Ugyanez.... amiért régebben kirangattam autóst a kocsiból, ma már fel sem veszem... messziről látom a legtobbrol, hogy hülye és a 99%-t rutinból védem ki...
Lehet öregszem és nagyon ritkán, de előfordul, hogy még hibázom is....
Így van. Mindenki tud hibázni, elnézni. Önmagában ezért nem kell senkit tarkón lőni. Sokkal eredményre vezetőbb, ha figyelünk másokra és közösen próbáljuk kivédeni a baleseteket akkor is ha épp nekünk lett volna elsőbbségünk.
Motoroskén/bringásként/autóskén, már régen letettem arról hogy a többi autós apró figyelmetlenségei miatt felhúzzam magam. Rengeteg olyan dolog van ami kvázi szabályként működik a forgalomban, és ehhez tartom magam, eleve úgy közlekedek hogy tudom hogy be fog következni.
Ez akkor tűnt fel amikor főnök haverral motoroztunk valami tanfolyam helyére aki pár éve kezdett motorozni, és mikor megérkeztünk mondta hogy mennyi szemétláda figyelmetlen autós van, én meg mondtam hogy egyetlen eggyel sem találkoztam elkezdte mondani hogy mikor mit követtek el. Na így már derengett hogy volt valami de ezeket rutinból kezeltem le, fel sem tűnt már nekem.
Ugyan ez a bemutatott vitaindító videó. Eleve nem várom el hogy megálljanak, mert tudom hogy a forgalmi helyzetben nem feltétlenül adja ki hogy megálljon a zebránál. Ennek ellenére 15másodpercnél többet SOHA nem kellett várnom még zebránál, 3-4 autó után mindig akad aki elenged, de ha nem akkor van annyi szünet a forgalomban hogy át tudok menni.
Az sem bosszantott soha hogy a másik sávban elment. Amíg nem érek oda had menjen. Eleve el sem indulok általában amíg nem biztosított az elegendő hely az átkelésre, így nem szokásom az elsőbbséggel visszaélve megállásra kényszeríteni, de mostanában az esetek 100%-ban megállnak a másik sávban is, mire odaérek, ha épp úgy jön ki. Természetesen nem gyorsítok rá hogy biztos elüssön.
Szerintem ez lenne a normális. Itt Budapest külvárosában ez a jellemző morál mind a gyalogosok, mind az autósok részéről, egy két öntudatos faszt leszámítva, de ahogy írtam annak meg szép temetése volt, mert a teherautó nem tudott megállni amikor öntudatosan kilépett a busz takarásából.
mert hogy én biztattam?írtam olyat hogy bizony a gyalogos helyesen cselekedett hogy ha nekitolta,bár kikockázva a videót sem tűnik úgy hogy hozzá ért volna,mint írtam még a legminimálisabb kilengése sem volt a bringának oldalra.de,tény nem voltam ott így nem biztos hogy mindent láttam.és azt is írtam már hogy én is inkább ki vagyok bukva a bringásokra mint nem,.
amúgy meg biztos ez is csak két pesti köcsög volt.
Véletlenül nekem is. Használtam is eleget. PAV 1-et már nem ujitottam meg arra nem volt régen se szükségem, ezután meg már nem hiszem hogy kellene. ADR szintén tavaly járt le, de azon még gondolkodom egy ciklusra. GKI friss, sose tudni.
A napi életben meg minél többen vagyunk az uton annál kevésbé egyértelmű az összes probléma ami felmerül és a kresz alapján nem is lehet se prot se kontrát mondani egyértelműen. Ez a fajta arrogancia amit a bringás lemüvelt semmilyen vélt vagy valós jogszerűséggel nem fedhető le.
ez azért van, mert "ha a kormányt elrántja.." akkor baleset és akkor a kerós megtapasztalja, hogy ilyet nem szabad, mert vélhetően kihívják a jardot, így is bűncselekményt követett el a kerós "ha" nélkül is, hogy nem lett semmilyen baleset, remélem így már érthető számodra.
Bocs, fuvarban voltam. motorcyclepareparts.eu/en/aprilia-parts/1990-pegaso-600-motorcycles/clutch Valójában Tuareg 600, de ugyanaz. A kopó lamellára 45.8 eurót ír, 8db kell belőle, az csak nem kerülhet tán 366.4 euróba. A fémlamella 20.49 eur ,abból 7 kell. Szóval nem mindegy hogy 97 eur vagy kb 600 eur.
