jók azok a kóláskupak turbós szarok, Peti barátom remekül él belőle, annyi a fiatal motorgenerálos imádja... én csak akkor csatlakozom, ha a nem korszerű benzinesek is kuka, addig csakis a dízel úgyse tiltják ki
Csak szerényen a fejét a kipufogó végéhez tenném, és hadd szóljon ami a csővön kifér
Rühellem az olyan idiótákat akiknek ez ad élvezetet hogy jeee fűstől, kormol mint a barom
nekem már a zsigulin szinte minden érték nullás volt gázon
pedig annak elég vad füst értékei voltak gyárilag
akkoriban simán verte az injektoros katalizátoros nyugati verdákat
A kisturbós benzinesek is csak papíron jók! Egy új motorkerékpár is dupla nullás, vicc ez a besorolás. Benzines maradhat, dízel az személyautókból menjen, ennyi. Az elektromos pedig vakítás felsőfokon.
én kivenném az összeset, benzinest és dízelt, mondjuk 10-es kategóriáig. gázosból is csak a gyári cng maradhatna. nekem is van egy, ami nem teljesíti, az meg jobb az összes benzinesnél, de hajlandó lennék beáldozni egy ilyen akcióban...
Nem fog. Láttam a folyamatot másfél óra a kiemeléstől (blokk és már a főtengelycsapágyakat cserélik erősebbre stb stb... ezek már profin összerakott gépek veszel egy 5kilós vasat amire 3 gurigát locsolsz és éppen beindítod.
amúgy az a fura hogy ennyire meg lett tolva ez a dízel szekció
mert dízel autó mindig is volt de ennyire azért nem volt sok, ráadásul ezek a kis fos dízelek csak egy viccek
egy rendes dízel kocsi 2500ccm nem ezek a kis 1,2-1,3 és társaik
Ő?
Biztos vagyok benne hogy kimerítő ismeretekkel rendelkezik a típustól.
Bár abban is hogy nincs olyan amiről nem rendelkezik behato ismerettel.
Én csak azt tudom hogy lofaszt fér bele egy 160-180-as matrac
szigorúan nem tuningolok, nem is füstöl... de egy ilyenbe egyszer azért beülnék a városban. rövid ideig volt egy a2 dízel, na az kormolt, nem volt dpf meg egyéb buziskodások. vki buziskodott hátulról, csak nyomtam egy kövéret, és azt hitte beállt az éjfél
basznám is le róla a rendszámot a gecibe
kellene párezer mobol mérőállomás és sorba mérni minden kocsit akinek nem jó a füst értéke ott helyben leszedni a rendszámot, fel a kerékbilincset és csak szállítani lehessen
Rühellem az olyan idiótákat akiknek ez ad élvezetet hogy jeee fűstől, kormol mint a barom
pedig annak elég vad füst értékei voltak gyárilag
akkoriban simán verte az injektoros katalizátoros nyugati verdákat
mert dízel autó mindig is volt de ennyire azért nem volt sok, ráadásul ezek a kis fos dízelek csak egy viccek
egy rendes dízel kocsi 2500ccm nem ezek a kis 1,2-1,3 és társaik
Biztos vagyok benne hogy kimerítő ismeretekkel rendelkezik a típustól.
Bár abban is hogy nincs olyan amiről nem rendelkezik behato ismerettel.
Én csak azt tudom hogy lofaszt fér bele egy 160-180-as matrac
kellene párezer mobol mérőállomás és sorba mérni minden kocsit akinek nem jó a füst értéke ott helyben leszedni a rendszámot, fel a kerékbilincset és csak szállítani lehessen