megnéztem azt a kocsit a neten, nem rossz de mégse az igazi
a nagy navi meg hasonló apróságok nem rosszak de a forma olyan "izééé"
a vw póló szerintem sokkal jobb formaterv, bár egy millával hosszabb.........
a kurva nagy rakás fostól lényegesebben szebb kocsi
persze 110 ezernél nem kellene féktárcsákat cserélni meg pár apróság van ami miatt tuti nem annyi van az autóban mint az órában de ha dupla ennyi van az se vészes, megkockáztatom ha 3x ennyi akkor is még elmegy nálunk még 10 évet
körbemértem a festéket mindenhol 100 alatt volt a beltér se szarrá kopott, a hátulján is látszik hogy nem cementet szállítottak vele életvitel szerűen
ellenben olyan 4-500al drágább mint a reális értéke, de ez egy ilyen szakma, mindenki át fog baszni
nem az a baj hogy javítva van, az sem hogy ez-az el van kopva, még az sem érdekel hogy ki van az ülés égetve
az a baj hogy ezek a hibák lehetőség szerint el van sumákolva, és ezzel szemben annyi az ára mint a hibátlannak
még nem van meg, kb 3 hét mire rendszámot kap azt mondja az ember káosz van mindenhol, régen 5-7 munkanap alatt mindig megvoltak most azt mondja a 2 hétbe 100% hogy nem fér bele, a 3 hét is olyan 90% csak
Az öreg nácibárkának tavaly cseréltettem a komplett elejét de rohadtul nem érdekel a festékvastagság, nagyon putri állapotban van. És tudtam mikor anno megvettem, hogy a bal hátulja gombóc volt, nem eszi a gumit, 2%-ot terpeszt kifelé menetirány szerint az összetartás, nem venni észre gumin sem, a hátsó szélvédő sorozatszáma ugye nem passzol a többiével mert az új kellett bele. El nem cserélném másik öreg 3asra!
Mert a lakk 2 helyen feljött
Aztán ha így fújom szarul mutat ha a szóró hitet csiszolom akkor meg gép nélkül elég béna lett volna
Aztán inkább lecsiszoltam Az alapozóig mert így nincs tévedés a kocsi zöld az alapozó fehér aztán amikor nagyon világos zöld lett ott meg lehetett állni
Utána a nitro lehozta mindenhol a festéket
Ha adnék egy gépi polirt neki Akkor kb senki sem látna hogy nem gyári fény csak az aki megtalálja a Bogár lábnyomát mert néhány hegyen sajna rálépett, de nagyon keresni kell hol van
Az a vicces hogy én szépen lecsiszoltam az alapozóig Majd ment a festek egy rétegben és 2 réteg 2k lakk És mindenhol 100 alatt maradt a festek szóval lehet szépen is festeni
De ahol a tetőn is 250 a festek itt már nagy volt a baj
Legfőképp hogy azért egy 2 millás kocsin ezt illene elmondani hogy fényezés volt
Mertem itt ott 600 körüli vastagságot is
Volt ahol Ida se jöttek amikor elővettem a mérőt
Egyik ember érdekes mód csak akkor mondta hogy kötve volt fújva ( fél körbe mert a jobb fele gyári értek full karc)
Amugy a parkolási sérülésekkel csak annyi a baj hogy lebasszák a festéket ott rohad évekig ( felületi rozsda nem gáz ) majd kb semmi elő kezelés nélkül megy a gitt rá és festik
Ugyanez a kisebb törés zúzódás menet rendje
Elem csere többnyire sokkal jobb kivitelezéssel van festve
Vicces ez a festékmérés, nemrég hoztunk egy autót. Szemre senki sem vette volna észre hogy fújva volt, gyönyörűen megcsinálták. Az ép elemek 250korul voltak es volt a jobb oldalán több helyen 350-400 meg ahol kiakadt. Kiderült hogy a parkolási sérüléseket javították ki mert így drágábban tudják eladni. Fiatal autó, cascoval.
Na csak annyit akartam ezzel hogy kit érdekel mit mutat a műszer ha az autó szép...
a nagy navi meg hasonló apróságok nem rosszak de a forma olyan "izééé"
a vw póló szerintem sokkal jobb formaterv, bár egy millával hosszabb.........
persze 110 ezernél nem kellene féktárcsákat cserélni meg pár apróság van ami miatt tuti nem annyi van az autóban mint az órában de ha dupla ennyi van az se vészes, megkockáztatom ha 3x ennyi akkor is még elmegy nálunk még 10 évet
körbemértem a festéket mindenhol 100 alatt volt a beltér se szarrá kopott, a hátulján is látszik hogy nem cementet szállítottak vele életvitel szerűen
ellenben olyan 4-500al drágább mint a reális értéke, de ez egy ilyen szakma, mindenki át fog baszni
az a baj hogy ezek a hibák lehetőség szerint el van sumákolva, és ezzel szemben annyi az ára mint a hibátlannak
Aztán ha így fújom szarul mutat ha a szóró hitet csiszolom akkor meg gép nélkül elég béna lett volna
Aztán inkább lecsiszoltam Az alapozóig mert így nincs tévedés a kocsi zöld az alapozó fehér aztán amikor nagyon világos zöld lett ott meg lehetett állni
Utána a nitro lehozta mindenhol a festéket
Ha adnék egy gépi polirt neki Akkor kb senki sem látna hogy nem gyári fény csak az aki megtalálja a Bogár lábnyomát mert néhány hegyen sajna rálépett, de nagyon keresni kell hol van
De ahol a tetőn is 250 a festek itt már nagy volt a baj
Legfőképp hogy azért egy 2 millás kocsin ezt illene elmondani hogy fényezés volt
Mertem itt ott 600 körüli vastagságot is
Volt ahol Ida se jöttek amikor elővettem a mérőt
Egyik ember érdekes mód csak akkor mondta hogy kötve volt fújva ( fél körbe mert a jobb fele gyári értek full karc)
Amugy a parkolási sérülésekkel csak annyi a baj hogy lebasszák a festéket ott rohad évekig ( felületi rozsda nem gáz ) majd kb semmi elő kezelés nélkül megy a gitt rá és festik
Ugyanez a kisebb törés zúzódás menet rendje
Elem csere többnyire sokkal jobb kivitelezéssel van festve
Na csak annyit akartam ezzel hogy kit érdekel mit mutat a műszer ha az autó szép...
Havert is beszopatták a tető is törve volt
Ellenben az 1,8 eszik alap 8 litert ami simán 12 városban ha nem vigyáz az ember