Mindenből megvan a jogsim ,meg plussz a Pav1. De valahogy soha nem vitáztam ilyesmin ,mert nagyon kétoldalú a helyzet. Van hogy mind két fél úgy véli igaza van. De mindegy mit hisznek ,majd a bíróság eldönti...ami meg megint érdekes dolog ,mert ugye nem mindegy ki az ügyvéded.
De egy biztos...itt lehet napokig boncolgatni eseteket,nem fog kiderülni semmi igazából. De ha pl odaadnám az asszonynak 5 percre a IPad -ot,az rendet rakna úgy ,hogy sok okos lehet még törölné is magát szégyenében
- az egyik aki csendre, nyugalomra vágyik.
- a másik pedig aki flexelni szeretne.....
Lehet öregszem és nagyon ritkán, de előfordul, hogy még hibázom is....
Így van. Mindenki tud hibázni, elnézni. Önmagában ezért nem kell senkit tarkón lőni. Sokkal eredményre vezetőbb, ha figyelünk másokra és közösen próbáljuk kivédeni a baleseteket akkor is ha épp nekünk lett volna elsőbbségünk.
Motoroskén/bringásként/autóskén, már régen letettem arról hogy a többi autós apró figyelmetlenségei miatt felhúzzam magam. Rengeteg olyan dolog van ami kvázi szabályként működik a forgalomban, és ehhez tartom magam, eleve úgy közlekedek hogy tudom hogy be fog következni.
Ez akkor tűnt fel amikor főnök haverral motoroztunk valami tanfolyam helyére aki pár éve kezdett motorozni, és mikor megérkeztünk mondta hogy mennyi szemétláda figyelmetlen autós van, én meg mondtam hogy egyetlen eggyel sem találkoztam elkezdte mondani hogy mikor mit követtek el. Na így már derengett hogy volt valami de ezeket rutinból kezeltem le, fel sem tűnt már nekem.
Ugyan ez a bemutatott vitaindító videó. Eleve nem várom el hogy megálljanak, mert tudom hogy a forgalmi helyzetben nem feltétlenül adja ki hogy megálljon a zebránál. Ennek ellenére 15másodpercnél többet SOHA nem kellett várnom még zebránál, 3-4 autó után mindig akad aki elenged, de ha nem akkor van annyi szünet a forgalomban hogy át tudok menni.
Az sem bosszantott soha hogy a másik sávban elment. Amíg nem érek oda had menjen. Eleve el sem indulok általában amíg nem biztosított az elegendő hely az átkelésre, így nem szokásom az elsőbbséggel visszaélve megállásra kényszeríteni, de mostanában az esetek 100%-ban megállnak a másik sávban is, mire odaérek, ha épp úgy jön ki. Természetesen nem gyorsítok rá hogy biztos elüssön.
Szerintem ez lenne a normális. Itt Budapest külvárosában ez a jellemző morál mind a gyalogosok, mind az autósok részéről, egy két öntudatos faszt leszámítva, de ahogy írtam annak meg szép temetése volt, mert a teherautó nem tudott megállni amikor öntudatosan kilépett a busz takarásából.
Ez a bringás akció pont olyan volt, mint a büntető fékezés, nem épp józan ítélőképességre vall ennek a védése.
amúgy meg biztos ez is csak két pesti köcsög volt.
A napi életben meg minél többen vagyunk az uton annál kevésbé egyértelmű az összes probléma ami felmerül és a kresz alapján nem is lehet se prot se kontrát mondani egyértelműen. Ez a fajta arrogancia amit a bringás lemüvelt semmilyen vélt vagy valós jogszerűséggel nem fedhető le.
De egy biztos...itt lehet napokig boncolgatni eseteket,nem fog kiderülni semmi igazából. De ha pl odaadnám az asszonynak 5 percre a IPad -ot,az rendet rakna úgy ,hogy sok okos lehet még törölné is magát szégyenében
Mármint az ottani vitái, de azokba egyáltalán nem folyok bele mert ott totál.fanatikusok nyomulnak