Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez az első pillanatban az volt ahogy megvettem
Még egyszer: a fene tudja.....
A fene tudja, lehet, hogy már cserélték és amit beletettek már nem bír annyit, de azért nagy az a súly és méretre még talán a közép alja így simán lehet alulméretezett cucc bár ha ez nem szokásos a többinél akkor a fene tudja.
1.5-1.6tonna. De ez nem indokolja. Ismerősök közül senkinek nem volt még ilyen gondja, 100ezernél.
Sőt taxis ismerős 300-at ment el vele.
Meg nem tudom Hollandiában mennyire szarok az utak? Ott volt ez legtöbbet használva.
Szerintem már az összerakáskor rozsdás volt! Csodák nincsenek gépész Úr !!
Nincs benned kalandvágy!
Mi a súlya a Leaf-nek?
Csak mint a többi na meg saját hibás volt.
Állat a gép kell rá.
Nagyon úgy tűnik.
El nem dobd, ennek még hasznát veheted!
https://szeresdmagad.hu/Pretty...
Vaszegy ez a renyó hatása.
Ha már autó gányolás.
Én meg trapézgömbfejet cseréltem a Leaf-ben, mert asszony panaszkodott hogy kóvályog az autó.
Mitől tud így szétverődni egy gömbfej? Életemben nem láttam ilyet. Mindig szép fényes volt a gömbfej amit szétszedtem.
Gumiharang ép volt, és teli volt zsírral.
Jaaaaaa......úgy könnyű!
A citrom mint Citroen ?
Nem ok nélkül szar a francia

Kiváncsi leszek nekem a végtelen történet mikor ér véget.
Nem volt öröm főleg annak fényében, hogy én barmoltam el, de ez pont kellett......
Fájt?
Már pénzben.
Kész lett a citrom most hoztam el.....elkezdem bontogatni a donort.
Ja tényleg, elfelejtettem. háááát azért a régi és igaz mondás csak befigyel: az ember V2-őt hajt......
Vara.
Lemaradtam vagy elfelejtettem, milyen gépről is van szó?
Volt az s2r - ben is azt simán blokkolt a kerék egy kicsitt hidegebb guminál is akár.
A zzr-en van olyan. De az már gyári megoldás, nem utolagos valami.