Mikor először hallottam , hogy vannak többen akik rosszul lettek , azt gondoltam , csak esetleg az alkohol , vagy csak a hüjyeség ment ! Hát nem egyszerű az tuti ! Elég szarul éreztem magam ! Én Kapuváron voltam , reggel 7-re mentem ,kb 11óráig zartott !
Nem fájt a valagad? Úgy hallottam felétek olyanokat használnak amikből fájó hátsóval, meglazult fogakkal és kisebesedett szájjal szállnak ki a sötétkamrából, nem csoda ha hányingered volt. 😬 🤢
Most már elhiszem , hogy többen rosszul lettek ! Nem hánytam teli a műszerfalat ,mellesleg már többen megtették , de nem erőltetett a nevetés engem sem ! Te hogy viselted ? 🤔
Persze, de csak adott büntiket 3 esetben, de ezután már mindenféle szabsértés büntit átküldhetnek, ez megemeli a külföldiek megállításának illetve fényképezésének hajlandóságát mert amit eddig elengedtek most már nem kell.
Oszrákok merev faxok... főleg, ha magyart kell vegzálni. Nekünk nem ér anyit egy záróvonal, hogy esetleg félre állítsanak, basztassanak 1 órát, megnézzenek mindent, és ha minden más OK, akkor 100 juró/fő áron elengedjenek...
Olaszoknál sokkal jobban szeretek menni, azok nem basztatják a motorosokat, még akkor se, ha kicsit rugalmasan kezelik a KRESZt.
Nem ér annyit 😁 először egy S51 szerelés, abban volt igazság is (valamennyi) majd néztem egy ETZ 250 javítást - na abban annyi faxságot összehordott, csak azért nem írtam rá, mert 3x elmondta, hogy a fikázó kommenteket kitörli 🤣
A legjobb: ő megvette 83-ban az ETZ-t 26 000-ért, és hogy az mekkora fos volt egy japán Sor4-hez képest... pedig az árához csak mégegyszer annyit kellett volna tenni, és lehetett Bécsből hozni használt Sor4-et 🤣
Aha... ezt biztos benyelik a 40 alatti hülyébb követői, de aki akkor élt, az tudja, hogy ez nem egészen így ment 😄 eleve már az ETZ új ára is egy proli fél évi fizetése volt, nyugatra meg nem mehetett senki, csak a csókos elvtársak - meg persze 60 ezret abban az időben kevesek tudtak hobbira kipengetni. Itt a városban egy nyugati vas volt 84-ben, apu a pártbizottságban volt valami fejes, anyunak meg 2 butikja volt a Balcsinál 😁
A többieknek (már akiknek volt elég lóvéjuk) maradt az ETZ, de inkább voltak 10-20 éves MZ-k meg CZ-k.
Mentem már én is autópályán szembe a forgalommal a leállósávon.
Mondjuk annyira nem tetszett, de csak a levegőben lógó hatósági análozás rémképe miatt.
Én fixen csak a szállást jelném ki, ami tuti. Ez nem zárja ki, hogy útközben mást is akár, de a szállás lenne a nap alfája és... mi is?
Amit azért figyelembe vennék, kb. egyforma motorozási tudás, és a két szélső motor között ne legyen szakadék, ami bár áthidalható lenne, de azt gondolom, ha a motorozási teljesítmény, a vagánykodás és nagy motorteljesítmény találkozik, akkor ott valaki rosszul fogja érezni magát.
Mentem 125-össel 690 Duke-t nyomokban tartalmazó csapat után. Senkinek nem volt jó, akkor plusz egy tapasztalattal gazdagabban tértem haza.
A "szervezett" program esetében nem kell feltétlenül motorozásra gondolni, én. pl. emlékezem, hogy amikor 17-18 lettem és indultunk az éjszakába, és amíg a legjobb haverokkal és 2-3-4-en voltunk, azokkal elég jól ment a szervezett program, amikor vége lett a fiatalabbaknak szóló bulinak 22 óra felé és indultunk volna a következőbe, akkor már előjöttek a nagy létszámból fakadó problémák.
Ezen persze a szörnyű nagy elveim és akaratom miatt hamar túljutottunk, egyszerűen meglett a mindenkor betartott menetrend, Diáktanya után az Arizona - a kurva anyját, de jó zene ment ott!!! - és a többiek vagy jöttek velünk/velem, vagy mentek máshová.
Olaszoknál sokkal jobban szeretek menni, azok nem basztatják a motorosokat, még akkor se, ha kicsit rugalmasan kezelik a KRESZt.
A legjobb: ő megvette 83-ban az ETZ-t 26 000-ért, és hogy az mekkora fos volt egy japán Sor4-hez képest... pedig az árához csak mégegyszer annyit kellett volna tenni, és lehetett Bécsből hozni használt Sor4-et 🤣
Aha... ezt biztos benyelik a 40 alatti hülyébb követői, de aki akkor élt, az tudja, hogy ez nem egészen így ment 😄 eleve már az ETZ új ára is egy proli fél évi fizetése volt, nyugatra meg nem mehetett senki, csak a csókos elvtársak - meg persze 60 ezret abban az időben kevesek tudtak hobbira kipengetni. Itt a városban egy nyugati vas volt 84-ben, apu a pártbizottságban volt valami fejes, anyunak meg 2 butikja volt a Balcsinál 😁
A többieknek (már akiknek volt elég lóvéjuk) maradt az ETZ, de inkább voltak 10-20 éves MZ-k meg CZ-k.
Bár minden útszakaszra nem tesznek rendőrt záróvonalat figyelni.
Akik mérnek mind lakott területen szokták.
sokkal hülyébb☹
Mondjuk annyira nem tetszett, de csak a levegőben lógó hatósági análozás rémképe miatt.
Amit azért figyelembe vennék, kb. egyforma motorozási tudás, és a két szélső motor között ne legyen szakadék, ami bár áthidalható lenne, de azt gondolom, ha a motorozási teljesítmény, a vagánykodás és nagy motorteljesítmény találkozik, akkor ott valaki rosszul fogja érezni magát.
Mentem 125-össel 690 Duke-t nyomokban tartalmazó csapat után. Senkinek nem volt jó, akkor plusz egy tapasztalattal gazdagabban tértem haza.
Ezen persze a szörnyű nagy elveim és akaratom miatt hamar túljutottunk, egyszerűen meglett a mindenkor betartott menetrend, Diáktanya után az Arizona - a kurva anyját, de jó zene ment ott!!! - és a többiek vagy jöttek velünk/velem, vagy mentek máshová.
https://kaposvarmost.hu/hangta...
Az ÉDOSZ-t kihagyta a firkász, az Agráregyetemen működő Agrograin vagy Agrogreen (sohasem tudtam melyik a jó) is már csak az emlékezetben él.
(Ezt nem dB-ben mérve mondom.)