Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja. Bár én mindig úgy csináltam hogy lemossa az új zsír a régi trutymákot. Alá tettem max egy rongyot hogy arra csöpögjön.
Most meg nem szórakozok ezzel, mert elég szar anyag szerintem, nehéz takarítani is.
Sima 80W90-el, meg kis ecsettel átkenem bőven, a felesleget meg papírtörlővel letörlöm
Ez nem köt meg úgy mint a láncspray, és könnyű letörölni. Kenés szempontjából meg jobb is.
Próbáltam. Nem jött be az 5bár. Szétverte a csuklómat a jó kis magyar utak, ezzel a 3 báral még elég kemény, de még van rugózása.
Meg nekem nem ilyen parízer szeletelő vékonyságú a gumim, hanem a vastagabb, ugyan ezen okból, hogy ne törjön el a váz anyagfáradás miatt.
Annyit nem fújok, hogy lecsepegjen róla a zsír. Annyit fújok csak, aminek még a legnagyobb része fent marad, hogy ne legyen tiszta dzsuva a lánckerék körül minden. Állítólag a WD-40 is jó a lánc letisztításhoz, mondjuk a java része annak is petróleum.
Üdv mindenkinek! Egy kis gyors segítség kellene. Egy külföldi oldalról kell rendelnem alkatrészt, és a szükséges mennyiség rovatban az 1 az ugye 1 garnitúrát jelent, nem pedig 1 darabot kuplungrugóból? Vagy lehetséges hogy 13,5 EUR 1db, és abból kell hatot venni? motorcyclespareparts.eu Köszönöm előre is.
Ez nem lesz jó az öreg motoromra, az újra meg nem kell, annak ha leér a lábtartó akkor majd leveszem a végéről a koptató csavart
És minek? Szépen felemeltem az alsó oldalon lévő lábam az aszfalt felcsukja a lábtartót, és ennyi. Így is kihoztam mindent ami a 81-es CB futóműve és váza elbírt.
2,9 az országúti bringában?!
Én még a vacak trekkingen is 5 barra fújom a gumikat. 2,9-cel olyan volna, mintha folyamatosan hegyre mennék fölfelé....
Felljebb kell,nem lejjebb.Nekem pont jó,Nem a lábtartó ér le nekem és reszelem az aszfalton hanem a tank.
Nekem is ennyi az előírás, mármint ilyen 2.3-2.5 környéke. 2,9 az országúti bringámban van
Ha egyszer ott a jó? Hondánál értenek hozzá a mérnökök. Triumph-nál nem?
Pályára kell csak kicsit lejjebb venni, de sokkal kisebb mértékben mint az eddigi motorjaimon.
Egy másik lábtartószett,állítható,amin felljebb van minden.Esetleg lézerrel vágatott háromszög.
Évente egyszer nem árt, mert főleg a kislánckerékhez be tud gyűlni a dzsuva, de alapból amikor sprayzed, akkor az úgy is feloldja és lecsepeg a szennyeződéssel együtt.
2.5-nél jobban semmiképpen nem fújom, ezeken a varázslatos utakon már úgy elpattog, hogy kezelhetetlen. 2.5 körül/felett minden rohadalom keresztbordát a csukló izületemben érzek.
Pont annyit mentem én is mint te, baszod csak nekem nem ilyen szar háromhengeres van ami feleslegesen rángatja a gumit

A lábtartóra meg adjál már tanácsot mire gondoltál
Hulye angolok,angol hulyek.
Elöl 2,5 max, Hátul 2,2!
2,2-2,3 hidegen mérve, vagyis kevesebb mint a gyári ajánlás, de ez igaz volt mindegyik motoromra.
Eddig mindenhol ezt a hülye 2,9-et olvastam.Erre 2,2-2,5-el járok.Hmmmmmm.
Ktm azt mondja hogy 2,3-2,3 úgyhogy ja, a gyári majdnem fasza
Van: én.
Elöl 2,3 hátul 2,5
ha egyedül vagyok max 2,7-ig engedem le... minden egyéb esetben 2,9
Ácsi............van aki a gyári bazikeményen használja a guminyomást?
mindkettő jó.... a pr3-n látszódott nagyon, de ott az x11 futóművét hagyjuk, huszonéves technológia.... a bmw standard 2,9 elől hátul, a futómű parádés.... a pr4-n alig látszik, de a nyomatékkal mindig el lehet nyírni a gumit... létezik az a helyzet, ahol a gumi a leggyengébb láncszem nyomatékon....
a phaeton minden gumit képes volt szétbaszni szintén....