Ez a motech féle gyors rögzítő?
Nekem is olyan, más nem is lehet. Müa tank.
160-ig garantált. De biztosan állíthatom, hogy sokkal nagyobb sebesség él is fent marad.
Mondták.....
629 az új ára, erre 135 ezer forint papírozás jön rá, szerintem amúgy korrekt ajánlat (mármint újonnan). A teszt körön titokban elvittem egy földútra is és 60-nal hajtottam vele át olyan villamos átjárón, ami azért egy kocsit rendesen megzörget. A kis Keeway meg sem érezte egyiket sem, poén, hogy mennyire le lehet vele sz..rni az úthibákat.
Csak az a 11 lóerő és 9.5 Nm alulról közelíti a fővároshoz szükséges energiát.
Mondjuk egy 4 lóerős Simsonnál sokkal erősebb és fele annyit eszik csak.
A Keeway kis enduro-jába az a poén, hogy stabil és meg sem érzi az úthibákat, már ez is élvezetes benne.
Poénból megüzentem a kínai exportőrnek, hogy az európai igényekhez igazodva gondolkodjanak egy TX250-es típus megalkotásán és kiderült, hogy sokadik ilyen kérelem fut be és a hazai forgalmazó már nem egyszer kérte a kínaiakat, hogy legyen 250-es, de sajnos semmi biztató válasz még nem érkezett.
Pedig az lenne a tökéletes városi ingázó...
Viszonylag komoly tapasztalatom van Simson üzemeltetésben... Erősen hanyagolnám a fővárosi forgalomban, nem tudok vele a lámpáknál előre gurulni, mert még 60-70-es hengerrel, jól összerakva is túl gyenge, hogy a zöld lámpára rendesen el lehessen rajtolni vele, szóval csak feltartanám a forgalmat. A másik, hogy városban simán bezabálja a 4 litert egy picit "optimalizált" Simson S51.
Nem megy, nem gyorsul, 35 éves szerkezet, sokat eszik, a fővárosba már nem igazán alkalmas.
Kis pénzért újat kapsz, melóba járni pont elég, mi a kérdés?
Én biztos min. 2x ekkorát vennék - ha ennyi időt kell rajta eltölteni, élvezzem is legalább valamennyire.
. "A Keeway TX 125-öst néztem ki, 0 km-esen, magas, kényelmes, enduro felépítés nagy acél felnikkel és puha rugózással, de olyan rémesen gyenge" Az biztos, hogy nem száguldozásra történő faroknövelésre való! De éppen azért mert nem faroknövelés a célja sokáig tudsz vele menni normális tempóban hiba nélkül! Sokan Simson -t használnak, és járnak vele!
Motorral melóba, na ez jó téma lesz:
1. Mit ajánlanátok a fővárosba napi 2x20 km-es ingázásra a pesti oldal legrosszabb, kátyús, keresztbordás, villamos átkelős borzalom útjaira?
2. A Keeway TX 125-öst néztem ki, 0 km-esen, magas, kényelmes, enduro felépítés nagy acél felnikkel és puha rugózással, de olyan rémesen gyenge az a 125-ös injektoros blokk, hogy iszonyat. Viszont sokat javult a minőség, a Bp-i futárok állítólag 100.000 km-t is megközelítik vele, mire széthullik a blokkja.
Karbisat már nem nagyon szeretnék, a minimalizált fogyasztás is célom lenne, mert a kocsi 7-7,5-öt eszik a városban, a tömeg közlekedést meg egyrészt utálom, másrészt kihagynám, nem a vírus-helyzet miatt, hanem inkább amiatt, hogy 1-2 átszállással már tud sokkal hosszabb menetidőket produkálni, mint a kocsival járás.
Robogót is kizártam, mert ezeket az utakat a 14-16-os kerekek, U alakú váz és ropi futómű nem bírja valami jól, elpattog, zörög, csattog az úthibákon.
Kifejezetten enduro-ban gondolkodom, hogy tökön-babon áthajthassak vele, se lassítani, se az úthibákat figyelgetni ne kelljen.
Sebaj, megoldottam
Ez a 9L nekem bőven elég