5 db kötelező olaj- és szűrőcserét (évente, vagy 30 ezer km-enként). 40-100 ezer forint közötti tételek ha jól olvastam a fórumokban. A legelső (1 éves) az 40k, a második az drága (fékfolyadék és egyéb vackok cseréje is), 80-100k HUF, aztán megint egy olcsó majd megint egy drága.
Át 5 év gyári garancia mit takar ?
Gondolom ehhez szak szervizbe kell vinni ami 5 év akart legalább 6 szerviz
Ami szerintem 2x annyi pénz mint amit ér az astra meg akit eddigi 15 év akart ráköltöttem
Megvan a tuti üzlet
Gyerek ganja
Ha cigi rágó lehet meg Műanyag kard meg géppuska
Akkor THc mentes fű is
“Tanulj meg játékosan cigarettát tekerni” vagy épp “Most gyakorolj hogy ne kelljen a gimnáziumban bénázni”
“Most ajándék cigaretta papírral”
Ilyesmi hangzatos reklám szöveggel simán el lehetne adni
március közepe óta nem adott el két komódon kívül semmit így emelgetni sem kell semmit Hol van ott akkor a sport
Bojlit sosem gyúrtam csak vettem zsákszám, de már rég rájöttem, hogy hasbaakasztás az egész, úgy hogy nem horgászok bojlival
Viszont 4 évre adják a műszakit új autóra. Kis tétel, de az is pénz.
Gondolom ehhez szak szervizbe kell vinni ami 5 év akart legalább 6 szerviz
Ami szerintem 2x annyi pénz mint amit ér az astra meg akit eddigi 15 év akart ráköltöttem
Gyerek ganja
Ha cigi rágó lehet meg Műanyag kard meg géppuska
Akkor THc mentes fű is
“Tanulj meg játékosan cigarettát tekerni” vagy épp “Most gyakorolj hogy ne kelljen a gimnáziumban bénázni”
“Most ajándék cigaretta papírral”
Ilyesmi hangzatos reklám szöveggel simán el lehetne adni
Nem szabad ilyet mondani!
A sport egészséges.
Sokszor fogsz kerékpározni, amikor a francia szervizben lesz
Függetlenül, hogy diesel vagy benzines
De hát a választ mindenki tudja Nincs jövője
Bojlit sosem gyúrtam csak vettem zsákszám, de már rég rájöttem, hogy hasbaakasztás az egész, úgy hogy nem horgászok bojlival
Különben is: nem arról volt szó hogy a Zoli meddig akar élni, hanem hogy a csoffadt furgonja előtt milyen jövő áll.