncsi leszek az 1.8 szívó benzin hogy tolja a nagy kasztnit
Az biztos hogy nem szerény fogyasztás terén mert 8 liter az alap
De ha azt veszem hogy anno a Zsiguli is nagyjából ennyit evett akkor kibirható
És itt nem kell baszakodni se a vezérléssel se az egr se egyéb szarokkal Akkor azért a 8 liter nem olyan gáz méret az olaj csere kívül nincs plusz költség ráadásul elmegy az ezer forintos elf olajjal is
De tényleg.
Mai autókban már nincs meg a kraft, hiába van bennük lóerő. Beleértve a véges V6-os Amarokot is. Tol mint a mozdony, ha megindul, de odalépek és csak szenved, pedig már a sport üzemmódját is megtaláltam a DCT váltónak.
TSI motorokat meg hagyjuk. Másodperc is eltelik mire történik valami.
Nagybátyám régi Porsche motoros Seat Ibizája, na abban volt bugi. Szívó motor, hengerenkénti szívótorok befecskendezéssel, 16 szeleppel azonnal reagált és ment, nem gondolkodott.
Na szóval utóbbihoz képest természetesen elég lomha a Prius az attkinson motorral, és az eCVT erőátvitellel, de a mai kínálatban nagyon nincs mit szégyenkeznie.
És őszintén szólva a peres gumival a futómű sportossága is a családi autók felső szegmensébe helyezi.
Amarokkal azt hittem leesek az útról, olyan mint egy hinta ló, miközben azokon az úthibák is megrángatják amit a Priussal észre sem vettem.
Dehogy csodol,csak a tulajdonosek rajottek hogy a szekta zsebei is vegesek,nem lehet pumpalni folyamatosan mert kipusztulnak.Ezert probaltak atszervezni.
Hat ez a kurvasok lehuto ettermiseginek nem jott be es sipakolni kezdtek.
Basszus, íme az eredmény. Még be sem csődölt rendesen az Index, Bogyónak kezd megjönni az esze. Mi lesz így diktárOrbán független és józan ellenzékével?
Ez lett volna a drágább, INTENS felszereltség, igazából ilyet szerettem volna - csak hát ugye a takaró hosszúsága még akciós áron is rövidke volt: https://player.hu/auto-motor-2...
Ja, ez a vérnarancs szín, tényleg nem rossz.
összejött 120 ezer és meglett a 10 éves zsiguli
ekkor 50 forint volt a napszám szóval max 10 ezer volt egy havi bér, ennek tükrében az a zsiguli kibaszott drága volt mert egy évi bér volt
amúgy anno a 8 éves fapad astra se volt arányaiban kevesebb
de a mostani verso sincs egy évi átlag munkabér igaz ez a legöregebb a csapatban de a legtöbb biszbasz ebben van plusz azért mindenben nagyobb a többiektől
most már kínzás lenne ha egy sopron oda visszát le kellene tekerni vele, komolyan mondom inkább robogóval mennék mint zsigulival
Biztos megoldják az ilyen RS skodákon, meg a drágább sportmodelleken, de régen egy alap szaros Ibiza, vagy Suzuki Swift is tudta alapból, csak kisebb volt az ereje, amire igazából nincs is szüksége az embernek. De most azért vegyen az ember egy 200LE-s sportkivitelt (amiben már 50LE-t a villanymotor ad hibrid üzemmódban, a SKoda RS-nél is) hogy a durván nagyobb fogyasztás mellett 99%-ben ne használjam az erőt, de legyen normális gázreakciója?
Szóval hogy megkönnyítsem Zoli dolgát "régen minden jobb volt"
Az biztos hogy nem szerény fogyasztás terén mert 8 liter az alap
De ha azt veszem hogy anno a Zsiguli is nagyjából ennyit evett akkor kibirható
És itt nem kell baszakodni se a vezérléssel se az egr se egyéb szarokkal Akkor azért a 8 liter nem olyan gáz méret az olaj csere kívül nincs plusz költség ráadásul elmegy az ezer forintos elf olajjal is
Mai autókban már nincs meg a kraft, hiába van bennük lóerő. Beleértve a véges V6-os Amarokot is. Tol mint a mozdony, ha megindul, de odalépek és csak szenved, pedig már a sport üzemmódját is megtaláltam a DCT váltónak.
TSI motorokat meg hagyjuk. Másodperc is eltelik mire történik valami.
Nagybátyám régi Porsche motoros Seat Ibizája, na abban volt bugi. Szívó motor, hengerenkénti szívótorok befecskendezéssel, 16 szeleppel azonnal reagált és ment, nem gondolkodott.
Na szóval utóbbihoz képest természetesen elég lomha a Prius az attkinson motorral, és az eCVT erőátvitellel, de a mai kínálatban nagyon nincs mit szégyenkeznie.
És őszintén szólva a peres gumival a futómű sportossága is a családi autók felső szegmensébe helyezi.
Amarokkal azt hittem leesek az útról, olyan mint egy hinta ló, miközben azokon az úthibák is megrángatják amit a Priussal észre sem vettem.
Hat ez a kurvasok lehuto ettermiseginek nem jott be es sipakolni kezdtek.
Nemzeti konzultációt kitöltötted már?
https://player.hu/auto-motor-2...
Ja, ez a vérnarancs szín, tényleg nem rossz.