Ja. Bár én mindig úgy csináltam hogy lemossa az új zsír a régi trutymákot. Alá tettem max egy rongyot hogy arra csöpögjön.
Most meg nem szórakozok ezzel, mert elég szar anyag szerintem, nehéz takarítani is.
Sima 80W90-el, meg kis ecsettel átkenem bőven, a felesleget meg papírtörlővel letörlöm
Ez nem köt meg úgy mint a láncspray, és könnyű letörölni. Kenés szempontjából meg jobb is.
Próbáltam. Nem jött be az 5bár. Szétverte a csuklómat a jó kis magyar utak, ezzel a 3 báral még elég kemény, de még van rugózása.
Meg nekem nem ilyen parízer szeletelő vékonyságú a gumim, hanem a vastagabb, ugyan ezen okból, hogy ne törjön el a váz anyagfáradás miatt.
Annyit nem fújok, hogy lecsepegjen róla a zsír. Annyit fújok csak, aminek még a legnagyobb része fent marad, hogy ne legyen tiszta dzsuva a lánckerék körül minden. Állítólag a WD-40 is jó a lánc letisztításhoz, mondjuk a java része annak is petróleum.
Üdv mindenkinek! Egy kis gyors segítség kellene. Egy külföldi oldalról kell rendelnem alkatrészt, és a szükséges mennyiség rovatban az 1 az ugye 1 garnitúrát jelent, nem pedig 1 darabot kuplungrugóból? Vagy lehetséges hogy 13,5 EUR 1db, és abból kell hatot venni? motorcyclespareparts.eu Köszönöm előre is.
És minek? Szépen felemeltem az alsó oldalon lévő lábam az aszfalt felcsukja a lábtartót, és ennyi. Így is kihoztam mindent ami a 81-es CB futóműve és váza elbírt.
Ha egyszer ott a jó? Hondánál értenek hozzá a mérnökök. Triumph-nál nem?
Pályára kell csak kicsit lejjebb venni, de sokkal kisebb mértékben mint az eddigi motorjaimon.
Évente egyszer nem árt, mert főleg a kislánckerékhez be tud gyűlni a dzsuva, de alapból amikor sprayzed, akkor az úgy is feloldja és lecsepeg a szennyeződéssel együtt.
2.5-nél jobban semmiképpen nem fújom, ezeken a varázslatos utakon már úgy elpattog, hogy kezelhetetlen. 2.5 körül/felett minden rohadalom keresztbordát a csukló izületemben érzek.
mindkettő jó.... a pr3-n látszódott nagyon, de ott az x11 futóművét hagyjuk, huszonéves technológia.... a bmw standard 2,9 elől hátul, a futómű parádés.... a pr4-n alig látszik, de a nyomatékkal mindig el lehet nyírni a gumit... létezik az a helyzet, ahol a gumi a leggyengébb láncszem nyomatékon....
a phaeton minden gumit képes volt szétbaszni szintén....
Most meg nem szórakozok ezzel, mert elég szar anyag szerintem, nehéz takarítani is.
Sima 80W90-el, meg kis ecsettel átkenem bőven, a felesleget meg papírtörlővel letörlöm
Ez nem köt meg úgy mint a láncspray, és könnyű letörölni. Kenés szempontjából meg jobb is.